• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Alles word weer wazig en ik voel hoe ik weer steeds zwakker word en kijk dan naar de man die me tilt en dan weer naar Ian en hoest weer, weer bloed. Ik kijk rond en heb geen idee waar we zijn, het enige dat ik weet is dat ik steeds zwakker word en niet goed meer kan zien en ik moeite heb mijn ogen open te houden.


    Isn Silvas
    'Ze moet naar het ziekenhuis!' De man lijkt ook bezorgd. 'Doe dan iets verdomme.' Ik voel tranen opwellen. Van de pijn van mezelf en om Naomi. 'Blijf wakker, alsjeblieft,' fluister ik tegen haar. De man loopt een kamer vinnen. Het lijkt wel een beetje op ziekenhuis kamer. Hij legt haar op een bed en lijkt iemand te bellen. Even later komt er een man en trekt een witte jas aan. Dokter? 'Wat gaan jullie doen?' 'Onderzoeken. Maar waarschijnlijk is er iets mis bij haar longen en moet ze geopereerd worden.' ik kijk hem met grote ogen aan. 'Wat?' Ik kijk naar Naomi en pak haar hand. 'En jij ziet er ook niet goed uit.' 'Metnmij gaat het prima. Red haar!' De man knikt en begint zijn spullen te pakken. Ik kijk naar Naomi. 'Het komt goed,' fluister ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    [En Leslie lekker bezig... *uhum* De wasbak aan het kopstoten...]


    [Ze is claustrofobisch en is in een kleine ruimte opgesloten met zachte muren, en het enige harde is een wasbak. Ze wil zichzelf knockout bonken]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ja maar je zei zelf dat er camera's hangen. IK HEB EEN IDEE. MWUHAHAHA]

    Wouter/Man
    Ik neem even wat rust achter waar alleen het zwaarbeveiligde gedeelte is. Ik zie een collega knockout op een soort bed plank ding liggen, ik kijk naar hem. Die ziet er bewusteloos uit. Daar weet ik wel wat voor. Ik rommel even in de laatjes en vind dan een insuline spuit. Ik steek het in zijn arm en spuit het in. Nu moet hij weer bijkomen. Ik heb adrenaline in hem gespoten.

    [Mwuhahaha]



    [Noooooaaaa? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk Ian aan en haal weer zwaar adem en kijk dan naar de man in de witte jas. 'Een dokter, serieus, kon dat niet wat eerder komen.' zeg ik dan met een zwakke stem en kijk naar Ian en knik en pak zijn hand stevig vast en het ademen word er niet beter op, dan kijk ik de mannen aan. 'Help hem ook.' zeg ik dan weer zacht en met een zwakke stem en weer word alles wazig en begint het zwart weer aan me te trekken, maar ik probeer het vol te houden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Die zag ik niet.. GEMEEEEEEEEEEEEEN!]

    Marcell/Man
    Ineens wordt de veilige duisternis verdrongen en hebben mijn ogen weer zicht. Het gaat duizelingwekkend snel, zonder duizelig te worden. Maar ik kom er al snel achter waarom. "Hoe gaat het?" Zeg ik emotieloos. Ik heb het nu natuurlijk over zijn werk. Over persoonlijke dingen praten we hier niet. Uiteraard.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Wouter//Man
    We zijn beiden emotieloos. 'Alles in orde,' zeg ik dan. 'Ik zag op de camera's een meisje met haar hoofd tegen de wastafel bonken.' her is maar goed dat hij weer bijgekomen is. 'Zorg dat ze stopt.' en dan loop ik weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GVD GVD GVD]

