• Ja, deze nacht terwijl mijn ouders al sliepen, vroeg mijn vriend of hij me kon zien.
    Normaal gezien mag ik na 2uur 's nachts niet meer buiten, dus was ik op het geniale idee gekomen om hem af te laten komen.
    Ik schakelde de buitenverlichting uit zodat mijn ouders geen argwaan zouden krijgen en liep via de tuin naar buiten om 3 uur 's nachts.

    Hij stond me op te wachten aan de poort, maar helaas had ik geen sleutel om deze te openen.
    En hij kon er niet over omdat de poort niet zo stabiel was.
    Dus vond ik het niet beter om over te poort te kruipen die zo'n 2 meter hoog is, wat voor mij best wel wat is aangezien ik maar 1m60 ben....Ik klom er over omdat ik minder weeg dan hem en de poort mijn gewicht wel kon dragen.
    Serieus, ik voelde me net zo'n inbreker in mijn eigen huis.

    Alles ging goed, op de landing na dan:W
    Wat ik niet voor liefde overheb...dus nu zit ik hier met een goed gevoel én een pijnlijke rug.

    Wat is het gekste dat jullie ooit hebben gedaan voor de liefde?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 12:52 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Strider schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb mijn bijna vriend heel vaak de camping in gesmokkeld en er weer uit zodat hij elke x kon blijven slapen! Andersom ook heel vaak!

    Ook heb ik mijn beste vriend een x om 5 uur s'nachts proberen binnen te smokkelen... maar mijn moeder dacht dat hij een crimineel was en toen belde ze de politie! Heb nog nooit zo hard gelachen


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    oh wat lief ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Lioncourt schreef:
    Haha wat een verhaal zeg.
    Nou, ik heb nog niets gedaan voor 'de liefde' aangezien ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ikzelf heb zoiets nog nooit gedaan, maar mijn zus was ooit eens uitgegaan en zou misschien ergens blijven slapen. Dit deed ze wel vaker en toen hadden we de deur altijd open gelaten [We wonen best afgelegen, dus geen gevaar voor inbrekers. Daarom heeft ze zelf dus geen sleutel bij zich], maar geen van die keren kwam ze ook echt thuis.
    Anyway, we doen de deur echt één keer op slot, komt ze die nacht om twee uur thuis! Zij aankloppen, de huistelefoon bellen, maar wij werden niet wakker. Dus zij ging verderop op de schommel zitten en bedacht zich toen dat haar balkondeur nooit goed sloot. Dus zij was via de balken die de klimop omhoog hield haar balkon opgeklommen en haar kamer ingeslopen x)


    yeehh

    Awh lief<3
    Ik zelf heb nog nooit zoiets gedaan (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Awh lief<3
    Ik zelf heb nog nooit zoiets gedaan (;


    26 - 02 - '16