• Van een 60 meter hoge rotsand in de Belgische Ardennen en hier is de grandieuze foto! - ik had een langere broek moeten aantrekken, gosh -



    Afgelopen week ben ik op survivalkamp geweest in de Belgische Ardennen, genoeg pica's genomen, maar hier sta ik in m'n guppie op die wand om voetje voor voetje naar beneden te schuifelen. :Y)
    Maar ja, meer mensen met leuke actiefoto's?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Athalie schreef:
    (...)
    Hmm, het viel hier wel mee! Ongeveer. Ik denk dat de kosten wel gewoon goed waren, maar ik heb geen idee meer hoe duur. Het was één sprong (met leraar erbij), maar het was zoooo tof om te doen!


    Volgens mij heb je daar een onbereikbaar machtig gevoel als je in de lucht zweeft, of niet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb ook een foto van mij die ging abseilen alleen ik weet niet waar die is en ik post hem niet because of reasons. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.