• Ik heb dus een grove huid, veel rode vlekjes, rode puistjes, mee eters, puistjes en sproeten. Ik kijk dan altijd jaloers naar van die meisjes met een perfecte huid.
    Weet iemand hoe je een mooiere huid krijgt? En dan helemaal ( dus ook met wat je er op doet, en hoe je het er op doet ) Ik weet er namelijk helemaal niets vanaf.
    Alvast bedankt!


    And that’s the way it is.

    Je kan lastig iets aan je echte huid doen, je bent er nou eenmaal mee geboren. En tenzij je een baby bent (of Aziatisch), heb je geen perfecte huid. Sommige mensen hebben een dikke en vette huid, andere een gevoelige en andere weer een droge.
    Ik zou je huid moeten zien om echt advies te kunnen geven. Ben je toevallig roodharig? Want dan is je huid waarschijnlijk erg gevoelig, als ik de rest van je beschrijving lees. Voelt je huid ook echt grof?


    i put the fun in funeral

    Pffft dat zou ik op dit moment ook willen weten. Maarre, op die foto zie je duidelijk dat dat geen huid is zonder make-up op.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lexus schreef:
    (...)

    Daar heb ik geen verstand van x3


    Haha, ik wel. :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Reinigen met alleen water helpt niet, je moet wel iets van cleansing gel gebruiken, of speciale zeep voor je gezicht etc.
    Dan is echt ál het vuil weg en als je dan op je gezicht smeert werkt het, anders niet, dan zit er namelijk nog een klein laagje vuil over je gezicht.


    Al die zogenaamde cleaning-dingen drogen je huid uit, waardoor je alleen maar meer puistjes krijgt. Het is juist goed om je huid een beetje vettig te houden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tip voor iedereen:
    Er zijn bepaalde beautyblogs en die mensen hebben er echt verstand van en testen ook vanalles, van oogschaduw tot shampoo tot zelfgemaakte maskertjes en die uit de winkel.
    MissLipgloss is erg goed en ook VeraCamilla is erg bekend (:
    Je kan er meer vinden op bloglovin.com


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polyhymnia schreef:
    (...)

    Al die zogenaamde cleaning-dingen drogen je huid uit, waardoor je alleen maar meer puistjes krijgt. Het is juist goed om je huid een beetje vettig te houden.


    Dan moet je mildere cleansing gels vinden, simpel zat. En daarna een voedende dagcrème gebruiken voor de droge huid of een moisturizer. Simpel zat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, ik wel. :P


    Good for you

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:27 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Polyhymnia schreef:
    (...)

    Al die zogenaamde cleaning-dingen drogen je huid uit, waardoor je alleen maar meer puistjes krijgt. Het is juist goed om je huid een beetje vettig te houden.
    Water droogt ook uit, want daar zit kalk in.


    Today will be Girl's Day party with you~

    VOLGENS MIJ MOET JE GEWOON HELEMAAL NIETS DOEN WANT OVERAL ZIT WEL WAT IN / IS KANKERVERWEKKEND / HEEFT EEN NADELIG BIJ-EFFECT. Als ik dat zo hoor.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    VOLGENS MIJ MOET JE GEWOON HELEMAAL NIETS DOEN WANT OVERAL ZIT WEL WAT IN / IS KANKERVERWEKKEND / HEEFT EEN NADELIG BIJ-EFFECT. Als ik dat zo hoor.


    neeeeee, niet zeggen. Dat klopt niet.
    Tip: Er staat altijd wel een ingedriëntenlijst op producten, maar wat de meesten niet weten is dathet product dat bovenaan staat er het meest in zit en zo op volgorde. Je moet dus geen producten nemen waarbij bijvoorbeeld alcohol bijna bovenaan staat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    neeeeee, niet zeggen. Dat klopt niet.
    Tip: Er staat altijd wel een ingedriëntenlijst op producten, maar wat de meesten niet weten is dathet product dat bovenaan staat er het meest in zit en zo op volgorde. Je moet dus geen producten nemen waarbij bijvoorbeeld alcohol bijna bovenaan staat.


    Daar kijken de meeste denk ik niet naar. Aha. Ik zal het onthouden. Maar ik heb al heeeeeel veel van die dingen gebruikt en ik kan me niet herinneren dat ooit iets ooit gewerkt heeft. Van ganier [wat echt een goed merk is], tot etos dingen, tot kruidvat dingen, niveau dingen, en noem maar op..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Daar kijken de meeste denk ik niet naar. Aha. Ik zal het onthouden. Maar ik heb al heeeeeel veel van die dingen gebruikt en ik kan me niet herinneren dat ooit iets ooit gewerkt heeft. Van ganier [wat echt een goed merk is], tot etos dingen, tot kruidvat dingen, niveau dingen, en noem maar op..


    Misschien omdat je dus je gezicht niet eerst goed reinigde? ;]
    Ik gebruik gewoon heel goedkoop essence en vind het geweldig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gewoon je gezicht goed blijven verzorgen ;) Vroeger deed ik dat niet zoveel, maar nu doe ik het veel meer :)

    Elke dag je gezicht wassen met lauw water en een face wash. Zo een keer in de week een gezichtsmaskertje doen en van die speciale dagcrème gebruiken die puistjes en mee eters tegen gaat ;) Probeer ook zo min mogelijk make-up te gebruiken, zoals foundation. Het verbergt je puistjes wel, maar je kan er alleen maar meer door krijgen.
    Let ook op je voeding, gezond eten en niet te vet :)

    Meer kan ik je niet zeggen, dit is wat ik zelf doe.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Endure schreef:
    (...)

    Misschien omdat je dus je gezicht niet eerst goed reinigde? ;]
    Ik gebruik gewoon heel goedkoop essence en vind het geweldig.


    Dat doe ik wel. Maar ik denk gewoon dat het aan mijn irritante niet-meewerkende huid ligt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat doe ik wel. Maar ik denk gewoon dat het aan mijn irritante niet-meewerkende huid ligt.


    Haha, dan weet ik het ook niet ;p

    nerveus schreef:
    Gewoon je gezicht goed blijven verzorgen ;) Vroeger deed ik dat niet zoveel, maar nu doe ik het veel meer :)

    Elke dag je gezicht wassen met lauw water en een face wash. Zo een keer in de week een gezichtsmaskertje doen en van die speciale dagcrème gebruiken die puistjes en mee eters tegen gaat ;) Probeer ook zo min mogelijk make-up te gebruiken, zoals foundation. Het verbergt je puistjes wel, maar je kan er alleen maar meer door krijgen.
    Let ook op je voeding, gezond eten en niet te vet :)

    Meer kan ik je niet zeggen, dit is wat ik zelf doe.


    + Veel drinken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.