• Zaterdag toen ik aan tafel zat vond mijn broer het leuk om met de stoel door te duwen terwijl ik het terug duwde omdat mijn voet er bijna tussen zat. Dus wat doet hij, hij smijt het drie keer zo hard met de stoelpot half op/onder mijn teen. Bijna lag mijn nagel eraf maar die wiebelt nu een beetje. Ik heb er best veel last van en nu nog steeds. Hij steekt verschrikkelijk en ik kan het amper bewegen. Het is niet blauw ofzo.

    Dus heeft iemand tips wat ik nu het beste kan doen??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien kan je er zo een zalf opdoen zodat het niet gaat ontsteken en dan een pleister en als het binnen een paar dagen niet beter is, misschien eens naar de dokter gaan.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik zou gewoon naar de dokter gaan. Is het beste, als het gaat ontsteken ben je nog verder van huis ..


    To infinity and beyond •

    Wat een rotzak is die broer van jou zeg! Dat hij dat zomaar doet. Waar slaat dat op?! Ik zou het koelen en naar de dokter gaan.


    26 - 02 - '16

    Naar de dokter gaan is denk ik het beste, of zoals zalf en een pleister voorlopig als je nog niet naar de dokter wel. Al zou ik eerder verband nemen in plaats van een pleister, want als je zegt dat hij wat wiebelt, lijkt me dat misschien niet zo veilig.


    Tears are words the heart can't say.

    :8

    Mss verstandig om ff langs je huisarts te gaan?

    En over je broer..pest ie je gewoon graag of heeft ie iets?
    En waar zijn je ouders in dit verhaal? hebben die het niet voor je opgenomen?


    sterkte, gelukkig groeien nagels terug.


    It's heavy but you are not the only one

    Ten eerste je broer een klap voor zijn kop voor kopen, ik bedoel dankzij hem ben je wel gewond en je hebt ook pijn. Ontsmetten maar ik denk dat heel erg gaat prikken dus voorzichtig schoon spoelen, ontsmettend zalfje erop (die niet prikt) en een verbandje er om want als een pleister per ongeluk aan je nagel blijft plakken is dat niet fijn als je hem er af gaat halen.

    Ik raad je ook aan om naar de dokter gaan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:59 ]


    Physics is awesome

    Ik denk dat het misschien handig is om eventjes een dokter te raadplegen of naar je ouders te gaan. Die weten het beter als enkele kinderen op het internet.


    comfort in c h a o s

    Occhi schreef:
    Ten eerste je broer een klap voor zijn kop voor kopen, ik bedoel dankzij hem ben je wel gewond en je hebt ook pijn. Ontsmetten maar ik denk dat heel erg gaat prikken dus voorzichtig schoon spoelen, ontsmettend zelfje erop (die niet prikt) en een verbandje er om want als een pleister per ongeluk aan je nagel blijft plakken is dat niet fijn als je hem er af gaat halen.

    Ik raad je ook aan om naar de dokter gaan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Bij mij is een stuk of 2/3 keer mijn nagel eraf gevallen en naar de dokter gaan is eigenlijk onnodig, maar je kan wel gaan als je dat fijner vindt. Ik had er ook heel veel last van de laatste keer, krijg zelfs dikke, blauwe enkels van het onhandige lopen. Het beste wat je kan doen is het veel laten luchten, zalf erop smeren zodat het niet gaat ontsteken, het héél goed schoon houden, dus gewoon elke dag goed afspoelen, en een verbandje/gaasje luchtig eroverheen doen, maar als je weg gaat/schoenen aandoet, is een pleister wel handiger naar eigen ervaring. Die blijft gewoon beter en steviger zitten, moet je alleen even uitkijken dat je hem wel goed plakt. :')

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:00 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Austen schreef:
    Ik denk dat het misschien handig is om eventjes een dokter te raadplegen of naar je ouders te gaan. Die weten het beter als enkele kinderen op het internet.


    Ik wil niet veel zeggen maar de adviezen die ik en andere haar hebben gegeven zijn goed. Tenminste, de dokter zal het waarschijnlijk ook wel ontsmetten aangezien het toch een wond(je) is en misschien wel een verbandje om heen doen.


    Physics is awesome

    Ik zou naar de dokter gaan. Mijn vriend heeft eens iets aan zijn teen gehad door ergens tegen te zitten en die zat ook slak en die hebben ze moeten uittrekken, want dat kon anders niet genezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik wil niet veel zeggen maar de adviezen die ik en andere haar hebben gegeven zijn goed. Tenminste, de dokter zal het waarschijnlijk ook wel ontsmetten aangezien het toch een wond(je) is en misschien wel een verbandje om heen doen.

    Ja, maar het kan beter zijn om naar de dokter te gaan. Het kan zijn dat jullie adviezen helpen, maar het kan even goed zijn dat de dokter zegt dat haar nagel eruit moet. Dan is ze niet veel met zalfjes, of wel?
    Bovendien kunnen haar ouders haar teen bekijken en gebaseerd op hoe haar teen eruit ziet advies geven, dat kunnen wij niet.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:24 ]


    comfort in c h a o s

    lolz bedankt voor alle adviezen.
    Met mijn nagel gaat het goed. het is vooral dat ik er steken in mijn teen heb.
    Echt pijnlijke, ik kan het moeilijk bewegen en het doet echt pijn.
    Mijn broer had ik btew even filnk uitgescholdenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    lolz bedankt voor alle adviezen.
    Met mijn nagel gaat het goed. het is vooral dat ik er steken in mijn teen heb.
    Echt pijnlijke, ik kan het moeilijk bewegen en het doet echt pijn.
    Mijn broer had ik btew even filnk uitgescholdenxD
    Ik zou toch naar de dokter gaan, want hij kan in je teen gaan groeien. Je zult er waarschijnlijk een stuk van moeten laten afknippen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laat je nagel eruit trekken. :'D
    Ach ja, dat heb ik al drie keer laten doen dus ik ben het al gewoon, lol.


    O, look at all the fucks I give: