• Ik ben moe en heb een kou op mijn nek, waardoor mijn nek, mijn kaak, mijn oren en zelfs mijn ogen pijn doen. Mijn stem is krakerig en zacht en ik heb enorme, bonkende hoofdpijn. Hierdoor kan ik niet slapen en ben ik natuurlijk chagrijnig (pijn + vermoeidheid), maar mijn ouders schijnen dat niet te snappen.
    Zolang ik me rustig houd, gaat het wel. Maar mijn ouders zijn totaal niet gezellig tegen elkaar en mijn moeder probeert dit goed te maken tegenover mij, door 'gezellig tegen mij aan te praten'. Maar ze zegt zulke nutteloze dingen, of dingen die ze al honderd keer heeft gezegd. Ik wil gewoon dat ze stil is.

    Nee, ik ben niet ondankbaar naar mijn moeder toe. Maar als ze zulke dingen blijft zeggen, word ik chagrijnig. Plus het feit dat ik me nu steeds moet concentreren op wat ze zegt, is extra vermoeiend. Ik durf er alleen niets van te zeggen, omdat ik dan weer te horen krijg dat ik niet te genieten ben. Ben ik ook niet, maar ik mag nu even niet te genieten zijn, vind ik. :'D

    Wie word er ook wel eens gek van z'n familie?

    Ga nou niet met die stomme opmerkingen komen over het feit dat ik achter de laptop zit. Jezus, ik heb een kou gevat, ik ben niet ernstig ziek of zo. Van de hele dag op de bank liggen word ik ook niet beter.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:04 ]


    everything, in time

    I seriously know the feeling D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Kun je jezelf niet opsluiten in je kamer?
    Op zulke momenten doe ik dat het liefst zodat ik ook niemand in de weg loop.

    Strider schreef:
    Kun je jezelf niet opsluiten in je kamer?
    Op zulke momenten doe ik dat het liefst zodat ik ook niemand in de weg loop.


    N'ah, dan ben ik zogenaamd ook weer ongezellig. Daarnaast moet ik zo meteen toch beginnen met koken, dus dan kan ik weer terug naar beneden. (cat)


    everything, in time

    Dan zeg je toch gewoon dat je hoofdpijn hebt en moe bent? Ik zie het probleem niet helemaal... Daarbij zit je blijkbaar ook gewoon achter de computer, dus dat zij denkt dat je nog in staat bent om te praten, vind ik ook niet erg vreemd. Maar ja, beterschap in ieder geval ^^.


    i put the fun in funeral

    I know how you feel(cat)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:55 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Familie ja ,maar niet mijn ouders ,zus en broer. Ik ben bijna nooit ziek. (dit jaar 2 keer geweest, Ik drink nooit meer energy drank) Wanneer echt ziek ben begrijpen mijn ouders het wel :3. Beterschap ^^


    Shoganai i ne~

    Audacity schreef:
    Dan zeg je toch gewoon dat je hoofdpijn hebt en moe bent? Ik zie het probleem niet helemaal... Daarbij zit je blijkbaar ook gewoon achter de computer, dus dat zij denkt dat je nog in staat bent om te praten, vind ik ook niet erg vreemd. Maar ja, beterschap in ieder geval ^^.


    Dus het feit dat ik achter de laptop zit, suggereert dat ik in staat ben om te praten? Moet ik dan gaan slapen? :'D

    Het probleem is dat mijn moeder de laatste tijd niet te genieten is. Ieder klein ding is te veel voor haar, dus als ik nu vriendelijk vraag of ze haar mond wil houden, dan heb ik haar beledigd. Wanneer ik zeg dat ik hoofdpijn en moe ben, krijg ik te horen dat ze dat intussen wel weet en dat ik niet zo moet zeuren.


    everything, in time

    Oh tuurlijk, ik ga dan ook altijd op mijn pc zitten. Daar krijg je namelijk helemaal niet meer pijn van, toch?
    Misschien moet je serieus gaan rusten? Slapen misschien?
    Anyway.. beterschap(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    Oh tuurlijk, ik ga dan ook altijd op mijn pc zitten. Daar krijg je namelijk helemaal niet meer pijn van, toch?
    Misschien moet je serieus gaan rusten? Slapen misschien?
    Anyway.. beterschap(bloos)


    Dude, ik heb vanmiddag al geslapen. Moet ik soms 24/7 slapen? Bovendien staat er in het topic dat ik niet goed kán slapen.
    Misschien moet je even beter lezen voor je van die sarcastische opmerkingen gaat maken.

