• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry als ik er even lang over doe om een reactie te schrijven, maar ik ben even gedichten aan het plaatsen op Q ^^ en aangezien heel mijn opmaak naar de klote ga wanneer ik het kopieer en hier plak -,-

    bijvoorbeeld met deze]

    dagenlang zat ik eindeloos te starenin de leegte, afwachtend op een ingeving, een aha-moment, eenverheldering. enkel wat ik zag waseen vuil raam dat nodig gezeemdmoest worden.later hoorde ik via via waar je was,niet hoe het met je ging, waaromje daar was, maar ik wist dat ik zou wachten. de postbode kreeg meer werk,ik ging je brieven schrijven. wepraatten over alledaagse dingen,en telkens zou ik ook weer de groetjes doen aan de rest.nu ben je weer vrij, hoordeik via via, net zoals ik toenhoorde dat je weg was. en ik ben je kwijt. alsof jenog steeds weg bent, deoude-jij is weg, en ikblijf wachten.

    -.- en dan moet ik nu overal even op de goede plaats enters tussen zetten en dat is een rot klus (cat)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ok, en mooi gedicht! (flower)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Awwww, dankje (flower)

    Ik ben nogal verlegen als het aankomt op mijn gedichten :Y)

    Ik durf serieus alles... behalve zingen en mijn gedichten laten lezen.

    EN TOCH DOE IK BEIDEN XD

    Waar ging het mis? :Y)

    En als je het met de juiste opmaak wilt zien, hij staat online. Vervreemd heet 'ie. Dat leest misschien iets makkelijker :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk hem aan. 'Sam!' Ik kreun gelijk van de pijn. 'Laat maar,' zeg ik zachtjes en gefrustreerd. Ik sluit mijn ogen en let op mijn ademhaling. Ik dreig in slaap te vallen, maar schrik gelijk weer wakker. Wakker blijven voor Naomi! Ik staar naar het plafond en leer de pijn te accepteren. 'Naomi waar blijf je?' ik zicht en de zorgen borrelt zich op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik hoor iemand mijn naam roepen. Het dringt tot me door. Ik kijk op en probeer echt te zien. Eindelijk. Ik zie Ian liggen. Hij is degene die me geroepen heeft. 'Ja?' antwoord ik met een schorre hese stem die niet die van mij lijkt te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Nog steeds doet mijn hele lichaam pijn van de blauwe plekken en mijn onderbuik en voel ik de schokken door mijn lichaam gaan en elke keer zie ik het zwart en gil ik het uit van de pijn terwijl die klootzakken gewoon staan te lachen. Dan stoppen de schokken en open ik mijn ogen en zie alles waazig en ben duizelig dan zie ik zie een schim op me afkomen en mijn shirt een stukje omhoog doen en dan voel ik het mes op mijn buik en schreeuw het uit van de pijn als hij klaar is doet hij mijn shirt weer omlaag en grijnst en drukt weer zijn lippen op de mijne maar hou nog steeds mijn lippen stijf opelkaar en voel dan weer een klap in mijn gezicht en zie alles wazig en zwarte vlekken en sta op het punt op flauw te vallen dan word ik opgetild en ergens naartoe gedragen, waarheen weet ik niet want onderweg zak ik weg in het zwart, het zwart waar geen pijn is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Waar is Naomi?!' Ik kijk hem aan. Dan vliegt de deur open. Ik zie een meisje wezenloos in hun armen liggen. Naomi. Verdomme! ik kijk even naar Sam. Perfect beschermd gozer, denk ik bij mezelf. Ze leggen haar op haar bed. Ik moet naar haar toe, al moet ik kruipen. Ik sta heel langzaam op en ga gelijk door mijn benen. Op handen en knieën kruip ik naar haar bed. Mijn adem wordt zwaarder. Ik slik en trek mezelf over eind. Een schreeuw van pij gaat door me heen. Ik laat me op het bes vallen en sluit mijn ogen. Ik blijf evenvdoodstil liggen en open dan mijn ogen. Ik kijk naar Naomi. Mijn Naomi. Ik slik en voel nog een traan. Ik aai voorzichtig over haar haar en druk mijn Lippen op de hare. 'Het spijt me,' fluister ik en bekijk haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 20:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ze is flauwgevallen dus kan even nog even niet reageren.. En ben even 5min weg... :$ Ik heb honger.... :$]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 21:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je bedoelt honger neem ik aan? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, ik bedoel honger, ik heb geen hoger.... Schrijf jij maar wat met Sam, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heb ik nog geen eten gehaald, ga nu eten halen, jumjum! Iets lekkers. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Neem ook wat voor mij mee! :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer. :Y)]

    Naomi Micheal
    Ik open mijn ogen en kreun dan pijnlijk en zie niet goed door het licht. Ik knijp mijn ogen weer dicht en oe ze weer open en wen langzaam aan het licht maar mijn zicht blijft wazig en mijn hele lichaam doet pijn en kreun weer pijnlijk en een traan rolt over mijn wangen en het zwart blijft aan me trekken, maar zie dan een schim naast me.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 21:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [IAN? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi. Ik raakte haar niet aan, omdat ik bang was mezelf en haar pijn te doen. 'Hé,' fluister ik schor en hees. Geen idee of ze het hoorde of verstond of ging reageren, maar ze was wakker. Een soort van. 'Ik ben het Ian,' vertel ik haar en kijk naar haar. Ik veeg een pluk haar uit zijn gezicht en kijk naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne