• Ik heb al twee jaar Windows 7 en eigenlijk stoor ik me er al die tijd al aan dat, wanneer ik naar een afbeelding zoek in mijn bibliotheken, ik de afbeelding pas kan zien als ik hem heb geopend in bijvoorbeeld Picture Manager, Paint etc.

    Ik zie allee dit:



    Ik vind dat best irritant, want dat werkt gewoon vervelend als je bijvoorbeeld foto's van een telefoon wilt halen en alleen de goede wilt selecteren.
    En dat terwijl ik bij oudere computers daar altijd de afbeelding zag.

    Weet iemand of dit zo hoort of hoe het weg kan, want het begint me wel te vervelen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ask Cyberlord :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ziet er iets uit voor Mitchel... :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ziet er iets uit voor Mitchel... :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij "organize" naar "folder and searchs options" gaan en dan onder "view" "always show icons, never thumbnails" uitzetten.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:38 ]

    Koop Apple. *^^*


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Koop Apple. *^^*


    To infinity and beyond •

    Dat is waarom ik nu juist een apple ga kopen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Inifinity schreef:
    Koop Apple. *^^*


    Slechtste advies van de eeuw.

    Bl4ke schreef:
    Dat is waarom ik nu juist een apple ga kopen.


    Dat ben ik ook van plan, haha. Maar het is nog even testen hoe toegankelijk hij is met mijn handicap. :'p

    @Melopan, bedabkt, ik ga het thuis proberen, want ik zit nu op mijn telefoon.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    (...)

    Dat ben ik ook van plan, haha. Maar het is nog even testen hoe toegankelijk hij is met mijn handicap. :'p

    @Melopan, bedabkt, ik ga het thuis proberen, want ik zit nu op mijn telefoon.


    ahaha ik ga het zowiezo doen een apple halen werkt beter dan windows 7 heb het helemaal gehad met dat.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Melonpan schreef:
    Bij "organize" naar "folder and searchs options" gaan en dan onder "view" "always show icons, never thumbnails" uitzetten.



    You're my hero, haha. Dankje. Het is gelukt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes