• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand beet zodat ik hem niet meer kan prikken. Ik maak gewoon simpel mijn hand los door middel van mijn andere hand en ga onverstoord verder met prikken. 'En niet t vergeten vanavond jaar de club,' zeg ik glimlachend. 'En voor de rest... Hm, mag jij kiezen van me. Today is your day.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [bJake][/b]
    Ik denk na. 'Oke ik weet niets.' grinnik ik 'En stop met porren Les.'

    (evn hsw doen)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    Ik knikte waarna ik met mijn hand weer over haar haar ging om vervolgens kort een kusje op haar lippen te drukken, 'Je hebt mij altijd nog' Help ik haar herinneren met een glimlach 'Maar ik ben niet altijd even aardig' Zeg ik met een grijns waarna ik haar het water in duwde en vervolgens aantstalten maakte om naar achter te schuiven zodat zij mij niet mee kon trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Allright ^^]

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Maar het is zo leuk om te doen,' zeg ik met een lach. En ik por hem nog voor een laatste keer maar stop dan toch. Ik rol om op mijn buik en steun op mijn ondernemen. Ik kijk naast me naar Jake en zeg dan, 'We hoeven ook niet de hele tijd wat te doen. We kunnen ook gewoon lekker liggen hier of thuis liggen of gewoon.. Wat dan ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik zuchtte toen ik uiteindelijk in het water dobberde.
    ''Damon..'' begon ik.
    ''Kan je nooit een keertje áárdig doen?'' zei ik, terwijl mijn mondhoeken lichtjes omhoog krulden. Ik pakte hem nog wel terug, maar niet nu.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake
    Ik voel mijn kracht beetje bij beetje terugkeren. Als ik me weer sterk genoeg voel sta ik op en trek Les recht. 'Wil je nog surfen of de planken terugbrengen? Jouw keus.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'Nee' Andwoorde ik terwijl een grijns mijn gezicht sierde, 'Geef me eens een reden waarom ik dat zou moeten doen' Vroeg ik haar vervolgens waarna ik een beetje naar achteren schoof zodat ik buiten haar berijk was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake trekt me recht en hij ziet er weer beter uit dan zojuist. Nóg beter. Ik schud lachend min hoofd. 'Ik heb zojuist gezegd dat het jouw dag is.' ik druk een klein kusje op zijn lippen. 'Dus jij beslist.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ellie, zullen we gewoon doen dat ze gaan avond eten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Sure ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël en ik hebben vandaag een leuke dag gehad en ik wacht nu op het avondeten. We eten met het gezin (?) en ik kijk naar de familie. Zo anders dan mijn familie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Hou je van me?'' vroeg ik toen, terwijl ik nog altijd op mijn rug dreef en naar de hemel staarde.
    De zon verwarmde de oppervlakte van mijn huid en tegelijkertijd verkoelde het water dat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Tuurlijk' Andwoorde ik simpel waarna ik naar haar keek terwijl ze op haar rug dreef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    mijn ouders, Alex en Alice en Sky waren al gaan zitten en wachten waarschijnlijk op Nathan en mij terwijl er kabaal uit de keuken kwam waar Nathan duidelijk iets had laten vallen, aangezien het tijd was voor het desert had mijn moeder zich uitgeleeft met een taart die ik voor Sky op de tafel zette. 'Je hoeft in iedergeval niet alles op te eten, mijn moeder maakt meestal alleen taarten voor Nathan en die heeft ze zo op' Fluister ik vervolgens grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet waarschijnlijk gaan.. See you later guys}


    Don't be like the rest of them, darling