• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ben er weer sorry Jami van gisteren.....)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik neem aan dat je mij nu niet bedoelt? --']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (uhhhhh... Ik bedoel dat ik zo plotseling weg ging... En laat je Sam nu doodgaan?)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En ik bedoel dat ik mijn naam op weer een heel andere manier heb gezien :Y)

    En geeft niets hoor ^.^

    En ik weet ht nog niet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ik laat Naomi wel even naar Sam toe kruipen.)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Arme Naomi :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk Ian aan en glimlach even kort. 'Het spijt me.' zeg ik dan zacht. 'Maar ik ga toch even bij Sam kijken, hij is er niet zo goed aantoe.' zeg ik en kijk even naar Sam en druk dan kort mijn lippen op die van Ian, ik weet dat hij het nu niet leuk vind als ik naar Sam ga, om wat er is gebeurt, maar iets in me zei dat ik toch even naar hem toe moet. Ik probeer op te staan maar zak meteen door mijn benen en val op de grond en kreun pijnlijk, maar probeer niet te schreeuw en kruip dan naar Sam toe met veel pijn en als ik er eindelijk ben, probeer ik op het bed te klimmen, wat niet lukt dus blijf maar op de grond zitten en haal diep adem en zag het zwart weer voor mijn ogen dansen, maar negeer het. 'Sam.' zeg ik dan met een zwakke stem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik slik moeilijk en adem nog steeds zwaar. Ik lig nog met mijn ogen dicht maar die open ik gelijk als ik ren stem hoor. Naomi. Het is haar gelukt om helemaal naar mij toe te komen. 'Ja?' antwoord ik zacht, zwak. Omdat ik niet meer geluid kan produceren. Mijn lichaam voelt zwak en pijnlijk. Ik hoest weer en kerm zachtjes van de pijn. Ik steek heel voorzichtig een arm uit naar Naomi om haar te helpen op mijn bed te komen. En het doet zo'n pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik pak zijn hand vast en klim het bed op en ga naast hem liggen en hou zijn hand vast. 'Sam, hou vol.' zeg ik ook met een zwakke stem en merk dat hij zwaar ademt. 'Blijf ademen, alsjeblieft.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Het doet verschrikkelijk veel pijn om Naomi het bed op te krijgen, maar ik geef geen kik. Ik slik weer. Het voelt goed dat ze naast me ligt en mijn hand beet houdt. 'Ik doe mijn best,' zeg ik zacht. 'Ik weet alleen niet waarvoor.' ik sluit even mijn ogen en open ze dan weer. 'Ik ben...' ik haal weer adem, 'niet belangrijk. Hoe gaat het,' adem, 'met jou?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Je bent wel belangrijk, voor mij, ookal hebben we die domme dingen gedaan, dat betekent nog niet dat ik helemaal geen gevoelens voor je heb, anders zou ik het niet gedaan hebben.' zeg ik dan zacht en haal weer diep adem 'tegenover jouw gaat het prima met me. Maak je geen zorgen om me.' zeg ik dan. 'Hou alsjeblieft vol.' zeg ik zacht en geef een kort een kneepje in zijn hand.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik moet volhouden, maar soms dan lijkt het gewoon makkelijker om op te geven. Maar ik moet volhouden voor Naomi. 'Je wilt niet weten wat die woorden met me doen,' zeg ik zacht en schor. Ik geef haar een kneepje terug ten teken dat ik het probeer. Er gaat weer een schok door me heen. En ik kreun zacht van de pijn om vervolgens weer te moeten hoesten en nog meer pijn te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ben even weg. DoeiDoeiX)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.