• 31 oktober is het alweer Halloween. Ik ben echt jaloers op de Amerikanen op dat gebied aangezien zij het zo uitgebreid vieren en alles versiert is.
    Maar dit jaar ben ik van plan een groot feest te geven, samen met iemand anders, en dan moet ook iedereen verplicht verkleed komen en alles is versiert en zo.
    Ik heb al een paar dingen in m'n hoofd maar ik denk dat ik voor vampier ga, aangezien ik die echt mega-awesome vind.

    En hoe zit het met jullie? Vieren jullie Halloween? Verkleden jullie je wel eens dan? :3

    Cumberbitch schreef:
    Bij ons in de buurt deden ze wel vroeger wel dingen organiseren, maar nu niet meer zo. Plus, je mocht niet meer langs de deuren als je op de middelbare zat. Nu doe ik er eigenlijk helemaal niks meer aan.

    Het mocht niet? Hoezo niet?

    Strider schreef:
    (...)
    Misschien moet je mensen aansporen om het te doen? ;D
    En leuk! ^^

    Kan ik idd doen. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Strider schreef:
    (...)
    WAAR WOON JE o.o
    haha x3 Ik wilde dat het hier uitgebreid gevierd werd.


    Hehe, ik woon in Eindhoven. :3 Maar alleen in mijn wijk wordt het uitgebreid gevierd. x3


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Strider schreef:
    (...)
    Eigenlijk baal ik daar best van. Halloween is zo leuk als je het ziet in Amerika. Al die versieringen, mensen die langs deuren lopen en over de straten. Stomme Nederland. ><


    Heb je het ooit gezien in Amerika? Of van tv enzo? ;p Die versieringen lijken me inderdaad geweldig en de sfeer.
    Wat leuk trouwens dat je zelf een halloweenfeest gaat geven. Word vast heel leuk. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Heb je het ooit gezien in Amerika? Of van tv enzo? ;p Die versieringen lijken me inderdaad geweldig en de sfeer.
    Wat leuk trouwens dat je zelf een halloweenfeest gaat geven. Word vast heel leuk. ;]

    Van tv/films en gezien van een paar mensen waarmee ik wel eens praat die in america wonen.
    Ja, ik ben echt blij dat ik er dit jaar op tijd mee ben! Ik wilde het vorig jaar ook al doen, maar toen was ik het helaas vergeten. :c
    Ik hoop dat het leuk wordt haha ^^

    Nope. Voorbije jaar was ik van plan PA te gaan zien op prime, om halloween te 'vieren', maaar net toen lag prime er volledig uit (voor de eerste x in de 3 jaar ofzo dat we dat hebben), dus ik vermoed dat het lot heeft besloten dat het beter voor me was om hem toch niet te zien :'D En verkleden dat doe ik al niet meer sinds mijn 8.


    effort never betrays you

    Amarelo schreef:
    Nope. Voorbije jaar was ik van plan PA te gaan zien op prime, om halloween te 'vieren', maaar net toen lag prime er volledig uit (voor de eerste x in de 3 jaar ofzo dat we dat hebben), dus ik vermoed dat het lot heeft besloten dat het beter voor me was om hem toch niet te zien :'D En verkleden dat doe ik al niet meer sinds mijn 8.

    PA?

    Wij hebben altijd haloween vrijdansen (met stijldansen) Dat is echt vet leuk en mijn dansleraar en lerares maken er echt iets leuks van. Ik heb een beetje een maffe dansleraar, dus die gaat helemaal uit zijn dak met rare geluidseffecten :P


    Happy Birthday my Potter!

    Nope,daar doen we niet aan. En ook niemand die ik ken of hier bij ons in de buurt. Maar veel plezier alvast! (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nope, ik heb niets met Halloween...


    Bad decisions make good stories.

    nee nog nooit gedaan altijd al wouden doen ik twijfel of ik een feest zou geven of niet


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rider schreef:
    Wij hebben altijd haloween vrijdansen (met stijldansen) Dat is echt vet leuk en mijn dansleraar en lerares maken er echt iets leuks van. Ik heb een beetje een maffe dansleraar, dus die gaat helemaal uit zijn dak met rare geluidseffecten :P

    Oh dat is best wel geniaal! (:
    Rembrandt schreef:
    Nope,daar doen we niet aan. En ook niemand die ik ken of hier bij ons in de buurt. Maar veel plezier alvast! (:

    Aw jammer. Maar dankje! ^^
    MadameParis schreef:
    Nope, ik heb niets met Halloween...

    Why not? Het is toch leuk om je als een idioot te gaan verkleden en random mensen te laten schrikken ofzo. :'D
    Vasilios schreef:
    nee nog nooit gedaan altijd al wouden doen ik twijfel of ik een feest zou geven of niet

    Gewoon doen! Vraag anders een paar andere mensen of ze je willen helpen. Want voor je het weet is het al zover en moet je weer een jaar wachten. Dat probleem had ik namelijk vorig jaar.

    Wij vieren Sint-Maarten heel uitgebreid, ik nu niet meer, maar alle jonge kinderen in de buurt gaan met van die lantaarn dingen rond. Ik heb me een keer voor Halloween verkleed, maar dat was voor een soort optocht met een vriendinnetje toen. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Wij vieren Sint-Maarten heel uitgebreid, ik nu niet meer, maar alle jonge kinderen in de buurt gaan met van die lantaarn dingen rond. Ik heb me een keer voor Halloween verkleed, maar dat was voor een soort optocht met een vriendinnetje toen. :')

    Ah sintmaarten vind ik iets minder leuk. Maar voor de kleintjes is het natuurlijk wel leuk.

    Ik mag van mijn overbezorgde moeder niet meer buiten als het donker is. (cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.