• Afgelopen nacht ben ik van nijmegen naar huis gegaan (vlaardingen) ik had een ontzettend leuk feestje gehad. Goed nu ben ik een muts geweest en had ik de tijd niet in de gaten gehouden dus dacht ik dat k het net aan naar huis zou redden... nu kreeg ns vertraging dus was het resultaat 3 uur op rdam centraal staan om te wachten op de eerste sprinter naar vlaardingen. Algoed, nu heb ik dat vaker gedaan, dus mijn mening is over het algemeen Balen eigenschuld dikke buld.

    ik zat in de trein van utrecht naar rotterdam en zit een beetje te doezelen gezien het toch al bijna half 3 was, ik kon moeilijk mijn ogen openhouden en het ging dus niet expres. voel ik ineens mijn mobiel uit mn gevel getrokken worden (ik doe bijna alles in mn bh). dus ik schiet overeind grijp die gozer en sla hem vol op zijn gezicht, hij laat mijn mobiel vallen en rent de trein uit.

    voelde mij op rotterdam helemaal niet meer op mijn gemak, voor het eerst was ik echt oprecht bang om daar te wezen... en mn hand is dik en opgezet door de klap die ik die gozer heb verkocht.
    heeft iemand van jullie ook eens zo iets mee gemaakt?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wow, heftig zeg! Wat goed dat je zo snel gereageerd hebt. Volgende keer misschien koffie drinken oid om wakker te blijven?

    Nee, maar wel eng


    Queer zijn is gewoon alles

    Elvenking schreef:
    Wow, heftig zeg! Wat goed dat je zo snel gereageerd hebt. Volgende keer misschien koffie drinken oid om wakker te blijven?


    26 - 02 - '16

    Wow, geweldig dat je zo gereageerd hebt. Ik he het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik hoop dat ik hetzelfde zou doen. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    er was nergens meer iets te krijgen hahaah xD anders had ik zeker mijzelf vol gegooid met koffie. Ik weet namelijk dat het risicovol is inslaap te vallen in de trein. tja mijn reactie was vrij heftig maar wel gepast denk ik zo hahah xD echt die hand doet #%ˆ$# pijn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jullie zaten beide toch fout. Als je hem had, had ie jou kunnen aanklagen voor mishandeling. Je mag niet zomaar slaan, haha. Maar ik begrijp t wel en ik vind t ook terecht, maar je moet er wel mee oppassen. Nederland is heel naaiend in dit soort dingen. Maar, goed je hebt mobiel en da's t belangrijkst, sterkte ermee!


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Jullie zaten beide toch fout. Als je hem had, had ie jou kunnen aanklagen voor mishandeling. Je mag niet zomaar slaan, haha. Maar ik begrijp t wel en ik vind t ook terecht, maar je moet er wel mee oppassen. Nederland is heel naaiend in dit soort dingen. Maar, goed je hebt mobiel en da's t belangrijkst, sterkte ermee!

    Zelfverdediging?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het best vreemd dat hij wist dat je mobiel daar zat :')
    In ieder geval, ik vind het goed dat je zo hebt gereageerd, ik zou precies hetzelfde doen.

    Bij mijn vorige meeting werd ik onderweg wel vastgegrepen door een man die twee keer zo groot was als mij.
    Hij greep naar mijn pols en deed een poging om me mee te trekken.
    Het deed echt pijn, ik weet zelfs niet eens waarom hij het deed.
    Omdat ik zodanig schrok, heb ik me weten los te trekken en brulde ik over heel het straat waardoor mensen vreemd opkeken en hij wel los moest laten.
    Ik weet niet exact meer wat ik riep, het was iets in de aard van "Laat me los, voze aap." Het werkte in ieder geval wel want hij liet meteen los en ging er toen vandoor.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Ik vind het best vreemd dat hij wist dat je mobiel daar zat :')
    In ieder geval, ik vind het goed dat je zo hebt gereageerd, ik zou precies hetzelfde doen.

    Bij mijn vorige meeting werd ik onderweg wel vastgegrepen door een man die twee keer zo groot was als mij.
    Hij greep naar mijn pols en deed een poging om me mee te trekken.
    Het deed echt pijn, ik weet zelfs niet eens waarom hij het deed.
    Omdat ik zodanig schrok, heb ik me weten los te trekken en brulde ik over heel het straat waardoor mensen vreemd opkeken en hij wel los moest laten.
    Ik weet niet exact meer wat ik riep, het was iets in de aard van "Laat me los, voze aap." Het werkte in ieder geval wel want hij liet meteen los en ging er toen vandoor.:Y)


    He, heb je dat niet verteld? D:

    OT: Goede reactie van je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tyrion schreef:
    Ik vind het best vreemd dat hij wist dat je mobiel daar zat :')
    In ieder geval, ik vind het goed dat je zo hebt gereageerd, ik zou precies hetzelfde doen.

