• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O ik moet gaan nu, heb al gegeten ^^ tenminste. Moet me gaan omkleden en spullen pakken. Ik ben om half 8 klaar met musicalles. En dan naar huis, dus ik zie jullie na die tijd ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein zuchtje verliet Eleadora haar mond, wetend dat hij erover heen praten. "Je hoeft je niet spijtig te voelen...Dat van mijn moeder was een ongeluk, gewoon, op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd. Maar dat van mijn vader...het was echter zijn eigen idee om zichzelf zo ver te laten zuipen tot hij zichzelf doodronk." zei ze zachtjes terwijl een andere zuch haar lippen verliet waarna ze haar hoofd van zijn borstkast haalden en hem aankeek. "Misschien moet je eens tegen hun zeggen hoe je je voelt...hoe je erover denkt hoe hun je behandelen. Misschien dat ze dan met andee ogen naar je gaan kijken, en je andes gaan behandelen." zei ze zachtjes met een klein glimlachje. Eleadora plaatsten haar hand op Julio zijn wang terwijl ze deze zachtjes streelde met haar duim en een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Prima! Ik moet nu ff eten..]

    Julio Martinéz
    Een klein glimlachje speelt om mijn lippen, maar wel een heel sarcastische. "Dat is niet meer nodig.." Zeg ik zacht. "Ze zullen me over een tijdje zien dansen bij DanceRule en weten waar ik ben, als ze dat al interesseert.. Ze zullen denken dat het goed met me gaat, dat ik voor dans heb gekozen. Dat ze hun zin hebben gekregen, hoewel ik het ook echt heel graag zelf wil. Dansen dan.. Hier zijn.. Nja, deels. Maar ik denk sowieso niet dat we hier echt wegkomen. En áls dat zo is, dan blijf ik bij jou. Misschien dat we nog een keer terugkeren naar huis, maar dat blijft een misschien.." Ik murmel ondertussen steeds zachter. "En ik ben er aan gewend zelfstandig te zijn, niet naar mijn ouders terug te kruipen. Ik weet niet of ik ze echt nodig heb"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte langzaam waarna ze haar hoofd weer voorzichtig tegen zijn borstkast aanlegden. "Als jij het zegt..." zei ze zachtjes. Eleadora streek met haar duimen over Julio zijn handpalmen waarna ze haar vingers in de zijne vlocht en zijn handen vasthield. "Ik wil ook bij jou blijven" fluisterden ze. Eleadora sloot haar ogen en nestelden haar hoofd in Julio zijn hals terwijl, elke keer als ze inademden ze zijn frisse maar toch ook zoete lucht kon ruiken. "Te amo Julio" fluisterden ze waarna ze een kus op de huid van zijn nek drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Bew ^^ Maar ondertussen wel huiswerkmakende]

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Ik glimlach nog steeds, maar het is een andere glimlach als daarnet. Een gelukkige, geen sarcastische. Geen ongelovige, wantrouwige. Geen die op mijn verleden wijst. Nee, een eerlijke, oprechte glimlach die wijst op geluk. Eleadoras haren ruiken nog een klein beetje naar het wasmiddel van gisteren, maar wel vermengd met haar eigen geur. Mijn duim gaat nog steeds zacht over Eleadoras rug van haar hand, terwijl ik af en toe wat met haar vingers speel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en gelukzalig glimlachje speelde op Eleadora's lippen terwijl kleine blosjes haar wangen batraden en ze even haar ogen sloot, genietend van het moment om in Julio's armen te staan. "Ik hou zo veel van je" fluisterden ze zachtjes maar de ondertoon waarop ze het vertelden zat vol liefde. Eleadora opende haar ogen waarna ze toekeek naar de licht getinte huid van Julio zijn hals. Eleadora drukten een kus in zijn nek omhoog, zijn kaaklijn, mondhoek en uiteindelijk zijn zachte lippen.

    [Wb ^^ Doesn't matter, ik ook(: ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Haha, *virtual box*]

    Julio Martinéz
    Door Eleadoras woorden verspreid een warm gevoel zich vanuit mijn onderbuik door mijn hele lichaam, waardoor ik wat extra met haar vingers speel. Ik durf eigenlijk niet echt iets anders.. Eleadora moet het aangeven, zij wordt hier steeds verkracht. En dat ís heftig. Alsof we telepatisch contact hebben voel ik haar lippen van mijn nek naar mijn mond gaan, alsof ze wil laten merken dat ze het inderdaad goed vindt. Daarom zoen ik haar ook zachtjes terug wanneer haar lippen de mijne raken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Het bloed stroomden naar haar wangen terwijl Eleadora zachtjes en klein tegen Julio zijn lippen glimlachten. Langzaam liet ze zijn handen los terwijl ze met haar vingertoppen omhoog streelden over zijn armen, hier en daar stopten terwijl ze een stukje huid van zijn arm masseerden onder haar vingertoppen, waarna ze uiteindelijk haar handen in zijn nek plaatsten. Zachtjes wreef ze over de huid in zijn nek terwijl ze af en toe een lok van zijn haren om haar vinger krulden, maar ze haalden haar lippen niet van de zijne af, en bleef hem zachtjes terug zoenen.

    [Mwuhaha, *virtual box back* ik haat economie ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Haha, ik ga dat zo ook maken XD Knuffel van Julio nodig?]