    Marcell/Man
    "Waarom altijd ik.." Murmel ik, want Collega is al weg en hij voert zelf ook niks uit. Bah. Dat meisje is Leslie, zeker weten. Ik loop weer naar haar cel en maak alle sloten open, maar ze kan niet weg door een hekwerk wat nog tussen ons in zit. "Wat probeer je te bereiken?" Zeg ik emotieloos. Ongeïnteresseerd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'We gaan dit anders aanpakken.' De man staat op en begint in kasten op te rommelen. Dan kijkt hij mij aan. 'Ik moet je verzoeken de kamer uit te gaan.' 'Ja dag! Ik laat haar niet alleen!' 'Ik moet haar opereren en daar bij zijn is geen pretje, maar ik ga haar eerst verdoven.' Ik knik en kijk Naomi aan. Ik druk mij lippen op haar voorhoofd. 'Het komt goed.' ik zie hoe de man haar verdoving in spuit. Ik bijt op mijn lip en verlaat dan de kamer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ineens hoor ik sloten open gaan. Ik vraag me af of ik me dat verbeeld. Dan verschijnt Bob ineens. Ik stop gelijk met bonken. Ik heb hoofdpijn en ik voel even aan mijn voorhoofd. Bloed. Maar ik ben niet knockout gegaan. Verdomme. 'Laat me hier alsjeblieft uit,' vraag ik zachtjes. Ik kijk hem smekend aan. Ik kan niet tegen kleine ruimtes. Ik tril. Traansporen staan nog op mijn wang. Ik sta voorzichtig op en loop naar het hekwerk toe. Ik tril nog steeds. 'Haal me hieruit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk de man angstig aan en dan naar Ian die de kamer verlaat, als ik de spijt eruit voel gaan voel ik het stuk waar hij het gespoten heeft direct een soort van verlammen en sluit mijn ogen om niet te zien wat hij gaat doet en dan voel ik een helse pijn, alsof iets diep in mijn huid snijdt en schreeuw het uit, zelfs deze sterke verdoving helpt niet tegen deze pijn. Ik probeer zo weinig mogelijk geluid te maken, maar soms verlaat er toch nog wel eens een schreeuw uit mijn mond en hou mijn ogen strak dicht.

    [Misschien kan je doen dat Ian het van de gang kan horen... :Y) Best zielig..]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 23:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Het verbaasd me hoe ik Leslie aantref. Heel erg. Ze is niet boos. Probeert niet te schelden. Lijkt gehuild te hebben. Trilt. Smeekt. Bloed op haar voorhoofd. "Nee," Zeg ik zacht. Ze zal wel weer helemaal flippen. Of smeken. En ik kan tegen geen van beide, al is flippen makkelijker.. Ik bedoel, ik kan er tegen. Tegen allebei.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik staar wezenloos voor me uit als ik ineens gegil hoor. Ik spring op en ren de kamer in. Wat ik aantref is een ranzige bedoeling. Ik voel mijn maag zich omkeren en kots omhoog komen. De man pakt me bij mijn arm en sleurt me de kamer uit. Ik zie dat de man rustig door gaat encgeconcentreerd. De deur valt dicht en ik zie Naomi niet meer. Ik kan het niet tegen jouden. Kots ligt op de grond. Ik voel gelijk een klap tege mijn slaap. 'Godsamme. Kon je niet wachten? Waarom moest je ook binnen komen?' Hij loopt weg. Verslagen loop ik terug naar een stoeltje en zie de man terug komen met schoonmaakmiddelen. Zonder verder een klap uit te delen maakt hij schoon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik sla mijn ogen neer wanneer hij nee zegt. Ik tril nog steeds en laat mezelf door mijn benen heen zakken. Ik toon geen verzet, dat helpt me namelijk niet verder. En het komt ook doordat ik me machteloos voel. En dan gevoel is verschrikkelijk. Ik heb het maar 1 keer eerder gevoelt. Toen ik niets eraan kon doen toen papa stierf. Ik slik. En kijk weer op naar hem. 'Oke,' zeg ik zacht. En ik blijf trillen. Ik kijk weer neer want tranen rollen over mijn wangen en de muren blijven op me af komen. 'D-d-de muren.. Z-ze k-komen op m-me af.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ik voel me echt verschrikkelijk in tweestrijd. Ik wil een vaderfiguur voor haar spelen, zoals ik bij elk meisje, bij elke vrouw die zich even zwak voelt wil doen. Bij Leslie is dat natuurlijk sterker. Ik heb het krankzinnige idee dat ze me kan helpen en ik haar.. Maar ik moet emotieloos blijven. Echt alles staat nu op het spel. "Ben je claustrofobisch?" Zeg ik met een tikje verbazing in mijn stem.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Ben je claustrofobisch?' vraagt hij dan. Ik hoor verbazing. Ik tril nog steeds en zeg zwak, 'Ja.' niet een bijdehande opmerking erachter aan van; ga je dat nu tegen me gebruiken klootzak? Ik blijf gewoon trillend zitten en ik hoop, bid, wens dat ik hier zo snel mogelijk uitkom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.