• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    Ik neem haar mee naar een klein italiaans resaurantje en wacht tot ze uitgestapt is.

    Isabella
    'ooh lekker Italiaans'zeg ik als ik ben uitgestapt en pak met een glimlach Liam's hand vast.

    Naomia schreef:
    (...)

    [Oke, ik zal je uitschrijven. Wil er iemand aders voor Zan???? :Y)]

    [Ik wil opzich wel]

    [THX quin98 zal je opschrijven, dan ben jij aan de beurt met Zayn. :Y)]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke ik ga reactie schrijven]

    Naomia schreef:
    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    Ik glimlach trots. 'Ik ook van jou.' fluister ik dan in zijn oor en glimlach weer. 'En we moeten dit wel gaan vieren, dus wat gaan we doen?' vraag ik dan en lach weer. 'Maar eerst.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    Ik grijns even tegen haar lippen aan en zoen der terug. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare en glimlach. 'Wat wil jij doen?'vraag ik aan haar en til der ondertussen lachend op. Ik loop rustig al richting de uitgang en kijk er even vragend aan.

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    Ik grinnik als hij me optilt en hou me vast een Zayn. 'Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik eerst wat wil eten.' zeg ik dan grijnzend en kijk hem nog steeds aan. 'Ik ben zo blij dat je door bent.' zeg ik dan weer glimlachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    'Nou dan gaan we toch samen ergens eten'zeg ik en geef der gauw een kus. 'Daar ben ik ook heeel erg blij mee'zeg ik vrolijk en zet haar daarna neer. 'Waar wil je eten?'vraag ik en loop ondertussen veder.

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    'Italiaans!' zeg ik dan vrolijk. En pak Zayn's hand vast. 'Maar waar heb jij zin in, jij bent door.' zeg ik dan grijnzend en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    'Als jij daar zin hebt, eten we dat'zeg ik met een knipoog, het Italiaanse restaurant zat hier dichtbij dus ik liep der gewoon heen. Ik glimlach even naar AnnaLynne als we voor het restaurantje staan.

    {hoii, heb ik iets gemist?}


    Do what people say you can't.

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Ik grinnik en loop het restaurant binnen en hou nog steeds Zayn's hand vast en wacht tot er iemand komt die ons een tafeltje aanwijst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    Ik wacht even en dan kot er een ober. 'Tfel voor twee'zeg ikk en de ober neemt ons mee naar een tafel. 'Hier is de kaart, kan ik u alvast wat te drinken aanbieden? vraagt de man en ik knik. 'Een cola graag'zeg ik en kijk dan even naar AnnaLynne

    [Niet echt denk ik]