• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    Als ik op de tv voor me zie dat hij door is begin ik meteen helemaal te springen en als Zayn dan binnen komt ren ik meteen in zijn armen. 'Dat was zo goed, gefeliciteerd!' zeg ik dan blij en blijf hem vasthouden met een glimlach die er zeker voor een lange tijd niet zal afgaan.


    Zayn Malik
    Ik sla mijn armen om haar heen en omhels haar stevig. Ik moet bijna huilen van blijdschap en geluk. Zo vrolijk heb ik me nog nooit gevoeld. Op het moment na dat ik deze meid mijn vriendin werd. 'Ik hou van je' fluister ik in haar oor.


    26 - 02 - '16

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    Ik glimlach trots. 'Ik ook van jou.' fluister ik dan in zijn oor en glimlach weer. 'En we moeten dit wel gaan vieren, dus wat gaan we doen?' vraag ik dan en lach weer. 'Maar eerst.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en trek haar in een knuffel. Langzaam komt mijn vertrouwen weer een beetje terug. 'Dankjewel. Ik denk dat dat gewoon even de woorden waren die ik nodig had' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lizel Sarah Mills

    Ik probeerde te schatten wanneer Harry ongeveer moest auditeren en pakte na een half uurtje mijn mobieltje. Ik toetste zijn nummer in en wachtte tot hij overging. 'Hey Haz, Lize hier, heb je al opgetreden? Ben je door?' Mijn stem klonk nogal enthousiast en dat was ik ook want het ging hier wel om mijn beste vriend die auditie ging doen voor de X Factor en ik wist voor 99 procent zeker dat hij door zou gaan. Die gast was gewoon zo goed.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Wat heb ik gemist?]

    [Zayn heeft net zijn auditie gehad, en Isabella wacht op Liam :P]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:46 ]

    [Gaan we nog verder? Zaýn's turn. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    Als ik thuis ben pak ik mij jas en portomone voor ik naar Isabella ga. Ik stap in de auto en rijd weg naar haar huis toe. Ik was zo ontzettend gelukkig nu.

    Isabella
    Ik doe nog even een extra laagje mascara op en gooi mijn haar losjes over mijn schouder. Ik pak mijn mobiel en portemonnee terwijl ik rustig wacht op mijn vriendje.

    Liam James Payne

    Ik stap uit voor ik naar de deur toe loop. 'Hey Babe.' Grijns ik en omhels haar als begroeting.

    Isabella
    'Liam'zeg ik blij en geef hem gauw een kus. 'Gefeliciteerd, echt geweldig dat je door bent'zeg ik enthousiast. Ik was echt zo blij voor hem, hij verdiende het ook. Hij had zo'n mooie stem.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:29 ]

    Liam James Payne

    'Gefeliciteerd, echt geweldig dat je door bent' Ik lach en kus haar. 'Dankje. Drie ja's hoe geweldig is dat?!' Ik neem haar mee naar mijn auto zodat ik de deur kan open houden.

    Isabella
    'Dat verdien je, je zingt zo goed'glimlach ik en stap daarna in. 'Dankje'zeg ik met een glimlach en kijk naar Liam, hij was gewoon echt door.

    [Ik wil me door mijn prive problemen uitschrijven. Het spijt me.]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    [Ik wil me door mijn prive problemen uitschrijven. Het spijt me.]


    [Oke, ik zal je uitschrijven. Wil er iemand aders voor Zan???? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp