• Jullie krijgen lekker geen beginpost.
    (dance)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 10:49 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Saarsel schreef:
    (...)Hb je het nieuwe hoofdstuk gelezen?


    Jups. Het was goed (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1987 schreef:
    (...)

    Jups. Het was goed (:
    Jij moet ook eens schrijven


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    1987 schreef:
    (...)

    Ik dus ook, morgen beginnen de lessen echt. En ik heb dus gelijk een 6de uur >.< -dat is tot 16.15-

    Roosters ergeren mij niet meer. Of iig, lestijden. In de derde: Maandag 17.00 uur, Dinsdag 16.10, Woensdag 16.10, Donderdag 16.10, Vrijdag 16.10.

    Maar ik zit weer niet bij m'n vriendinnen, zelfs al zou het geregeld worden van wel. Dus daar gaan we wat aan doen, want ik heb geen zin in weer een jaar met mensen die alleen naast me gaan zitten als er geen andere plaats vrij is, en dan alleen met de mensen voor en/of achter me gaan praten, en mij volledig negeren, want 1 jaar vind ik dan wel genoeg...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Saarsel schreef:
    (...)Jij moet ook eens schrijven


    Ik heb geen laptop hè, ik kan nu niet schrijven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1987 schreef:
    (...)

    Ik heb geen laptop hè, ik kan nu niet schrijven.
    Als je je laptop terug hebt


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    1987 schreef:
    (...)

    Ik heb geen laptop hè, ik kan nu niet schrijven.

    YOU SAYS WHUT NOW?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Roosters ergeren mij niet meer. Of iig, lestijden. In de derde: Maandag 17.00 uur, Dinsdag 16.10, Woensdag 16.10, Donderdag 16.10, Vrijdag 16.10.

    Maar ik zit weer niet bij m'n vriendinnen, zelfs al zou het geregeld worden van wel. Dus daar gaan we wat aan doen, want ik heb geen zin in weer een jaar met mensen die alleen naast me gaan zitten als er geen andere plaats vrij is, en dan alleen met de mensen voor en/of achter me gaan praten, en mij volledig negeren, want 1 jaar vind ik dan wel genoeg...


    Ach, ik moet er toch mee leren leven.
    Dat is echt rot, I know the feeling, helaas zit ik ook weer niet bij mijn vriendinnen in de klas, unf. School is gewoon niet eerlijk. Maar, nog 1jaar en dan ben ik van deze school af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WearyEyed schreef:
    (...)
    YOU SAYS WHUT NOW?


    Mijn laptop is kapot, het scherm ervan dan. Ze zijn 'm nu aan het repareren ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga even


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    1987 schreef:
    (...)

    Mijn laptop is kapot, het scherm ervan dan. Ze zijn 'm nu aan het repareren ^^.
    jeej


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    1987 schreef:
    (...)

    Mijn laptop is kapot, het scherm ervan dan. Ze zijn 'm nu aan het repareren ^^.

    Okay...
    NOU EN. JIJ MOET SCHRIJVEN.
    Ik heb 3 maanden zonder mijn laptop moeten leven omdat mieren op St. Eustatius in mijn laptop zijn gekropen en de ventilator gesloopt hebben. En toen zei hij elk half uur POEF.
    Ik heb toen ook geschreven, want dan gap je toch de laptop/pc/whatever van je pa/ma/broertje/whoever?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    1987 schreef:
    (...)

    Ach, ik moet er toch mee leren leven.
    Dat is echt rot, I know the feeling, helaas zit ik ook weer niet bij mijn vriendinnen in de klas, unf. School is gewoon niet eerlijk. Maar, nog 1jaar en dan ben ik van deze school af.

    Jaloers. Ik nog 2.
    Succes anyroad c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Okay...
    NOU EN. JIJ MOET SCHRIJVEN.
    Ik heb 3 maanden zonder mijn laptop moeten leven omdat mieren op St. Eustatius in mijn laptop zijn gekropen en de ventilator gesloopt hebben. En toen zei hij elk half uur POEF.
    Ik heb toen ook geschreven, want dan gap je toch de laptop/pc/whatever van je pa/ma/broertje/whoever?


    Mijn broertje laat me er niet op, omdat ik klote naar hem reageer. Of eigenlijk alles op hem afreageer. En mijn vader wilt me niet op die van hem, omdat het mijn probleem dat de mijne stuk is. En schrijven via mijn ipod is niet fijn. Maar als het goed is krijg ik hem dinsdag of woensdag alweer terug (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Jaloers. Ik nog 2.
    Succes anyroad c:


    Ik zit in het examenjaar nu, dus. c:
    Thanks, you too. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Terug


    Mijn username is een kopje, geen plaat