    Julio Martinéz
    Eleadora trekt zich niet terug als ik op haar reageer, en daaruit maak ik in een korte seconde op dat ze het niet erg vindt. Ook al kwam ze dan zelf met het initiatief.. Ik glimlach door de kus heen en laat mijn handen hun weg vinden, die nu vrij zijn omdat Eleadora ze los liet. Ze gaan zacht via haar rug, naar haar nek, waar ik ze net als zij bij mij laat rusten. Het is maar een enkele keer dat ik haar zacht dichter naar me toe trek, maar meestal geef ik haar helemaal zelf de keuze, zodat ze zich altijd terug kan trekken als het te veel wordt. Ik let er heel goed op, ondertussen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Nee, echter zat Eleadora er helemaal niet mee dat Julio haar zachtjes tegen zich aantrok. Het maakte alleen maar dat de blosjes op haar wangen een rodere kleur kregen. Zachtjes liet ze een van haar handen door zijn haar glijden waar ze zacht door heen streelden of een enkele keer een van zijn lokken om haar vinger liet krullen en vervolgens weer los liet. Plagend beet ze op zijn onderlip, waarna ze er zachtjes over heen likten en hem iets dichter tegen haar aantrok.

    [*box* Juah! XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [*Box back*]

    Julio Martinéz
    Met een kleine glimlach haal ik mijn hoofd heel even een stukje naar achteren om te ademen, maar mijn lippen zijn nog op slechts een centimeter afstand van die van Eleadora. Ongeveer een seconde later druk ik mijn lippen weer op de hare en gaan we verder waar we net gebleven waren.. Ik voel wel dat ze af en toe een lok van mijn haar om haar vinger laat spelen, maar ik vind het niet erg. Ik laat mijn handen rustig in haar nek liggen en concentreer me helemaal op mijn mond. (Na een tijdje heeft Eleadora adem nodig. Dat komt me goed uit, want ik was al flink aan het twijfelen.. Ik fluister een "Het spijt me," en ren dan de badkamer uit, waarna ik naar een stomverbaasde Myrthe sprint en haar een knuffel geef, omdat ik gewoon aanvoelde dat ze die nodig had)


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora liet zich mee voeren door elke beweging van Julio zijn lippen, zijn aanrakingen alles. Zachtjes gleed ze met haar vingertoppen over de huid in zijn nek voelend hoe zijn nek haardjes omhoog kwamen. Meet een zacht en klein geluidje drukte Eleadora zichzelf ietsje meer tegen Julio aan terwijl de zoen overliep van zacht en lief, naar gepassioneerd en gretig een gebaar om te laten zien hoeveel hij voor haar betekende en hoeveel zij van hem hield. Eleadora trok haar lippen terug om even op adem te komen terwijl een verlegen glimlachje op haar lippen speelden en kleine rod rozige blosjes op haar wangen speelden waarna ze haar lippen in zijn nek plaatsten.

    [OH MY GAWD! Ur genious! 8D die knuffel hielp wel...ookal was economie al af XD]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 19:48 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Langzaam voel ik Eleadoras verlangen toenemen en daardoor wordt het steeds moeilijker de warme golven vanuit mijn onderbuik te verminderen.. Ik merk dat ik langzaam minder weerstand wíl bieden, maar verminder dat verlangen weer.. En laat me daardoor een klein beetje meer meevoeren door Eleadora, geef iets meer toe aan mijn gevoel en word wat gretiger..

    [HAHAHAHA, Thank You ^v^
    Lekker dan -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    TOPIC 18


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Ik knijp mijn ogen even samen, maar Leslie is oprecht bang. Deze angst kan je niet spelen.. Het is gewoon onmogelijk. Zelfs voor de beste acteur. Dit is pure, eerlijke emotie wat ik hier zie.. En ik vind toch dat het beloont moet worden dat ze zo eerlijk is. Ook al mag ik dat dan niet.. Angst mag ik niet belonen. Ze moeten hard worden, sterk. Zodat het publiek niks ziet, straks op het toneel. De acteerlessen beginnen vast snel. Maar toch.. Ik heb Leslie beloofd dat ze hier uit mag, dus ik stap zwijgend uit de deuropening en loop dan voor haar uit. We zijn nog steeds in het zicht van camera's, maar moeten vooral geen aandacht trekken. Ik denk dat er niemand zit en als we geluk hebben kijken ze het ook niet terug, dus moeten we onopvallend blijven. "Het enige wat je doet is mij volgen" Zeg ik zacht.


    Leslie Day
    Ik heb de neiging dat zodra ik vrij ben te juichen, maar ik doe het niet. Ik blijf hem gewoon volgen, want ik weet dat er camera's zijn. En dat hij anders problemen krijgt. En die kan hij nu nog niet gebruiken. Ik zal hem nog nodig hebben. Mijn hart gaat weer wat rustiger kloppen. Ik ben zo blij dat ik eruit ben. Uit die kleine ruimte waarin je geen kant op kan. Het was echt beangstigend. 'Het enige wat je doet is mij volgen,' hoor ik hem zacht zeggen. En ik knik, maar besef me dan dat hij dat niet kan zien aangezien ik achter hem loop. Even komt het in me op dat ik hem nu makkelijk kan verdoven in zijn rug, ik heb de spuit nog bij me. Maar dat doe ik niet, dat zou laf zijn. In zijn rug. 'Oke,' zeg ik zacht. De angst verdwijnt uit me, maar ik tril nog steeds licht. Maar niet meer zo erg als zojuist. Ik volg hem. Er is niets anders wat ik kan doen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.