• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam

    'Dit moeten we vieren Li' Ik lach. 'Is goed. Ik ben over een half uur thuis dan haal ik je op en gaan we uit eten goed?' We spreken het af en ik hang op. Ik ben genoemd in een tweet. Een tweet van mijn nieuwe volger. Omg.. You're trough the auditions! Je verdient het (: X , Jay Er verschijnt een lachje op mijn gezicht en ik reageer. 'I know, I can't believe it! Thanks for the support honey. Liam.'

    Isabella
    Liam en ik hadden net afgesproken te gaan eten en ik sta gelijk op. Ik wou er wel leuk uit zijn. Gauw loop ik naar boven en zoek in mijn kledingkast. Ik bijt op mijn lip, tuurlijk nu kon ik weer niks leuks vinden. Uiteindelijk vindt ik toch een setje en trek het aan. Daarna loop ik naar de badkamer waar ik mijn make-up bijwerk en mijn haar doe.

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    'Ik weet dat je je best gaat doen en ik weet ook dat het je lukt.' zeg ik dan glimlachend en dan staan we voor de inschrijftafel en glimlach naar Zayn als hij zijn nummer heeft. 'Wat gaan we nu doen, want je moet denk ik nog lang wachten.' zeg ik dan grijnzend als ik naar zijn nummer kijk.

    [Ben 5min weg even, zo terug, tot zo! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer + Zayn's turn! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heeft Louis al opgetreden???? Dan kan ik met Jessica wat schrijven! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee, Louis heeft nog niet opgetreden. Maar hij staat nu midden in de wachtruimte te zingen dus ik laat wel even een interviewer naar hem toekomen.]

    Louis William Tomlinson
    Ik rond net et refrein af als er een hoog blonde vrouw met een camera ploeg op me af komt lopen. 'Zo en jij bent?' Vraagt ze terwijl ze haar hand naar me uitsteekt. 'Louis Tomlinson.' Glimlach ik en geef haar een hand. 'En wie heb je meegenomen Louis?' gaat ze door en ik stel mijn zusjes en Liza voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jessica Karin Millens.

    Ik pak alles wat ik nodig heb van eten drinken en plof dan neer op de bank en zet de tv aan en zie dat ik net optijd ben voor X-factor. 'Austin, Micheal, X-factor begint!' roep ik dan naar boven naar mijn broetjes die stoeiend de trap afkomen en ik grinnik en ze ploffen dan aan weerszijde van mij neer op de bank en ik grinnik. 'Jessica, je bent de nootjes vergeten!' roept micheal dan terwijl hij gewoon naast me zit. 'Dan ga je ze halen en ik zit gewoon naast je hoor.' zeg ik dan geïrriteerd en met veel gezeur staat hij dan toch op en haalt de nootjes zelf en ik grijns weer en ga goed zitten en kijk dan naar de tv waar X-factor nu al een tijdje bezig is e zie dan een jonge in beeld komen die aan het zingen is. Hij heeft werkelijk een prachtige stem en daarna word hij geinterviewd en hij steldtzich voor als Louis. Die zal ik zeker niet vergeten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    Ik kijk haar aan en knik. Ik zou inderdaad erg lang moeten wachten. Het wachten duurde inderdaad ook erg lang en de spanning was om te snijden. Maar toen ik aan de beurt was leek alles beter dan verwacht.


    26 - 02 - '16

    {helluuww ben er weer}
    Thirza Amy Bradley
    Ik staar weer naar de tv. Eerst zag je een jongen die Louis heette. Op de achtergrond zag ik Zain heen vaag. Ik begin weer te gillen. 'Thirz rustig.' hoor ik iemand zeggen. Niet door hebbende wie mompel ik: 'Sorry.' Ik laat mij onderuit zakken op de bank.


    Do what people say you can't.

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian. (Uiterlijk 2010)

    Ik druk nog snel een kus op zijn lippen voordat hij de zaal ingaat en ga backstage gaan en kijk naar zijn auditie en wacht vol spanning af en zie ook allemaal camera's.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik
    Ik ging los op het podium en deed gigantisch hard mijn best. Op een kleine foute noot na was het voor mijn idee heel erg goed gegaan. Na een tijdje klonken de magische woorden: 'Je bent door'. Ik liep het podium af en rende naar mijn vriendin toe om haar te omhelzen.


    26 - 02 - '16

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.

    Als ik op de tv voor me zie dat hij door is begin ik meteen helemaal te springen en als Zayn dan binnen komt ren ik meteen in zijn armen. 'Dat was zo goed, gefeliciteerd!' zeg ik dan blij en blijf hem vasthouden met een glimlach die er zeker voor een lange tijd niet zal afgaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Thirza Amy Bradley
    Oke nu word ik gek. Ik spring op en begin als een gek rond de bank te springen. 'Hij is door! Hij is door! Hij is doo-hoor!' gil ik. Na een paar minuten te hebben geschreeuw plof ik terug op de bank en grinnik. 'Ik was wel een beetje raar bezig om een jongen die ik eigenlijk helemaal niet ken.'


    Do what people say you can't.

    Lamebrain schreef:
    Purslane Sarai von Monroe
    'Al zenuwachtig?' Vraag ik en ik pak een flesje water uit mijn tas. Ik was zo trots op hem dat hij dit durfde. Zelf zou ik het nooit gedaan hebben.


    Niall James Horan

    'Ja, heel erg' beantwoord ik haar vraag. 'Maar het is voor iets wat ik heel graag wil dus dat maakt het wel weer beter. Net als het feit dat jullie er alle drie zijn' vervolg ik glimlachend en geef haar nog een kus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Purlane Sarai von Monroe
    Ik lach even. 'nou ik weet zekker dat je, je nergens druk over hoeft te maken en dat de jury met een blok voor je zal vallen.' zeg ik bemoedigend en knijp even in zijn hand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''