• Hierbij onthul ik dat ik nu officieel geen vrijgezel meer ben en een relatie heb met de meest geweldige jongen die hier rondloopt.
    Hij is nu helemaal van mij en ik van hem. ^^

    Morgen ontmoet ik zijn ouders en hij de mijne, haha.

    Ik ben ZO ontzettend verliefd en ben de Poiesz heel erg dankbaar dat ze me hebben aangenomen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awwwwwww. c:

    Awwwwwwwwwwwwwww n.n
    Gefeliciteerd!


    I am an idiot, I move.

    Of zoals ze bij ons op fb altijd zeggen (tot mijn ergernis):
    Keepen x!

    Gefeliciteerd! Ik ben echt heel blij voor je! ^^
    Zaterdag kan ik hopelijk hetzelfde zeggen, ik ben echt zó hard aan het stressen. c:



    Hah, geweldig voor je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dus nu krijgen we twee dictators? Ach, ik ben veilig in cyberspace, 'cause that's my territory.

    Maar even serieus, gefeliciteerd. Ik vind het echt leuk voor je. Heel veel geluk samen en dat jullie vele jaren samen mogen zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alakay schreef:
    Awwwwwwwwwwwwwww n.n
    Gefeliciteerd!

    Awh, I'm happy for you. Okay, ik volgde dit al wel een tijdje en ik vond het echt zielig dat hij een vriendin had, maar nu zit het mee. YAY ^^!

    Dus.. Heb je een foto van hem? -wbw-


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    Dus nu krijgen we twee dictators? Ach, ik ben veilig in cyberspace, 'cause that's my territory.

    Maar even serieus, gefeliciteerd. Ik vind het echt leuk voor je. Heel veel geluk samen en dat jullie vele jaren samen mogen zijn.

    Haha, grapjas. :'D
    Hij zit trouwens nu al in de politiek en wil sowieso minister worden. ^^
    Dus dat wordt nog even passen en meten, want ik moet dan natuurlijk minister-president worden...

    Dank je wel! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Invaesion schreef:
    Awwwwwww. c:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    CURLYMONSTER schreef:
    Awh, I'm happy for you. Okay, ik volgde dit al wel een tijdje en ik vond het echt zielig dat hij een vriendin had, maar nu zit het mee. YAY ^^!

    Dus.. Heb je een foto van hem? -wbw-

    Haha, ik had ook medelijden met mezelf.
    Maar nu ben ik "zijn meisje", zoals hij het zelf zo lief zegt. Geen ge-schatje gelukkig, haha. XD
    Het is allemaal ontzettend nieuw en raar, maar ik ben wel helemaal in de wolken. ^^

    Een foto... daar moet ik nog even over nadenken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha gefeliciteerd!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Gefeliciteerd!
    Maar de wat? Poiesz..?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Gefeliciteerd!
    Maar de wat? Poiesz..?

    Supermarkt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Supermarkt. :Y)

    Ik dacht eerst dat het één of andere vage God was x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis