• Een nieuwe laptop/netbook want de accu van de laptop die ik nu heb gaat steeds sneller leeg. Dat is weliswaar mijn eigen schuld, daar kwam ik vandaag achter en ik kan wel een nieuwe accu kopen maar een nieuwe laptop/netbook is ook wel leuk.

    De laptop/netbook die ik had gevonden is niet in de buurt verkrijgbaar dus ik moet op zoek naar een andere.

    p.s (voor de mods) als het topic niet goed staat, sorry maar ik wist in welk ander forum ik hem moest zetten

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:15 ]


    Physics is awesome

    Woon je in België of in Nederland? Want hij is in België niet meer verkrijgbaar, daar moet je voor in Nederland zijn.
    Maar, als je spelletjes enzo wilt kunnen spelen moet je echt geen netbook nemen, dus waar denk je de Netbook juist voor te gebruiken? Ik koop nu ook een Netbook (een van Asus-komt 26 september binnen-), wilde eerst de 722, maar die kon dan alleen in Nederland besteld worden en dan heb ik een Qwerty-toetsenbord in plaats van een Azerty-toetsenbord.
    Je moet er wel rekening mee houden dat je er tot vier GB kunt insteken, maar hij met twee Gb in de winkel verkocht wordt. Tenminste, dat heb ik aan de reviews kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:35 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, en ik wou ook een Acer. Maar hij werd me grandioos afgeraden, mits er de laatste tijd, naar het schijnt harde schijf problemen zijn. Laptops van een paar maanden uit die een nieuwe harde schijf nodig hebben etc. Dus ik zou het je afraden naar wat ik bij de computerwinkel te horen kreeg. Uiteindelijk is het nog altijd jouw keuze, dus dat moet jij weten. Mijn pa heeft ook een Acer, en die heeft er niet echt problemen mee gehad. Of het nu ook bij dat model is idk.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:42 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, en ik wou ook een Acer. Maar hij werd me grandioos afgeraden, mits er de laatste tijd, naar het schijnt harde schijf problemen zijn. Laptops van een paar maanden uit die een nieuwe harde schijf nodig hebben etc. Dus ik zou het je afraden naar wat ik bij de computerwinkel te horen kreeg. Uiteindelijk is het nog altijd jouw keuze, dus dat moet jij weten. Mijn pa heeft ook een Acer, en die heeft er niet echt problemen mee gehad.

    Acer werkt degelijk hoor, met de warmte zijn er inderdaad wel een deel computers stuk gegaan, niet meer repareerbaar, maar dat zijn vooral de oudere modellen, niet de nieuwste, bovendien werkten de harde schijven nog perfect.
    Acer en Asus zijn dan toch de betere merken, vooral in Laptops.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Woon je in België of in Nederland? Want hij is in België niet meer verkrijgbaar, daar moet je voor in Nederland zijn.
    Maar, als je spelletjes enzo wilt kunnen spelen moet je echt geen netbook nemen, dus waar denk je de Netbook juist voor te gebruiken? Ik koop nu ook een Netbook (een van Asus-komt 26 september binnen-), wilde eerst de 722, maar die kon dan alleen in Nederland besteld worden en dan heb ik een Qwerty-toetsenbord in plaats van een Azerty-toetsenbord.
    Je moet er wel rekening mee houden dat je er tot vier GB kunt insteken, maar hij met twee Gb in de winkel verkocht wordt. Tenminste, dat heb ik aan de reviews kunnen zien.


    Ik woon in Nederland. Een netbook denk ik te gebruiken vooral om bestanden op te slaan en heel veel foto's (die ik nu heb staat bijna helemaal vol met bestanden en foto's). En om op internet te kunnen zonder iedere keer mijn beeld te hoeven aanpassen en ik denk niet dat ik spelletjes ga spelen op een netbook, ik ga nauwelijks naar sites met spelletjes en spelletjes spelen op de netbook is ook niet echt iets voor mij.


    Physics is awesome

    Utlapa schreef:
    (...)
    Acer werkt degelijk hoor, met de warmte zijn er inderdaad wel een deel computers stuk gegaan, niet meer repareerbaar, maar dat zijn vooral de oudere modellen, niet de nieuwste, bovendien werkten de harde schijven nog perfect.
    Acer en Asus zijn dan toch de betere merken, vooral in Laptops.


