• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    'Ian?' vraag ik dan maar er komt bijna geen geluid uit mijn mond en alles doet pijn. 'Ik heb zo' pijn.' zeg ik dan zacht en sluit mijn ogen weer en til mijn handen een beetje op en doe mijn shirt een beetje omhoog en kreun pijnlijk, mijn buik zat waarschijnlijk helemaal onder het bloed van het mes. 'Wat staat er?' vraag ik dan zacht en bang en kijk Ian aan, maar zie nog steeds zo wazig.

    [Je mag bepalen wat er staat.. Maakt niet uit wat. Ben creatief... :Y)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 21:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jij bent erg... Haha. Maar HOOOOOI! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Komt Sam er ook gezellig bij of blijft hi dood op zijn bed liggen? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja maar ik laat Sam gewoon liggen.

    En met Les kan ik niet verder omdat Noa moet reageren :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Verveling gaat door..... (dance) <- die smiley is echt coowl! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik weet het. Ik heb ook pijn. Overal.' Ik kijk haar aan en dan langzaam naar haar buik. Het maakte mennisselijk. Haar zo mooie en perfecte buik is veranderd in een bloedbad. Ik zie de letters staan en doe snel weer haar shirt weer naar beneden. 'er staat gewoon een woord, nou ja twee,' zeg ik tegen haar en glimlach even dapper. Ook al was het verschrikkelijk. Take me, stond er. Je kon het op verschillende manieren op vallen, maar ik weet op welke manier ze bedoelen en het maakt je misselijk. Al helemaal als ik eraan denk dat zij dat dus ook bij haar hebben gedaan. Ik lig ook op haar bed. De pijn lijkt minder erg te zijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik met Naomi bezig ben, dus afgeleid.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Ik wil het niet weten.' zeg ik dan zuchtend. En kijk dan Ian aan en mijn blik is weer wat beter. 'Het spijt me nog steeds en ik geef mezelf ook de schul dat dit met je gebeurt is.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan en weer loopt een traan over mijn wang.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik zie met een wazige blik dat Naomi als een pop wordt binnengebracht. Ian gaat naar haar toe. Ik houd me erbuiten. Ik moet weer hoesten. En eigenlijk wil ik op mijn zij gaan liggen maar ik kan de kracht niet vinden om me opzij te rollen. Ik kerm zachtjes van de pijn. Ik heb mijn ogen gesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Naomi....' Ik zwijg en kijk haar aan. 'Ik weet het niet. Ik weet niet wat ik moet doen. Hoe ik moet reageren, maar ik weet wel dat dir niet jouw schuld is. Het is ook de mijne en die van Sam. Als ik je niet kan geven wat je wilt...' Ik zwijg even. 'En Sam heeft dat wel, dan begrijp ik het.' ik probeer te draaien. Een geluid van pijn rolt over mijn lippen. 'Maar laten we er niet nu over praten. Nu wel elkaar nodig hebben en toch geen kracht hebben voor iets.' Mijn stem zwakt weer af. Ik veeg de traan van Naomi weg en blijf dan uitspit stil liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Ian.' zeg ik dan en kijk naar het plafon. 'Ik hou van jouw.' zeg ik dan zacht en sluit mijn ogen en probeer niet aan de pijn te denken en bijt hard op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'En ik ook van jouw,' zeg ik gemeend. Ik wil nog dingen zeggen, maar besluit die te bewaren voor later. We lagen hier beidde te vergaan van de pijn, wat had het dan voor zin om ook nog emotioneel te worden? Ik had nog zoveel vragen, maar ik wilde ze niet nu stellen. Ik sluit mijn ogen en focus me op mijn ademhaling. Ikhield van Naomi en was nooit gestopt met van haar te houden, maar was dat genoeg om haar weer te vertrouwen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Ik snap niet hoe je nog van me kan houden, ik zou mezelf haten als ik jouw was.' zeg ik dan en zucht even en kreun dan weer pijnlijk en voel weer een schok door me heen gaan van de stroom. 'Ik haat stroom.' zeg ik dan weer kreunend en open dan mijn ogen weer en zie weer even wazig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik moet weer hoesten en kreun dan van de pijn. Het voelt alsof er een rib gekneusd is. En dat is best wel mogelijk aangezien ik twee keer in mijn buik gestompt ben. Ik slik even en staar naar het plafond. Ik boor Naomi en Ian praten, maar het dringt niet tot me door wat ze zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.