• Wat vinden jullie (degenen die hier bang voor zijn) zo eng aan clowns?
    Dat vraag ik me gewoon al een tijdje af.
    Ook vinden veel mensen the Joker eng... maar die vind ik dus echt totaal niet eng. Ik vind 'm eerder badass en epic. ^^

    Trouwens, deze foto had ik gemaakt in Moviepark in 2009.
    Ik vond 'm echt super goed gelukt en deze persoon is echt heel mooi opgemaakt. Leuk voor Halloween. :Y)

    O.O


    Ze zien er eng uit D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Clowns zijn eng omdat ze vervelend zijn en altijd achter je aanlopen. Ik houd ook niet van mensen in (dieren)pakken. Ze stalken je en denken dat ze leuk zijn terwijl ze dat niet zijn.
    Daarbij kan je vaak niet zien wie erin zit en dat is ook creepy.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oke, die van jou die vind ik wel eng haha. Verder vind ik clowns niet eng, vriendin van me wel, is moooiii. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Panini schreef:
    Clowns zijn eng omdat ze vervelend zijn en altijd achter je aanlopen. Ik houd ook niet van mensen in (dieren)pakken. Ze stalken je en denken dat ze leuk zijn terwijl ze dat niet zijn.
    Daarbij kan je vaak niet zien wie erin zit en dat is ook creepy.

    Dit.
    Nou ben ik niet bang voor clowns in het algemeen. Maar ik HAAT mensen die in van die pakken rondlopen en op je af lopen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Vind er niks engs aan :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    The joker is niet echt eng.

    Toen ik klein was vond ik de clini-clowns in het ziekenhuis eng en ik denk dat het daaruit voortgekomen is.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Panini schreef:
    Clowns zijn eng omdat ze vervelend zijn en altijd achter je aanlopen. Ik houd ook niet van mensen in (dieren)pakken. Ze stalken je en denken dat ze leuk zijn terwijl ze dat niet zijn.
    Daarbij kan je vaak niet zien wie erin zit en dat is ook creepy.

    Haha nou dan moet je niet met Halloween naar moviepark gaan.
    Deze clown liep namelijk ook recht op me af en hij stond dus op tien centimeter afstand. ^^

    Ik heb teveel spooktochten gelopen om niet bang te zijn voor clowns T-T


    i put the fun in funeral

    Ik had niet mogen klikken. (huil)
    Nee, ik vind niks grappigs aan clowns. Ik vind ze zelf heel eng, vooral die van Mc Do.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind clowns niet eng, maar ik blijf er liever uit de buurt als ze er zo uitzien. :"D
    De Joker vond iemand uit mijn oude klas eng, ik snap ook niet waarom.
    Ik doe nooit mee aan spooktochten en IT wil ik niet zien, eigenlijk omdat het me gewoon geen leuke film lijkt.
    Ik ben eerder bang voor geesten en spinnen dan voor clowns.

    Pyromancer schreef:
    Ik had niet mogen klikken. (huil)
    Nee, ik vind niks grappigs aan clowns. Ik vind ze zelf heel eng, vooral die van Mc Do.

    Aw ><
    Die van Mc donalds? Ik vind 'm gewoon lelijk, meer niet.

    The Joker is indd epic. En verder ben ik zelf niet zo bang voor clowns, al ziet deze er best eng uit. Voor halloween zoals je al zei. (:


    You are beautiful, you are love.

    Dragneel schreef:
    Ik vind clowns niet eng, maar ik blijf er liever uit de buurt als ze er zo uitzien. :"D
    De Joker vond iemand uit mijn oude klas eng, ik snap ook niet waarom.
    Ik doe nooit mee aan spooktochten en IT wil ik niet zien, eigenlijk omdat het me gewoon geen leuke film lijkt.
    Ik ben eerder bang voor geesten en spinnen dan voor clowns.

    Spooktochten doe ik nog wel aan mee en die film heb ik ook wel gezien.
    But I still agree with you, spinnen zijn veel enger hahaha. :'D

    Ik heb een hekel aan mensen die zich met je bemoeien en clowns doen dat altijd. Ik heb dan gewoon zoiets van: DONDER OP :W


    Caution first, always.

    Cydonia schreef:
    The Joker is indd epic. En verder ben ik zelf niet zo bang voor clowns, al ziet deze er best eng uit. Voor halloween zoals je al zei. (:

    Ja, Ik ga maar eens even oefenen met schmink voor halloween dit jaar ghehe :Y)
    Cumberbitch schreef:
    Ik heb een hekel aan mensen die zich met je bemoeien en clowns doen dat altijd. Ik heb dan gewoon zoiets van: DONDER OP :W

    Ja dat is waar. Ik vind ze dan best irritant.