• Ik en een vriend hebben een probleem. Namelijk we weten niet wat doen.
    En het is prachtig weer heb ik al gemerkt. Hij moet een nieuwe jas hebben.
    En we zitten te twijfelen aan Gent,Brussel,Aalst of Wetteren allebei wat dichtbij juist Brussel niet.
    Dus weet er iemand iets leuks laat het weten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Maakt het uit waar je heen gaat? Je hebt in de meeste steden toch dezelfde winkels :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Maakt het uit waar je heen gaat? Je hebt in de meeste steden toch dezelfde winkels :')


    Dat, tenzij je naar een specifiek stijl of merk zoekt die je alleen in specifieke winkels kan vinden. Als het niets uitmaakt, dan zou ik kijken naar een stad waar het culturele je het meest aanspreekt. Niemand gaat dood als je eens een mooie kerk bekijkt of een museum bezoekje aan een dagje shoppen plakt. :'] Er zijn veel leuke tentoonstellingen. Zo ben ik in het Wereldmuseum in Rotterdam vorig jaar naar een tentoonstelling over manga geweest. Beetje googelen en je vindt vast wel leuke dingen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Dat, tenzij je naar een specifiek stijl of merk zoekt die je alleen in specifieke winkels kan vinden. Als het niets uitmaakt, dan zou ik kijken naar een stad waar het culturele je het meest aanspreekt. Niemand gaat dood als je eens een mooie kerk bekijkt of een museum bezoekje aan een dagje shoppen plakt. :'] Er zijn veel leuke tentoonstellingen. Zo ben ik in het Wereldmuseum in Rotterdam vorig jaar naar een tentoonstelling over manga geweest. Beetje googelen en je vindt vast wel leuke dingen!


    Ja jullie hebben gelijk. Ik zal zeker eens op google kijken.
    Daar staat vast iets op. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Glader schreef:
    Maakt het uit waar je heen gaat? Je hebt in de meeste steden toch dezelfde winkels :')


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga altijd naar Gent of Antwerpen. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ga altijd naar Luik, omdat ik daar veel kleding kan kopen voor weinig geld. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Glader schreef:
    Maakt het uit waar je heen gaat? Je hebt in de meeste steden toch dezelfde winkels :')


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Bellissimo schreef:
    Ik ga altijd naar Luik, omdat ik daar veel kleding kan kopen voor weinig geld. :Y)

    Oei hoe komt dat dan?

    ot: Ik ga altijd naar Antwerpen of Brussel, dus ik zou van uit jouw opties ook Brussel verkiezen aangezien dat zover ik weet wel het grootst is. (maar ik ben zelf nog nooit in de andere plaatsen gaan shoppen)


    effort never betrays you

    Ik zou naar de stad gaan waar je nog niet eerder/het minst geweest bent, dat is weer eens iets anders/nieuws.


    Not all those who wander are lost.

    Elementary schreef:
    (...)
    Oei hoe komt dat dan?

    ot: Ik ga altijd naar Antwerpen of Brussel, dus ik zou van uit jouw opties ook Brussel verkiezen aangezien dat zover ik weet wel het grootst is. (maar ik ben zelf nog nooit in de andere plaatsen gaan shoppen)


    In Luik hebben ze een winkelcentrum, en daar ligt de Primark ook bij. Bij de Primark krijg ik dus altijd veel kleding voor weinig geld, maar ook bij de Appel's en de H&M kan ik goed winkelen. Vaak hebben ze in België ook sneller de nieuwe collecties binnen dan in Nederland, althans, dat merkte ik bij de H&M.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Estate schreef:
    Ik ga altijd naar Gent of Antwerpen. :')


    Ja Gent spreekt me ook altijd meer aan :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Bellissimo schreef:
    Ik ga altijd naar Luik, omdat ik daar veel kleding kan kopen voor weinig geld. :Y)


    Laat me raden voor de primarkt? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Laat me raden voor de primarkt? :)


    Vooral de Primark, en ook de Appel's, zoals je in mijn andere post heb kunnen lezen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."