• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ook. Ik ga morgen terug naar Nl dus ik reageer pas als ik weer thuis ben. Welterusten! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Geblindoekt zat ik in een auto, die naar mijn gedachten, veel te snel reed. Mijn handen en voeten zaten aan elkaar vastgetaped en veel bewegingsruimte had ik niet. Nogal verloren begon ik me af te vragen welke dingen in aan mijn lichaam nog kon gebruiken. Zicht,voeten, handen, uitgesloten. Iets te eten kreeg ik toch niet, dus smaak zat er ook niet ik. Ik leek wel verdoofd dus voelen was ook géén optie. Het enige wat ik uiteindelijk nog overhield, waren denken en horen. En gevariëerd was het geluid ook niet. Een ronkende motor en soms de bultjes en putten in de weg. Ik voelde opeens hoe de wagen slippend tot stilstand kwam.
    "We hebben het pakketje," hoorde ik een lichte vrouwenstem zeggen.
    "Mooi zo, " zei nu een zwaardere mannenstem. Plots voelde ik een steek in mijn arm. ik dwong mezelf wakker te blijven, maar uiteindelijk werd alles toch zwart.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 0:39 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleadora Amora Alonso

    Lichte blosjes en een kleine giechel verlieten haar mond waarna ze nog een kus op zijn lippen drukten en deze vervolgens naar zijn oor bracht en fluisterden. "Te amo tàmbien" een klein en verlegen glimlachje speelden op haar lippen terwijl ze haar hoofd zachtjes op zijn borstkast legden en haar handen over zijn schouders omlaag liet glijden waarna ze haar vingers in de zjine vlocht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Goedemorgen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ik doe wat me gevraagd word en word verdoofd. Alsnog voel ik de pijn en kan een shreeuw niet onderdrukkn. Ik hap naar adem en laat het gebeuren. als ze eigenlij klaar zijn voelt dat als een opluhting. Pijn gonst door me heen en ik heb niet het gevel dat ik kan lopen. De dokter tikt me op en loopt naar de kamer waar Naomi ligt. Ze leggen me ook op zo'n bed neer. Ik skuit mijn ogen en voel ze dingen aansluiten. Ik kerm even van pijn en knijp mijn ogen dicht. 'Jij kan morgen weer gewoon normaal lopen, maar nu zal dat pijn doen.' ik open mijn ogen en knik ja. Dan verdwijnt de dokter en blijven Naomi en ik achter. 'Hoe gaat het,' vraag ik zachtjes.


    Naomi Micheal

    'Kan beter.' zeg ik dan zacht en zwak en nog steeds doet het praten en ademen pijn. 'Hoe gaat het met jouw?' vraag ik dan en kijk hem bezorgt aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Slexht en tegelijkertijd goed.' I kijk haar aan en glimlach zwakjes.'Ik heb pijn en kan nu echt niet lopen of iets.' Ik zuchf en sluit mijn ogen. Ik zuchf ecen en kijk haar aan. 'Maar ik heb heen pijnsteken meer in mijn buik.' Ik glimlach even en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    'Slexht en tegelijkertijd slecht.' I kijk haar aan en glimlach zwakjes.'Ik heb pijn en kan nu echt niet lopen of iets.' Ik zuchf en sluit mijn ogen. Ik zuchf ecen en kijk haar aan. 'Maar ik heb heen pijnsteken meer in mijn buik.' Ik glimlach even en kijk haar aan.


    [Dus eigenlijk gaat het twee keer slecht? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ikkijk hem aan en glimlach kort. 'Fijn dat het beter gaat.' zeg ik dan en glimlach weer. 'Hoe moet ik hier zo lang blijven stil liggen, dat kan ik echt niet hoor.' zeg ik dan en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Het zwart voor mijn ogen verdween en ik zat in een felle witte ruimte. Ik keek opzij en zag een jongen en een meisje. Ze zgaen me niet door het verduisterde glas. Ik wilde opstaan ,door die deur gaan en hen iets vragen, maar een ander persoon belemmerde mijn gezichtsveld.
    "Zo, je bent wakker?" zei de man in de witte jas voor me. Ik knikte wantrouwend.
    "Mag ik je naam en leeftijd?"
    "Luke Moore, ik ben zeventien," zei ik.
    "Je mag gaan hier hebt je een plan en een rooster." Waar ben ik toch? Ik werd door de man een deur door geleid en hij sloeg de deur achter zich dicht.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:21 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Leslie is ook 17 :Y)

    En het is dat ze opgesloten zit in een kleine ruimte anders had ze hem verwelkomd :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaim, je wilt wel heel graag dat Les gaat kennismaken meken met luke! (cool) En HOOOI! Wat is eigenlijk je echte naam, als ik vragen mag en met ene RPG gaan we misschien zo beginnen, die waar jij Harry bent! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Er is niet echt een rooster en een plan, haha.... De mannen komen je halen, het is een soort gevangenis, waar je moet dansen, verplicht....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jahh, en ik heb me trouwens ook nog iets bedacht =D
    Misschien kunnen ze voor ze danslessen krijgen eerst nog wat toneellessen krijgen, dat kan nog steeds flink pijn doen en ze zijn streng, maar dan leren ze de pijn van hun gezicht af te vegen en zich in te leven in muziek. Als ze moeten optreden moeten ze natuurlijk dansen alsof er niks aan de hand is.. En aangezien iedereen in zo'n slechte toestand is..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hmmm,, ik ben het er wel mee eens c:,

    btw. HOI 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HOI]


    Stop acting normal. It gets bored.