• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik probeer overeind te komen wat me niet lukt. Ik moet weer hoesten maar dit keer blijf ik er langer in. Er zit bloed op mijn dekbed van mijn armen. Klootzakken dat het zijn. De pijn is onverdraaglijk en ik adem zwaar. Ik tril heel even. Ik heb vandaag twee keer straf gehad. Eerst de stroom. En toen al de twee klappen van Ian. Em ook nog een paar van de mannen toen ik Ian wilde helpen. De zweepslagen van gisteren deden ook nog pijn. En zojuist weer al die klappen door mijn gevloek en als einde het mes. Ik hoest weer en mijn ademhaling vertraagt een beetje. Ademen gaat moeilijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naaaoommii, waarom ben je nou offline? :\

    Nu kan je niet lezen hoe slecht het met Sam gaat :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimyhoi schreef:

    Leslie Day
    Hij neemt het aan, de pijnstillers neemt hij in en hij legt het washandje op zijn voorhoofd. 'Wat jij wil...' zegt hij dan. Ik zucht gefrustreerd en ga tegen de muur aan zitten. Ik kijk voor me uit. Volgens mij ben ik mezelf weer aan het verliezen. Ik heb mijn knieën gebogen en leun er met mijn armen op. Ik haal een hand door mijn haar. Waarom doe ik dit? 'Ik haat je,' zeg ik weer. Want ik haat hem ook. Ik haat hem met alles wat ik in me heb. Maar ik heb ook meer dingen gemerkt. Dat hij echt milder is tegen mij, alle andere hadden me waarschijnlijk al vermoord. Of in iedergeval harder aangepakt zodat ik niet meer tegen zou werken. Maar bij Bob krijg ik de kans om tegen te werken, dus doe ik dat ook. 'Klootzak.' en ik kijk nog steeds voor me uit. Ik staar eigenlijk een beetje.


    SerpentEyes schreef:

    Eleadora Amora Alonso
    Ondanks alle pijn, is het Julio die kleine blosjes op haar wangen laat verschijnen terwijl de tranen nogsteeds er overheen rollen. Ze keek hem aan in zijn ogen. "Love you to" zei ze tussen haar tranen heen waarna ze een zacht kusje op zijn lippen drukten en haar hoofd weer terug plaatsten tegen zijn borstkast. Eleadora ging met haar handen over haar wangen en veegde het nat van haar tranen weg en vervolgens haar haren in een knot op haar hoofd bond, omdat dat wat comfertabeler lag.


    [Zoooow, ff de stukjes waar ik op moet reageren. Das wat makkelijker]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 1:07 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell/Man
    Omdat ik nu iets meer mezelf ben blijf ik ook heel beleefd. "Hou op" Redelijk aardig toch?

    [Sorry x)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie
    'Hou op,' zegt hij dan. Ik moet er zowat om lachen. 'Waarmee, klootzak?' vraag ik dan aan hem. 'Met ademen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Ik doe beidde,' geef ik toe. 'Ik houd van je lach, van je ogen, van je gezicht, Van je lippen, van je stem, van je uitdagingen, je karakter. Maar ik haat je om wat je hebt gedaan en mijn vertrouwen in je een deuk op te laten lopen en het breken van mijn hart. Maar juist omdat je zoveel voor me betekend kan ik je niet haten.' ik zwijg en voel weer de pijn. 'Ik haat stroom ook.' Ik zucht en voel weer een trilling vol pijn door me heen gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Morning Deem ^^ wat vindt je van het idee om Sam dood te laten gaan? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wat maar dan heb je nog maar 1 personage?! Wat zielig zou dat zijn.... Maar moet je zelf weten... Arme Sam:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat denk jij dat er zal gebeuren..?

