• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze worden wel geholpen ^^ Zolang ze maar ff pijn hebben en leren vd straffeb. De mannen willen stuk voor stuk geen dansers dood hebben.
    Wooow, het lijkt kei-erg alsof ik het RPG bestuur xD Is offkoers nie zo, maar wel een deel vd mannen XD
    Bew btw XD]

    Julio Martinéz
    Eleadora drukt haar lippen zacht tegen die van mij. Maar ik wil haar absoluut geen pijn doen of bang maken.. Dus ik zoen maar heel zacht, heel even terug. Verbreek de kus vroeg. Voor mijn gevoel te erg oplaait en ik domme dingen ga doen, maar zeker voor ik Eleadora.. Nee, ik ga heel, heel erg oppassen met mijn aanrakingen. Maar om haar te laten weten dat ik het ook voor haar doe, half om haar te laten weten dat ik echt niet ben zoals die mannen, druk ik nog een plagerig kusje op het puntje van haar neus - dat deden die gore mannen vast niet. Uiteindelijk glimlach ik, fluisrer een "Te amo" in haar oor en zet dan het zalfje op de wasbak, want ik vind het heerlijk dat ze zo dichtbij staat.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Haha, jeej ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Denk je echt dat Naomi hier iets van leett, ze word hierom alleen maar nog bozer... Haha... *Geweldadiger* En deem reageert niet... (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oh, ze is off......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet niet wat ik met leslie aan moet. Ik ben niet zo goed in die stukken van mannen schrijven.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahaha, ik wel dan? *Sarcasm*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niet de allersadististe mannen.. Noouuuww, waarom is SerpentEyes nou off, nu kan ik niks anders spelen dan zo'n irritant mannetje -_-' Of gwn een keer supervroeg gaan slapen om jou te pesten..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ghehehe, dit is gewoon voorbestemd Noa :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En toen vielen alle RPG's stil :\]

    Leslie Day
    Ik word een beetje duizelig. Ik heb nog niet zo vaak met mijn hoofd tegen de wasbak gebonkt. Het moet vaker. Ik bonk er weer tegen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Voorbestemd? Serieus? Niet dat een vd Collega's weet dat Leslie in dat hok zit..}


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jullie gesprek.. LOL! Haha!! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Leslie lekker bezig... *uhum* De wasbak aan het kopstoten...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Alles word weer wazig en ik voel hoe ik weer steeds zwakker word en kijk dan naar de man die me tilt en dan weer naar Ian en hoest weer, weer bloed. Ik kijk rond en heb geen idee waar we zijn, het enige dat ik weet is dat ik steeds zwakker word en niet goed meer kan zien en ik moeite heb mijn ogen open te houden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja maar je zei zelf dat er camera's hangen. IK HEB EEN IDEE. MWUHAHAHA]

    Wouter/Man
    Ik neem even wat rust achter waar alleen het zwaarbeveiligde gedeelte is. Ik zie een collega knockout op een soort bed plank ding liggen, ik kijk naar hem. Die ziet er bewusteloos uit. Daar weet ik wel wat voor. Ik rommel even in de laatjes en vind dan een insuline spuit. Ik steek het in zijn arm en spuit het in. Nu moet hij weer bijkomen. Ik heb adrenaline in hem gespoten.

    [Mwuhahaha]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.