• Ik heb een probleempje. Ik heb zwart haar en wil witte highlights erin. Ik ben naar verschillende kappers gegaan en sommige zeggen dat het nooit echt wit gaat zijn maar geel. Andere kappers zeggen dan weer dat het wel gaat. En de prijzen zijn ook niet echt naar mijn zin. Wat is het nu juist? Ik heb foto's op het internet gezien van meisjes die echt witte hightlight in hun zwart haar hebben, dus hoe doen zij dat? Weet iemand hoe ik het op een goedkope manier kan laten doen? Ik wil het ook wel zelf proberen maar ik heb niet zo'n vertrouwen in mijn vaardigheden, lol. Het lijkt ook ingewikkeld en velen zeggen dat het dikwijls mislukt en dan helemaal niet mooi is. Ik wil ongeveer iets zoals dit of dit of zoiets dat Bill Kaulitz vroeger had.
    Help?^^


    Know The Difference Between Bragging And Being Proud

    Je kan het wel blonderen ,maar dan moet je er geloof ik zilvershampoo bij gebruiken zodat het niet zo geel word (heeft mijn moeder gedaan).


    Shoganai i ne~

    Echt goedkoop gaat het nooit zijn en de stukken van je haar die wit zijn gaan erg kapot gaan, aangezien ze je haar moeten ontkleuren.


    comfort in c h a o s

    Sorry, ik weet het niet. Maar als je dat haar heb je gewoon facking Bill Kaulitz haar!
    You Go Girl!


    Life is full of fake people

    Die meisjes hebben witte extensions in hun haar geknipt, meestal dan toch. Als je het wit wilt hebben, dan moet je het eerst ontkleuren, wat dus bleken betekent. Vervolgens moet je een witte haarverf kopen, dat zou, als het goed is, moeten pakken. Alleen ik kan niet met zekerheid zetten of het ook echt witwit zal worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Extensions denk ik.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Extensions denk ik.


    26 - 02 - '16

    Dank je voor het antwoorden! Ik heb het nu ontkleurd maar jammer genoeg ziet het niet wit. Het is lichtbruin/oranje. Ik heb ook zilvershampoo gekocht en gebruikt maar tot nu toe heeft dat niet veel effect. Ik ga het morgen nog eens proberen ontkleuren. Sommige zeggen dat het niet goed zal gaan maar anderen zeggen dat het wel gaat, alleen wat slecht voor het haar. Maar als het daarna nog lichtbruin/oranje is, dan weet ik niet wat ik nog moet doen. Heeft iemand nog tips?:S


    Know The Difference Between Bragging And Being Proud

    Yoda schreef:
    Die meisjes hebben witte extensions in hun haar geknipt, meestal dan toch. Als je het wit wilt hebben, dan moet je het eerst ontkleuren, wat dus bleken betekent. Vervolgens moet je een witte haarverf kopen, dat zou, als het goed is, moeten pakken. Alleen ik kan niet met zekerheid zetten of het ook echt witwit zal worden.


    † Love? I want to sleep.

    Yoda schreef:
    Die meisjes hebben witte extensions in hun haar geknipt, meestal dan toch. Als je het wit wilt hebben, dan moet je het eerst ontkleuren, wat dus bleken betekent. Vervolgens moet je een witte haarverf kopen, dat zou, als het goed is, moeten pakken. Alleen ik kan niet met zekerheid zetten of het ook echt witwit zal worden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    TxC schreef:
    Dank je voor het antwoorden! Ik heb het nu ontkleurd maar jammer genoeg ziet het niet wit. Het is lichtbruin/oranje. Ik heb ook zilvershampoo gekocht en gebruikt maar tot nu toe heeft dat niet veel effect. Ik ga het morgen nog eens proberen ontkleuren. Sommige zeggen dat het niet goed zal gaan maar anderen zeggen dat het wel gaat, alleen wat slecht voor het haar. Maar als het daarna nog lichtbruin/oranje is, dan weet ik niet wat ik nog moet doen. Heeft iemand nog tips?:S


    Opnieuw ontkleuren en als het licht genoeg is witte verf erin doen. Zorg wel dat je je haar met maskertjes enzo verzorgt want bleachen is erg slecht voor je haar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Witte haarverf heb ik nog nooit gezien...:S


    Know The Difference Between Bragging And Being Proud

    TxC schreef:
    Witte haarverf heb ik nog nooit gezien...:S

    Klik.

    Ze hebben een winkel in Antwerpen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dank je!^^


    Know The Difference Between Bragging And Being Proud

    Je kan je haar gewoon zwart verven en er witte extensions in pleuren.


    None but ourselves can free our minds.

    Dit is echt superslecht voor je haar!
    Door te verven verliest het echt heel snel zijn glans, en het wordt viamine arm waardoor het gaat pluizen en je eindigd met een bol dood haar.

    Dit zei mijn kapper toen ik een kleurspoeling wilde overwegen, ik denk dat het ookwel in jou geval geldt. Maar ik zou het niet doen engewoon nice zijn tegen je haar=]


    The night is dark and full of terrors.