    Ik zeg alleen maar wat ik te horen gekregen heb in de computerwinkel, dus ja het kan best zijn dat de meeste het niet hebben hoor (:
    Ik ben uiteindelijk voor MSI gegaan en de laptop van mijn vader werk ook vrij perfect, dus ik weer ook niet juist in welke mate het is enz.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:47 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik woon in Nederland. Een netbook denk ik te gebruiken vooral om bestanden op te slaan en heel veel foto's (die ik nu heb staat bijna helemaal vol met bestanden en foto's). En om op internet te kunnen zonder iedere keer mijn beeld te hoeven aanpassen en ik denk niet dat ik spelletjes ga spelen op een netbook, ik ga nauwelijks naar sites met spelletjes en spelletjes spelen op de netbook is ook niet echt iets voor mij.

    Dan ben je inderdaad beter af met een netbook, hoewel ik denk dat je voor je foto's beter een externe harde schijf kan gebruiken dan.


    Ex astris, sciencia

    Mataro schreef:
    (...)

    Ik zeg alleen maar wat ik te horen gekregen heb in de computerwinkel, dus ja het kan best zijn dat de meeste het niet hebben hoor (:
    Ik ben uiteindelijk voor MSI gegaan en de laptop van mijn vader werk ook vrij perfect, dus ik weer ook niet juist in welke mate het is enz.

    Ik weet ook alleen wat ik bij mijn opa allemaal zie en hoor -hij heeft een computerwinkel-.


    Ex astris, sciencia

    Heeft iemand trouwens ook ervaring met het besturingssysteem Windows 7 starter?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Heeft iemand trouwens ook ervaring met het besturingssysteem Windows 7 starter?

    Starter, dan kan je je achtergrond niet aanpassen, voor de rest werkt dat wel ongeveer hetzelfde als de gewone windows 7, geloof ik en dat werkt best goed. Maar, op de 722 zat toch home premium, of verzin ik dat nu?


    Ex astris, sciencia

    Occhi schreef:
    Heeft iemand trouwens ook ervaring met het besturingssysteem Windows 7 starter?


    Dat heb ik op mijn mini-laptop, die gebruik ik thuis en op school. Werkt hetzelfde als gewone Windows 7, alleen de Word starter is sloom met opstarten. :')
    Ik heb er een van Asus, 10 inch en werkt prima. Heel makkelijk met meenemen, gelukkig. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij hadden thuis Acer, maar die gaven toch redelijk wat problemen. Ik heb zelf nu een Dell, en daar heb ik nog geen problemen mee gehad :)

    Utlapa schreef:
    (...)
    Starter, dan kan je je achtergrond niet aanpassen, voor de rest werkt dat wel ongeveer hetzelfde als de gewone windows 7, geloof ik en dat werkt best goed. Maar, op de 722 zat toch home premium, of verzin ik dat nu?


    Op de vergelijkingssite waar ik hem heb gevonden stond dat hij Windows 7 starter maar op twee verschillende sites staat dat hij Windows 7 Home Premium heeft. En zoals gewoonlijk heeft mijn vader bij een winkel gevonden waar hij extra goedkoop is dus dat word mijn moeder heel lief aan kijken. Ik denk dat ik vraag of we ieder de helft kunnen betalen, bij deze laptop heb ik ook een deel zelf betaald uiteindelijk.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Op de vergelijkingssite waar ik hem heb gevonden stond dat hij Windows 7 starter maar op twee verschillende sites staat dat hij Windows 7 Home Premium heeft. En zoals gewoonlijk heeft mijn vader bij een winkel gevonden waar hij extra goedkoop is dus dat word mijn moeder heel lief aan kijken. Ik denk dat ik vraag of we ieder de helft kunnen betalen, bij deze laptop heb ik ook een deel zelf betaald uiteindelijk.

    Op de officiële Acer site staat er Home Premium. Ik hoop voor je dat je de laptop mag kopen van je moeder, de mijne moest ik ook nogal overtuigen. Ik betaal de mijne helemaal zelf.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik zou geen Acer nemen, maar goed. Dat komt omdat ik 2 keer hele slechte ervaringen ermee heb gehad.


    To infinity and beyond •

    Utlapa schreef:
    (...)
    Op de officiële Acer site staat er Home Premium. Ik hoop voor je dat je de laptop mag kopen van je moeder, de mijne moest ik ook nogal overtuigen. Ik betaal de mijne helemaal zelf.


    Ik heb haar al overtuigd, als ik de helft betaal krijg ik misschien nog een verjaardagscadeau en als zij hem helemaal betaalt niet. Maar ik wilde sowieso al de helft betalen.

    Welk besturingssysteem heeft de laptop die jij hebt besteld?


    Physics is awesome