• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Leslie is opgesloten :Y)

    En Noa... JA JA JA]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je bent zoooo gemeen! Maar Marcell is still knockie, dus ik ga hem lekker niet spelen :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik speel iemand anders zelf wel. Of vanuit Leslie.

    Nog even denken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek naar de blauwe stukken huid op haar heupen, wetend dat dat nog maar het begin was. "Het is niet jou schuld" zei ze zachtjes terwijl ze haar topje weer liet zakken en naar de grond keek. Horend hoe hij wat begon te rommelen. Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip, het wás niet zijn schuld, het was haar eigen verdomde schuld zowel voor haar pijn als de pijn voor Julio. Als ze niet bij hem was geweest op dat moment...was het nooit gebeurd, hoefde zijn rug niet zo te lijden en hoefden hij zijn tranen niet tegen te bijten. Ze keek hem aan terwijl ze haar hoofd een beetje schuin hield, waarna ze naar de tube keek. "Hier..." zei ze zachtjes terwijl ze haar topje weer wat omhoog deed, haar broekje helemaal liet zakken waardoor de hele verminking bestaand uit blauwe paarse en gele vlekken op haar huid nu zichtbaar was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Doe je ding ^^
    Meestal kom je namelijk niet meteen weer bij als je niks hoort en net knockout gegaan bent, of sws een beetje halfjes van de wereld af xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik kijk naar Ian en ga dan op mijn zei liggen en hoest even en hou mijn hand voor mijn mond en begin me weer slechter te voelen en het ademen gaat ook weer wat moeilijker, wat is er toch met me aan de hand. Dan kijk ik naar mijn hand en schrik. Bloed. Ik ga met een vinger langs mijn lip en daar zit ook bloed. En kijk dan weer naar mijn hand terwijl ik mijn mond een beetje open heb. Wat is dit. 'Ian.' zeg ik dan zacht, maar blijf naar mijn hand kijken. 'Er is iets niet goed.' zeg ik dan en slik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Mijn tanden hebben het zwaar te verduren op het moment dat Eleadora haar broek laat zakken en ik op de plekken onder haar onderbroek na alle blauwpaarse vlekken zie. "Spijt me zo voor je.." Zeg ik zacht, waarna ik mijn hand was, neerkniel en voorzichtig wat zalf op mijn vingers doe. Daarna begin ik het héél voorzichtig uit te smeren over Eleadoras huid. Haar heupen. Een stukje van haar bovenbenen. Proberend haar geen pijn te doen, of in ieder geval zo min mogelijk, terwijl ik steeds een sorry fluister. Ik zie Eleadoras gezicht niet en dat is geloof ik ook maar goed ook, maar ik doe toch zo voorzichtig mogelijk. Zo snel, maar goed mogelijk, en dan ook nog zo pijnloos mogelijk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet op haar onderlip terwijl ze met haar hand in de rand van de wastafelkneep, en tranen zich opstapelde achterin haar ogen, maar het was echter een pijnlijk kreuntje die haar mond verliet. "H-het geeft niets...Het is niet jou schuld" fluisterden ze terug terwijl ze met haar vrije hand even door zijn haar streek, terwijl er een eenzame traan over haar wang gleed. "Het is niet jou schuld Julio...het is niet jou schuld." fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Ook niet de jouwe" Fluister ik terug, waarna ik zo snel, maar goed mogelijk haar lichaam verder insmeer om de kneuzingen wat te verminderen. Gelukkig heb ik net al een groot deel gedaan en fluister ik nu al snel een "Klaar" naar haar. Ik denk niet dat het zin heeft om verder als dit te gaan smeren. Dat doet haar echt te veel pijn.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Kmoet gaan. Zometeen kom ik back op mobiel!
    Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Baaybaayyu Noapoah ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine opgeluchte zucht rolden over de lippen van Eleadora naar buiten toen Julio haar vertelde dat het over was. Ze trok haar shortje weer omhoog, voorzichtig zodat het de blauweplekken niet te veel zou raken waarna ze haar topje weer naar beneden trok en het nat van haar tranen van haar wangen wreef. "Dankje" zei ze met een waterig glimlachje terwijl ze hem aankeek zijn handen vastpakten en voorzichtig haar hoofd tegen zijn borstkast plaatsten. Waarna ze hem aankeek en haar lippen zachtjes en teder tegen die van hem plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik draai me gelijk om wat pijn oplevert. Ik kijk haar geschrokken aan en ga recht zitten. 'Hoest je bloed?' ik kijk haar bezorgd aan en sta op. Ik negeer de pijn en til haar op. 'jij gaat onderzoekt worden. Wat dan ook.' ik loop met grote passen de gang op. Ik kijk haar aan. 'Het komt goed.' ik negeer de pijn. Sterker nog ik voel het haast niet. Ik Bons op de deur van de mannen. Iemand opent hem en kijkt me verbaasd aan. 'Jullie moeten haar onderzoeken. Ze hoest bloed.' Ik kijk ze aan. De man kijkt even verbaasd en neemt Naomi dan van me over. We worden geholpen! Godzijdank! Ik loop vlug achter ze aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Alles word weer wazig en ik voel hoe ik weer steeds zwakker word en kijk dan naar de man die me tilt en dan weer naar Ian en hoest weer, weer bloed. Ik kijk rond en heb geen idee waar we zijn, het enige dat ik weet is dat ik steeds zwakker word en niet goed meer kan zien en ik moeite heb mijn ogen open te houden.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 22:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Was heel even off, maar ben er weer! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp