• Ik heb dus een grove huid, veel rode vlekjes, rode puistjes, mee eters, puistjes en sproeten. Ik kijk dan altijd jaloers naar van die meisjes met een perfecte huid.
    Weet iemand hoe je een mooiere huid krijgt? En dan helemaal ( dus ook met wat je er op doet, en hoe je het er op doet ) Ik weet er namelijk helemaal niets vanaf.
    Alvast bedankt!


    And that’s the way it is.

    Endure schreef:
    Tip voor iedereen:
    Er zijn bepaalde beautyblogs en die mensen hebben er echt verstand van en testen ook vanalles, van oogschaduw tot shampoo tot zelfgemaakte maskertjes en die uit de winkel.
    MissLipgloss is erg goed en ook VeraCamilla is erg bekend (:
    Je kan er meer vinden op bloglovin.com
    Livelifegorgeous is ook erg goed vooral op huidgebied zijn ze nu erg actief.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Livelifegorgeous is ook erg goed vooral op huidgebied zijn ze nu erg actief.


    Ja, die zijn ook goed ja 8D Ik volg er een stuk of 40, haha ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb van mezelf een hele mooie huid, da's echt één van de weinige dingen waar ik blij mee ben. Ik heb zelden last van puistjes, mijn huid is gaaf en zacht. Ik gebruik geen crèmes of iets dergelijks, maar ik denk dat het gewoon erfelijk bepaald is. Dus ik denk dat je ofwel geluk moet hebben gehad, ofwel een hele hoop foundation moet gaan gebruiken, want de foto die jij in je beginpost hebt staan, is gewoon een foto van een meisje dat veel poeder en foundation heeft gebruikt. (:

    Dat is gewoon een foundation laag, dat zie je ook wel. Ik vraag me alleen heel erg af hoe je huid zo verwaarloosd eruit kan zien; rode vlekjes, rode puistjes, mee eters.
    Maar als antwoord op je vraag: cocos olie en nivea, probeer ook eens een gezichtsmasker, of zo'n pull masker.


    The odds are néver in our favor.

    Niemand in de pupertijd heeft een perfecte huid. Als je een gavere huid wilt kun je af en toe je huid scrubben en een masker gebruiken. En maak 's avonds je huid goed schoon met gezichtsreiniger. Maar als je zo'n mooie huis als op dat plaatje wilt is photoshop en lagen en lager foundation de enige optie...

    Ik heb van nature een redelijk droge huid en heb dan ook nauwelijks last van puistjes en een zeer gave huid. Dus ik zou niet echt weten wat je kan helpen. Maar om het wat minder droog te maken, gebruik ik Hydra Face Cream van Zarqa, maar verder doe ik eigenlijk niets aan m'n gezicht.... alleen af en toe wat bb cream (Missha #13, ben heel bleek) onder m'n ogen ivm donkere kringen :')

    Misschien heb je een vette huid? Dan zou je eventueel producten kunnen gebruiken die je huid wat droger maken (maar niet uitdrogen). En inderdaad foundation, maar dat kan ook juist andersom werken omdat het je poriën verstopt.. BB cream zou dan wel kunnen, alleen geeft dat minder dekking dan foundation.

    Sorry, I'm useless ><

    Dat meisje op die foto heeft er aardig wat make up op zitten btw, volgens mij zijn alleen haar oog zelf en haar vingers make up-loos.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:47 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kyary schreef:
    Ik heb van nature een redelijk droge huid en heb dan ook nauwelijks last van puistjes en een zeer gave huid. Om het wat minder droog te maken, gebruik ik Hydra Face Cream van Zarqa, maar verder doe ik eigenlijk niets aan m'n gezicht.... alleen af en toe wat bb cream (Missha #13, ben heel bleek) onder m'n ogen ivm donkere kringen :')

    Dat meisje op die foto heeft er aardig wat make up op zitten btw, volgens mij zijn alleen haar oog zelf en haar vingers make up-loos.


    Ik vind haar zelfs een lelijke huid hebben, die op de foto ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, die zijn ook goed ja 8D Ik volg er een stuk of 40, haha ;p
    Pfff zo veel hoef ik er ook weer niet te volgen :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind haar zelfs een lelijke huid hebben, die op de foto ;p

    Ja, ik ook. Vind het echt niet mooi als mensen zo'n dikke laag brut op hun gezicht hebben, en dan ook nog hun halve flesje mascara op hun wimpers gooien |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik haat perfecte huiden, gewoon omdat ik moedervlekjes en sproeten enzo mega schattig vind & foundation is lelijk.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:29 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Scrubben is goed voor je huid. Normaalgesproken is het de bedoeling dat je het ongeveer twee keer per week doet, maar wanneer je huid erg droog is kun je het beter op één keer houden.
    Een goede face wash gebruiken tegen puistjes en andere onzuiverheden kan ook wonderen doen. Let er dan wel op dat je een mild product zonder zeep kiest, want agressieve crèmes die zeep bevatten drogen je huid snel uit. Als je het een keer wilt proberen, raad ik je aan om wat van Dr. van Der Hoog te gebruiken.
    Verder is een dun laagje parfumvrije foundation die past bij je huidtype ook een handige manier om rode vlekjes en kleine pukkeltjes te verhullen. Onthoud wel dat het belangrijk is om iedere avond je gezicht goed te reinigen - het liefst met een niet al te vette make-up remover - als je concealer, blush, foundation of poeder gebruikt.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:46 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha dat is poeder geen perfectie


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LacunaCoil schreef:
    Dat is photoshop. Veel mensen gebruiken klodders foundation, maar dat moet je niet doen. Daar word je huid juist lelijker van. Je moet hem gewoon goed verzorgen :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    gewoon goed schoonhouden
    Ik heb op mijn gezicht een redelijk goeie huid, maar op mijn armen totaal niet
    Ik gebruik daarvoor een scrub van de Kruidvat, maar ik weet niet of dat ook kan voor je gezicht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed reinigen, dat is het belangrijkste.
    En één of twee keer per week scrub gebruiken kan ook al heel veel doen.
    Crème opdoen voor het slapen gaan. Nivea soft werkt daar altijd wel fijn voor.

    En je gezicht stomen werkt goed tegen mee-eters en puistjes. Dat zorgt er namelijk voor dat de viezigheid eruit komt. Dit kun je doen door met je gezicht boven een bak met heet (gekookt) water te hangen, een natte warme handdoek op je gezicht te leggen of om gewoon te douchen.

    Tja, kijk gewoon wat werkt. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.