    Een opstand of luisteren als makke schapen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [geen idee. Maar ik ga nu naar de watervallen en ben dan de halve dag weg ongeveer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okaaayyy veel plezier ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahaha, keidroog ineens over die stroom XD]

    Marcell/Man
    Ze gaat toch door. Zou ze echt niet weten waar ik het over heb of doet ze dit om mij te klieren? Je zou haast zeggen dat ze me aan het uittesten is.. Of trainen. Ik twijfel. Handelen zoals mijn opdracht is, of toegeven aan mijn zwakte? Ja, de pijnstillers beginnen te werken en maken dat ik technisch gezien in staat zou moeten zijn om Leslie te behandelen zoals ik zou moeten, maar kán ik het ook? Als je denkt dat je het niet kan, schakel je gedachten dan uit en maak dat je het kan. De woorden van Baas, maar dan iets vervormd. Dus richt ik mijn ogen op Leslies uitdagende blik en doe maar half wat ik zou moeten. "Geef me één goede reden waarom ik je dood zou willen hebben" Eigenlijk is het een bevel - half te horen door mijn emotieloze toon.

    Julio Martinéz
    Zodra Eleadora zich weer tegen me aangedraaid heeft sla ik mijn armen zacht om haar heen en wrijf ontspannen over een klein stukje van haar shirt/rug. Gelukkig lig ik op mijn zij, want er zit nog steeds geen verband om mijn voortdurend prikkende rug en als ik daar op moet liggen... "Gaat het weer wat beter?" Fluister ik. Huilen kan vreselijk opluchten. En goed gaat het natuurlijk niet - zelfs ik kan dat nu niet over mezelf zeggen. Ze is tenslotte net verkracht.. O-o! Ik til mijn arm even op "Kan dat eigenlijk wel?" Dat ze tegen me aan wil liggen geeft ze zelf aan, maar die arm.. Ik hoop dat het niet teveel was, ik wil haar niet kwetsen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga ook! Heb werkelijk geen idee hoelaat ik weer online kan zijn, maar ik wilde jullie ff een reactie geven :Y)
    Post maar lekker lang met Les en Eleadora (:
    Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij vraagt me een goede reden te geven. Ik voel zijn blik op me dus kijk ik naar hem terug. Hij is uitdagend. En het was een bevel. 'Waarom zou ik?' zeg ik dan. 'Dat zou jij toch wel moeten weten...' ik zwijg even. 'Maar oké, omdat ik je irriteer. Elke keer tegenwerk. Een grote mond geef. En zeg nou zelf, zou het geen geweldige manier zijn om uit iemand het leven te zien vloeien op een langzame manier?' dit keer ben ik degene die uitdagend kijk. Ik heb weleens het leven uit iemand zien verdwijnen. Papa. Een rilling trekt door me heen. Ik verhard mijn blik om geen emotie daar aan te schenken. Dat is het verleden.. Maar hij hoort er in mijn toekomst nog te zijn. Het is twee jaar geleden dat hij is overleden. En ik ben er nog steeds kapot van. Niet dat ik het anderen laat merken. De enige die het hier weet is Nala. Ik kijk niet echt meer naar Bob. Ik ben in gedachten. Bij papa. Ik ben een echt papa's kindje. Misschien komt het wel doordat ik niet zo meisjesachtig ben. Of misschien ben ik wel niet zo meisjesachtig doordat ik veel met papa omging. We deden zowat alles samen. Ik heb mijn eigen vader dood zien gaan. Het leek pijnlijk en langzaam. Hij heeft zelfmoord gepleegd. Mijn laatste woorden aan hem waren smekend. Papa, laat me niet alleen. Ga niet dood. en hij antwoordde dat hij me niet alleen zou laten, dat hij in mijn hart zit. Ik wilde hem uitschelden toen voor dat rotcliché. Maar ik deed het niet. Ik wist namelijk dat hij elk moment dood kon gaan. En dat gebeurde ook.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 10:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Baayybaayy ^^

    Dan zal ik de reactie van Les nog wel aanpassen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.