• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Awww Baayybaayy ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Er komt een grote taart ineens voor me staan en ik heb een brede glimlach. Hij ziet er echt heerlijk uit. Ik lach zachtjes om wat Daniël fluistert. 'Maar nu ben ik er ook, en ik houd van taart,' fluister ik lachend terug. Ik kijk weer naar de taart en weet niet zo goed wat te zeggen behalve, 'U heeft de taart erg mooi gemaakt.' tegen de moeder van Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Nou.. Daarom,'' zei ik toen als antwoord op zijn vraag van eerder.
    Hoewel zijn antwoord simpel en kort was, zorgde het er toch voor dat ik de bekende vlinders weer voelde in mijn maag.

    [Awww, bye, Ellie! x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mitshy, ik had nog gereageerd naar Lily toe bij hp :P omdat ze zo lonely was ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    Lily
    ''Nou.. Daarom,'' zei ik toen als antwoord op zijn vraag van eerder.
    Hoewel zijn antwoord simpel en kort was, zorgde het er toch voor dat ik de bekende vlinders weer voelde in mijn maag.

    [Awww, bye, Ellie! x]


    Damon
    'Hmm..' Mompel ik waarna ik aan de rand van de steen ga zitten en het water weer inspring, 'Maar dat ik lang niet zo leuk''


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Maar waarom moet je gemeen doen tegen míj?'' vroeg ik met een pruillipje nadat ik weer normaal was gaan zwemmen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Omdat ik van je hou' Andwoord ik grijnzend waarna ik mijn haar naar achteren strijk omdat het weer doorweekt is


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Er komt een grote taart ineens voor me staan en ik heb een brede glimlach. Hij ziet er echt heerlijk uit. Ik lach zachtjes om wat Daniël fluistert. 'Maar nu ben ik er ook, en ik houd van taart,' fluister ik lachend terug. Ik kijk weer naar de taart en weet niet zo goed wat te zeggen behalve, 'U heeft de taart erg mooi gemaakt.' tegen de moeder van Daniël.


    Daniël
    'Arme Nathan' Fluister ik nog voordat mijn moeder bedankt zecht en mijn vader zich verontschuldigt aangezien hij word gebeld en de kamer uitloopt, hij was dokter dus dat gebeurde vaak (Jup.. Just like Carlisle ^-^). 'Alsjeblieft' Zei ik terwijl ik een stuk taart haar kant op schoof terwijl Nathan al halverwege was met de zijne.


    Don't be like the rest of them, darling

    [TWILIGHT <3]

    Sky Leslie White
    Ik neem het bord aan en glimlach, 'Thanks Daniël,' zeg ik glimlachend en ik begin met het eten van de taart. Het is echt heerlijke taart waar ik zijn moeder mee complimenteer. Ik vraag me af wat deze avond nog meer brengt. Nog even en Daniël en ik gaan weer terug naar huis. Met Nathan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Dat klopt niet echt helemaal,'' zuchtte ik.
    ''Ik ben toch ook aardig tegen jou?'' zei ik op een zielig toontje, en zwom zijn richting op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake trekt me recht en hij ziet er weer beter uit dan zojuist. Nóg beter. Ik schud lachend min hoofd. 'Ik heb zojuist gezegd dat het jouw dag is.' ik druk een klein kusje op zijn lippen. 'Dus jij beslist.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Ben je dat?' Vraag ik haar uitdagend waarna ik mijn handen weer op de zeikant van de steen zet en me weer op de steen ga zitten.

    Daniël
    Toen de taart op was liep Alice weg en kwam terug met een doos, hij was plat en groot genoeg om een trui of iets dergelijks in te stoppen alleen zat er in deze geen trui maar een oranje jurkje. Ze gaf deze aan Sky om haar vervolgens te feliciteren met haar verjaardag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'You're unbelieveble.' mompel ik en pak dan de planken op. 'Ik wil liever naar die winkel.' glimlach ik 'Want dan kan je voor me zingen en spelen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    De taart is op en ik kijk even verbaasd als Alice ineens weg loopt. Maar dan komt ze terug met een platte grote doos. Mijn verjaardagscadeautje. Ik glimlach en pak het dan uit. Ze feliciteerd me en ik bedank haar heel erg als ik zie wat het is. Een oranje jurkje. 'Oranje is mijn lievelingskleur!' zeg ik vrolijk glimlachend. Normaal houd ik dus echt niet van jurkjes maar kom op, hij is oranje, en hij ziet er gaaf uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik steek mijn tong naar hem uit. En we lopen samen terug naar de winkel. Jake levert de planken weer in en ik groet de man achter de balie als we weer de winkel uit gaan. 'Oke, dus je wilt dat ik voor je speel en zing, dan moeten we een winkel zoeken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.