    Bij mijn vorige meeting werd ik onderweg wel vastgegrepen door een man die twee keer zo groot was als mij.
    Hij greep naar mijn pols en deed een poging om me mee te trekken.
    Het deed echt pijn, ik weet zelfs niet eens waarom hij het deed.
    Omdat ik zodanig schrok, heb ik me weten los te trekken en brulde ik over heel het straat waardoor mensen vreemd opkeken en hij wel los moest laten.
    Ik weet niet exact meer wat ik riep, het was iets in de aard van "Laat me los, voze aap." Het werkte in ieder geval wel want hij liet meteen los en ging er toen vandoor.:Y)


    Ik denk dat je bent ontsnapt aan ontvoering.


    Queer zijn is gewoon alles

    LogitG27 schreef:
    Jullie zaten beide toch fout. Als je hem had, had ie jou kunnen aanklagen voor mishandeling. Je mag niet zomaar slaan, haha. Maar ik begrijp t wel en ik vind t ook terecht, maar je moet er wel mee oppassen. Nederland is heel naaiend in dit soort dingen. Maar, goed je hebt mobiel en da's t belangrijkst, sterkte ermee!
    om eerlijk te zijn was het geen bewuste reactie geweest. Ik schrok wakker omdat er iets bij mijn borsten gebeurde, ik heb in het verleden een nare ervaring gehad met betasting, dus mijn instinct zei gelijk slaan. maar goed er waren getuigen die zagen dat die vent mn mobiel in zijn handen had, dus er was nog wel iets voor te zeggen hoor ˆˆ.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    LogitG27 schreef:
    Jullie zaten beide toch fout. Als je hem had, had ie jou kunnen aanklagen voor mishandeling. Je mag niet zomaar slaan, haha. Maar ik begrijp t wel en ik vind t ook terecht, maar je moet er wel mee oppassen. Nederland is heel naaiend in dit soort dingen. Maar, goed je hebt mobiel en da's t belangrijkst, sterkte ermee!

    Het kan toch uit zelfverdediging zijn? Die gozer zat namelijk in haar bh te graaien, vind het niet gek dat ze hem dan een lel verkoopt :')
    Wel een beetje dom van hem om zomaar met zijn hand in je bh te gaan, dat merk je toch bijna wel meteen. En natuurlijk heel vervelend voor jou. Brr, ik moet er niet aan denken dat je op zo'n manier wordt bestolen.


    From these ashes, I will rise

    Tyrion schreef:
    Ik vind het best vreemd dat hij wist dat je mobiel daar zat :')
    In ieder geval, ik vind het goed dat je zo hebt gereageerd, ik zou precies hetzelfde doen.

    Bij mijn vorige meeting werd ik onderweg wel vastgegrepen door een man die twee keer zo groot was als mij.
    Hij greep naar mijn pols en deed een poging om me mee te trekken.
    Het deed echt pijn, ik weet zelfs niet eens waarom hij het deed.
    Omdat ik zodanig schrok, heb ik me weten los te trekken en brulde ik over heel het straat waardoor mensen vreemd opkeken en hij wel los moest laten.
    Ik weet niet exact meer wat ik riep, het was iets in de aard van "Laat me los, voze aap." Het werkte in ieder geval wel want hij liet meteen los en ging er toen vandoor.:Y)
    wow =| neem dan mn mobiel maar mee. goede reactie man!

    mijn mobiel kwam een heel klein stukje boven mn shirt uit, en anders ik heb een samsung galaxy s2 die is groot, mijn bosten klein dan is het een beetje raden wat mn bh vult.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als hij haar aanklaagt voor mishandeling is het niet geldig. Ze handelde namelijk uit noodweer, een situatie waarin ze geen andere keus had om zichzelf en haar goed te verdedigen.
    Wel echt vervelend voor je, maar goed gehandeld. Ik hoop dat ik ook zo zou handelen in een soortgelijke situatie!
    Sterkte met je hand!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dat hij nog het lef had om in je bh te zitten... Maar goed dat je zo snel gereageerd hebt.


    Take risks and conquer your fears.