• er is een jongen op quizlet die ik leuk vind en hij weet dat.
    Ik vind hem gewoon geweldig maar hij vond mij niet leukleuk en ik weet niet of er een kans is dat we elkaar ooit echt gaan ontmoeten of meer...


    bedankt voor jullie reacties ik heb besloten dat het beter is om gewoon vrienden te blijven ....

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:53 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Als jullie allemaal goed zouden lezen dan weten jullie dat hij het al weet.

    "Er is een jongen op quizlet die ik leuk vind en hij weet dat."

    Nu ja, dan nog is het niet zo bijster verstandig er een topic over te maken maar wat dacht je van het gewoon leuk te houden, verder kletsen en plezier maken en je ziet wel of je elkaar ooit echt ontmoet, alles komt op zijn tijd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    M0NSTERS schreef:
    Je zal je antwoord wel snel genoeg hebben want hij zal dit topic wel te zien krijgen. :Y)


    Life is full of fake people

    Pyromancer schreef:
    Ik denk dat ze het ondertussen wel doorheeft. Wie zegt trouwens dat hij op het forum zit. Naja jullie kunnen toch ook gewoon vrienden zijn en alles tijd geven. Wie weet ontmoet je hem dan eens en wie weet groeit er ooit meer uit. Je kan hem moeilijk dwingen van je te houden.


    Ja dwingen is moeilijk


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    dragonslayer schreef:
    Maar je hebt hem nog nooit in het echt ontmoet? Hoe kun je zeker weten of die jongen oké is? Niets persoonlijk hoor, maar internet blijft internet...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ken je hem wel in het echt?
    Het kan ook een meisje zijn (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand die je nog nooit in de ogen hebt gekeken?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand die je nog nooit in de ogen hebt gekeken?


    Als hij een geweldig karakter heeft. I dunno.

    Niets. Laat hem gewoon, je kan het niet afdwingen. Vergeet hem en word vrienden, het is alleen maar vervelend voor hem.


    Your make-up is terrible

    WlNGS schreef:
    Sorry, geen idee!
    Maar is dat wel handig om hier neer te zetten, omdat hij ook op q zit?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky