• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:

    Je kunt alle stijl's in onze storie vinden.
    Ja we hebben JB en 1D, maar dat is niet het enige. We hebben rode kleuren, grijstint thema's, meisjesachtige thema's. Kijk er eens naar zou ik zeggen.


    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Endure, voor achtergronden tiles.
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    -
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tuurlijk, dat bedoelde ik met niet herhalen. Maar ik kan dan ook een kleur als vervanging gebruiken anders word het wit ;p En wilde ik dus die eventuele kleur weten xd

    Oh, okay. [:


    comfort in c h a o s

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, ja dat snap ik. Dit lijkt me beter:


    Onthoud wel dat dit plaatje telkens herhaald word als je omlaag scrolt. Ik kan het uitzetten en er een kleur voor in de plaats doen. Wat je maar wilt.


    Lichtgrijs zou wel mooi zijn ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    (...)

    Lichtgrijs zou wel mooi zijn ^^

    Probeer het zou ik zeggen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Probeer het zou ik zeggen


    Dankje ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    (...)

    Dankje ^^

    Nooooo problem :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind alles hieraan superfijn. Behalve één ding, en dat heeft te maken met het forum. Ik vind het erg vervelend dat de pictogrammetjes zijn veranderd. Die pictogrammetjes die tonen of er een nieuwe reactie is. Waarom is dat?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik vind alles hieraan superfijn. Behalve één ding, en dat heeft te maken met het forum. Ik vind het erg vervelend dat de pictogrammetjes zijn veranderd. Die pictogrammetjes die tonen of er een nieuwe reactie is. Waarom is dat?

    Ik heb de pictogrammetjes veranderd doordat je bij die anderen allemaal wit zag om het plaatje heen. Je kunt de oude pictogrammen krijgen door dit weg te halen:

    img[src*="http://www.quizlet.nl/images/forum_topic_3.gif"] {content:url(http://i72.photobucket.com/albums/i200/hipio/active_new_post.gif);}
    img[src*="http://www.quizlet.nl/images/forum_topic_2.gif"] {content:url(http://i72.photobucket.com/albums/i200/hipio/archive.gif);}
    img[src*="http://www.quizlet.nl/images/forum_topic_1.gif"] {display:none}


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Er zijn weer 3 aanvraag plaatsen vrij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, ik wil er nog één zodat ik kan wisselen tussen Engelse vlag en de nieuwe :3


    En dan het liefst als kleuren wit, zwart en bruin. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haaai, daar was ik weer. (':
    Als het nog kan, zou ik nu heel graag de template die ik nu heb, gewoon "overal" willen zeg maar. De achtergrond mag gewoon wit blijven. :3


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Haaai, daar was ik weer. (':
    Als het nog kan, zou ik nu heel graag de template die ik nu heb, gewoon "overal" willen zeg maar. De achtergrond mag gewoon wit blijven. :3

    Ik ga voor je aan het werk. En Kim, wil je dat thema nog steeds? Was het helemaal vergeten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alsjeblieft Marleen. Hopelijk is het zoals je wilt. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Danelaw goes Alduin :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Danelaw goes Alduin :Y)

    Veranderd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Joa, precies goed! Dankjewel. ^^


    everything, in time