• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian. (Uiterlijk 2010.)

    Ik sta in de lange rij naast Zayn voor de X-factor audities, ik zie dat hij erg zenuwachtig is en pak zijn hand vast. 'Het komt wel goed, je gaat door, ik weet het zeker.' fluister ik dan bemoedigend in zijn oor en geef een kort kneepje in zijn hand en zie hoe we langzaam dichterbij komen en geef weer een kneepje in zijn hand.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [What did i missed?]

    Aileen Melody Tomlinson

    Ik kijk om me heen en hoor overal mensen die aan het repeteren zijn. Een grijns verschijnt op mijn gezicht als ik sommige mensen hoor. Ik twijfelde al niet aan de woorden van vanmiddag, maar nu helemaal niet meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ow, wat heb ik gemist?]

    [@Iluvia, mijn personage is Liam's vriendinnetje dus misschien kan hij daar nu gewoon heen? weet namelijk ook niet wat er allemaal gebeurt is:P]

    Louis William Tomlinson
    ik ga op een lege stoel zitten en begin wat te nurien. Ik had het echt hellemaal gehad met dat wachten en wilde gewoon mijn ding doen. Ik stond dan ook meteen weer op en begon nu echt wat te zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja is goed hij heeft net auditie gedaan en zit in de auto terug naar huis]

    [Oke, ik laat der wel bellen om te vragen of die door is:)]

    Jaymina Garté
    ''HIJ IS DOOR'', schreeuw ik door de kamer. Ik begin hevig op en neer te springen. Ik kijk op mijn twitter en ik zie dat hij mij ook followt. Ik grijns breder en tweet hem. Omg.. You're trough the auditions! Je verdient het (: X , Jay

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 21:10 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Isabella
    Ik bijt even op mijn lip en pak dan mijn mobiel.Ik typ gauw zijn nummer in en wacht nog heel even. Dan druk op het groene knopje en hou de telefoon tegen mijn oor. Ik hoor de mobiel een paar keer overgaan en wacht tot hij opneemt.

    Liam James Payne

    Ik grijns als ik zie dat Isabella belt. 'Hey babe.' Glimlach ik. 'Ik ben door.' Grijns ik en wacht op haar reactie.

    Zayn Malik
    Ik zie dat Annelynne merkt dat ik gespannen ben. Ze geeft me kneepjes in mijn hand en ik knijp voorzichtig terug. Bemoedigend fluistert ze iets in mijn oor waar ik gelijk van opvrolijk. Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd en beloof haar dat ik mijn best zou gaan doen.


    26 - 02 - '16

    Isabella
    'Hey babe.' hoor ik Liam zeggen en er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht bij alleen al het horen bij zijn stem. 'Ik ben door.'zegt hij daarna en een kort gilletje ontsnapt uit mijn mond. 'Yes, ik wist wel dat je het kon'zeg ik vrolijk en glimlach breed. 'Dit moeten we vieren Li'

    Bryani Aiyana Lynn Trustel

    'Leuk, dus mijn toekomstige achternaam is hoer.' Ik grinnikte. Iedereen keek me vaag aan. 'Wat? Kan een meisje niet dromen van trouwen met iemand die meedoet in the X Factor? Ik bedoel kijk naar hem! He's fucking adorable. Vergeleken daarbij is Daniel niks.' Daniel was mijn huidige vriendje, voor zolang als het nog duurde. Hij liet nooit iets van zich horen en ondertussen kon ik niet eens daten met anderen die wel om mij zouden geven. 'Oh ja by the way: Ik ga het binnenkort met hem uitmaken. Misschien morgen wel. Als hij komt tenminste..'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.