    Maar bedankt.


    everything, in time

    Shinhwa schreef:
    Familie ja ,maar niet mijn ouders ,zus en broer. Ik ben bijna nooit ziek. (dit jaar 2 keer geweest, Ik drink nooit meer energy drank) Wanneer echt ziek ben begrijpen mijn ouders het wel :3. Beterschap ^^


    Whoah, doe mij ook zo'n bijna-nooit-ziek-zijn pil! Energy drank drink ik ook vrijwel nooit.
    Maar beter dat jouw ouders het wel begrijpen! Dankjewel! (:


    everything, in time

    Ik word ook helemaal gek van mijn familie af en toe, en dan vooral mijn zusje. Maar ik hou wel van ze hoor ;D
    Sterkte met je hoofdpijn enzo! mijn vriendin heeft dat ook vaak!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xforever schreef:
    Ik word ook helemaal gek van mijn familie af en toe, en dan vooral mijn zusje. Maar ik hou wel van ze hoor ;D
    Sterkte met je hoofdpijn enzo! mijn vriendin heeft dat ook vaak!


    O, haha, het kleine zusjes probleem. Dat hoor ik vaker.:'D

    Dankjewel! Maar als je vriendin dat vaker heeft, doet ze toch iets fout. D: Ik heb nu een kou gevat, omdat ik met brugklaskamp (ik was begeleider) onder een raam en naast een open deur moest slapen. 's Nachts was het zo koud daar.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Dus het feit dat ik achter de laptop zit, suggereert dat ik in staat ben om te praten? Moet ik dan gaan slapen? :'D

    Het probleem is dat mijn moeder de laatste tijd niet te genieten is. Ieder klein ding is te veel voor haar, dus als ik nu vriendelijk vraag of ze haar mond wil houden, dan heb ik haar beledigd. Wanneer ik zeg dat ik hoofdpijn en moe ben, krijg ik te horen dat ze dat intussen wel weet en dat ik niet zo moet zeuren.


    Nou, ja... Eigenlijk wel x]. Tenminste, ik zie niet hoe praten zwaarder is dan computeren.
    Ik geloof ook niet dat je moeder het erg makkelijk heeft. Dat praten is vast lief bedoeld en misschien wil ze zelf ook wel wat afleiding. Ik begrijp dat je er niet op zit te wachten nu, maar het slechtste wat je kan doen is wel om er een probleem van te maken ;]. Doe je best om een lach te faken, praat even met 'r, vertel dat je hoofdpijn hebt en laat het verder gewoon.


    i put the fun in funeral

    Ik maak er verder ook geen probleem van. Daarom kom ik ook hier klagen, doh. x]

    Bovendien staat er in het topic dat ik niet kán slapen. Al heb ik vanmiddag heus wel een serieuze poging gedaan. Ik weet zelf ook wel hoe ik beter kan worden en hoe niet. :'D


    everything, in time

    Ik ken het.
    Ik ben net weer verkouden geworden, en dat had ik vanochtend al tegen mijn moeder gezegd en begon ze weer te zeuren over dat ik mijn kamer moet opruimen en alvast huiswerk moet gaan maken, etc, etc.
    Wil ik rustig tv gaan kijken, begint ze wéér te zeuren. Dus ik zeg dat ik graag rustig tv wil kijken, zegt ze meteen dat ik wel weer eens wat vriendelijker mag doen. -facepalm- Ik zeg toch net dat ik verschrikkelijk slecht heb geslapen vanwege mijn verstopte neus? :W
    Maarja, blablablabla.
    Ik zit nu gelukkig op mijn kamer, lekker Avatar aan het kijken :Y)


    Deep inside, I've never felt alive