• Omdat het te lang duurde tegen dat Ayla dit topic aanmaakte, doe ik het maar. :Y)

    Waar spreken we af?
    Mechelen, België, station perron 1

    Wanneer?
    Op een zaterdag, eind september, 22ste? 14h?

    Wat?
    Voorstellen zijn welkom

    Wie komt er?
    Zeker:
    x Amina      JUKEB0X
    x Ayla       Seeker
    x Erica      Scandal
    x Erika      sugarflake
    x Goedele      Squidoo
    x Laura       Runaways
    x Nele       Neelsel

    Misschien:
    x Karen      Steele
    x Kato       Bazart

    Indien je (misschien) komt, neem je best een abo op dit topic. Gelieve naamsveranderderingen door te geven !

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 18:13 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Okay; laten we even vort erachter steken.
    Heeft er iemand een plan wat we kunnen doen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik weet niet wat er allemaal te doen valt in Mechelen.
    Ik weet alleen dingen van het weekend dat nu komt. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dus Mechelaars: Goedele, Ayla, Amina... Spreek op.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben ook een Mechelaar :'D
    En er valt eigenlijk niet zo bijzonder veel te doen. Meestal ga ik gewoon wat rondhangen in de stad of in het vrijbroekpark, maar meestal tcoh gewoon stad. Nuja, niet dat er echt veel winkels zijn (juist die gewone dingen als een H&M, six, zara, vero moda, kruidvat en dat zal het al ver zijn), maar al bij al is rondhangen best nog wel gezellig om te doen? :'D


    effort never betrays you

    Hm, Mechelen is niet echt ver, slechts een halfuur à een uur met de bus :]
    Maar goed, zet me maar onder 'misschien', want ik moet nog zien met huiswerk.
    Ik voel best een loner nu, aangezien dat bijna iedereen elkaar hebben gemeet en ik niet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Amarelo schreef:
    Ik ben ook een Mechelaar :'D
    En er valt eigenlijk niet zo bijzonder veel te doen. Meestal ga ik gewoon wat rondhangen in de stad of in het vrijbroekpark, maar meestal tcoh gewoon stad. Nuja, niet dat er echt veel winkels zijn (juist die gewone dingen als een H&M, six, zara, vero moda, kruidvat en dat zal het al ver zijn), maar al bij al is rondhangen best nog wel gezellig om te doen? :'D

    Hoe zit dat nu eigenlijk met die H&M en de CoolCat. Want dat 'scheurtje'... (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fainthearted schreef:
    Hm, Mechelen is niet echt ver, slechts een halfuur à een uur met de bus :]
    Maar goed, zet me maar onder 'misschien', want ik moet nog zien met huiswerk.
    Ik voel best een loner nu, aangezien dat bijna iedereen elkaar hebben gemeet en ik niet.


    Ik heb niet iedereen gemeet dus je bent echt geen loner hoor (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Neelsel schreef:
    (...)
    Hoe zit dat nu eigenlijk met die H&M en de CoolCat. Want dat 'scheurtje'... (cat)


    De coolcat is nog toe, maar ondertussen hebben ze de H&M al terug geopend (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    People, waar spreken we juist af in Mechelen en wat gaan we doen, binnen iets meer als het al.

    sugarflake schreef:
    People, waar spreken we juist af in Mechelen en wat gaan we doen, binnen iets meer als het al.


    Ik stel voor dat we afspreken aan het station van Mechelen en ja, ik zou ook zeggen dat we wat zouden rondlopen en daarna een terrasje te doen ofzo?


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    We kunnen bij Goedele op bezoek gaan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben wel nog nooit naar Mechelen geweest, dus ik heb ook geen idee hoe het daar uitziet en hoe ik er zal geraken :'D.

    Bluebelle schreef:
    Ik ben wel nog nooit naar Mechelen geweest, dus ik heb ook geen idee hoe het daar uitziet en hoe ik er zal geraken :'D.


    Je geraakt er echt makkelijk met de trein hoor (; Mechelen is goed te doen met het openbaar verkeer.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Is Mechelen eigenlijk groot?
    Ja ik ben nog nooit in Mechelen geweest.

    Phaha. Ik weet niet of Goedele daarmee gediend zal zijn.
    Ik stel voor dat we afspreken aan een perron, aangezien het station twee uitgangen heeft. ^^, Perron 1?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please