• ---

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:28 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik kan natuurlijk je uitgroei niet zien, maar zo ziet het er anders ook wel goed uit. Ben je van plan nog vaak je haar te kleuren de komende maanden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik kan natuurlijk je uitgroei niet zien, maar zo ziet het er anders ook wel goed uit. Ben je van plan nog vaak je haar te kleuren de komende maanden?


    Nee ik verf ongeveer 2/3 keer per jaar..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Namstar schreef:
    (...)

    Nee ik verf ongeveer 2/3 keer per jaar..
    Dan zou ik ietsje donkerder gaan dan je natuurlijk haarkleur. Uiteindelijk zal je kleur nog aftrekken, maar als je ietsje donkerder kleurt, mengt het goed met je natuurlijke haarkleur. Of zo is dat toch bij mij. Indien je lichter zou gaan, zit je opnieuw met een duidelijke uitgroei.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Van donker kan je bleek worden [kan ik niet bij jou beoordelen, maar dat is algemeen bekend] en licht kan soms niet goed uitvallen, denk ik. Vraag de kapper of iemand die haarstylist is om advies? Kijk op online sites?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het eens lichter doen ^^,
    want zoals Blomkvist zegt. Van donkerder haar kun je heel bleek lijken..


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik zou het donkerder verven. ^^

    Volgens mij zou je heel goed staan met iets kastanjebruin achtig zoals op deze foto.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Donkerder (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zwart! :Y)


    Life is full of fake people

    Persoonlijk denk ik niet dat je donkerder moet doen. Ik denk dat het je vrij bleek gaat maken. Warmere tinten lijken me meer iets voor je, beetje roodachtig. Zoals Amused al zei, bijvoorbeeld kastanjebruin. Dat heeft wel een mooi warm tintje (:

    Overigens denk ik ook dat lichter haar je mooi zou staan, goudblond bijvoorbeeld. Dat lijkt me persoonlijk heel mooi in contrast met je ogen en het is ook een warme kleur blond (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:38 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    *verven.

    Donkerder staat je wel leuk denk ik :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bedankt allemaal :3
    Ik ga zo mijn haar in licht goud bruin verven ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Namstar schreef:
    Bedankt allemaal :3
    Ik ga zo mijn haar in licht goud bruin verven ^^


    Laat je het resultaat later zien? :3


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Laat je het resultaat later zien? :3



    Jep ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb mijn haar een keer in highlights geverfd :Y) En nu , twee jaar later is zeg maar bijna heel mijn onderste gedeelte bruin geworden XD Ik had eerst zwart haar , van mezelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.