• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:

    Je kunt alle stijl's in onze storie vinden.
    Ja we hebben JB en 1D, maar dat is niet het enige. We hebben rode kleuren, grijstint thema's, meisjesachtige thema's. Kijk er eens naar zou ik zeggen.


    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Endure, voor achtergronden tiles.
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    -
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb deze nog in elkaar geflanst van Hogwarts.
    Nu ja, de achtergrond veranderd naar Hogwarts :W




    De link, hopelijk de goede.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:36 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rosings schreef:
    Ik heb deze nog in elkaar geflanst van Hogwarts.
    Nu ja, de achtergrond veranderd naar Hogwarts :W




    De link, hopelijk de goede.

    De link is goed. Kun je ook eventjes controleren wat er gebeurd als je een PB ontvangt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    De link is goed. Kun je ook eventjes controleren wat er gebeurd als je een PB ontvangt?


    Sure,

    hij doet het gewoon. De kleuren blijven hetzelfde en de achtergrond blijft als dat is wat je bedoelde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Echt awesome dit. (:


    The universal language of art.

    Rosings schreef:
    (...)

    Sure,

    hij doet het gewoon. De kleuren blijven hetzelfde en de achtergrond blijft als dat is wat je bedoelde.

    Okaay. Nouja, soms komt het voor dat het mail icoontje gek gaat doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Horans schreef:
    Echt awesome dit. (:

    Haha, dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wacht nog op antwoord van Qiayau


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik wacht nog op antwoord van Qiayau


    Sorry mijn internet verbinding was verlopen. (zit hier in Italië met hele slechte verbinding en moet elke week nieuwe wachtwoorden krijgen.)
    Ik zal even kijken. sorry voor het wachten!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    (...)

    Sorry mijn internet verbinding was verlopen. (zit hier in Italië met hele slechte verbinding en moet elke week nieuwe wachtwoorden krijgen.)
    Ik zal even kijken. sorry voor het wachten!

    Is niet erg!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awesome ;3
    Denk dat ik binnenkort eens ga proberen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Is niet erg!


    Haha ben blij als ik over een week weer thuis ben! vind 3 maanden lang genoeg!

    OT: wil je anders deze proberen?

    http://www.ilidwien.nl/attachments/Image/victoria_frances.jpg


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Nayade schreef:
    Awesome ;3
    Denk dat ik binnenkort eens ga proberen ^^

    Leuk ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Qiayau schreef:
    (...)

    Haha ben blij als ik over een week weer thuis ben! vind 3 maanden lang genoeg!

    OT: wil je anders deze proberen?

    http://www.ilidwien.nl/attachments/Image/victoria_frances.jpg

    Hahaha, ja dat snap ik. Dit lijkt me beter:


    Onthoud wel dat dit plaatje telkens herhaald word als je omlaag scrolt. Ik kan het uitzetten en er een kleur voor in de plaats doen. Wat je maar wilt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, ja dat snap ik. Dit lijkt me beter:


    Onthoud wel dat dit plaatje telkens herhaald word als je omlaag scrolt. Ik kan het uitzetten en er een kleur voor in de plaats doen. Wat je maar wilt.

    Je kan normaal gewoon dit achter de code van de foto moeten zetten. Mijn achtergronden staan ook altijd 'vast'.
    center right #000000 repeat fixed !important; }


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Je kan normaal gewoon dit achter de code van de foto moeten zetten. Mijn achtergronden staan ook altijd 'vast'.

    Tuurlijk, dat bedoelde ik met niet herhalen. Maar ik kan dan ook een kleur als vervanging gebruiken anders word het wit ;p En wilde ik dus die eventuele kleur weten xd

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.