• Ik heb dus een grove huid, veel rode vlekjes, rode puistjes, mee eters, puistjes en sproeten. Ik kijk dan altijd jaloers naar van die meisjes met een perfecte huid.
    Weet iemand hoe je een mooiere huid krijgt? En dan helemaal ( dus ook met wat je er op doet, en hoe je het er op doet ) Ik weet er namelijk helemaal niets vanaf.
    Alvast bedankt!


    And that’s the way it is.

    Mag ik vragen hoe oud je bent? Meestal heb je dit als je volop in je puberteit zit. En ja zoals iedereen zegt crèmes en zalven, mijn huid werd naarmate de jaren terug "normaal".


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik kan trouwens voor meer informatie over dit soort dingen http://beautygloss.nl adviseren.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xMythology schreef:
    Ik kan trouwens voor meer informatie over dit soort dingen http://beautygloss.nl adviseren.


    Ja, teskuh is ook goed! ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xMythology schreef:
    Ik kan trouwens voor meer informatie over dit soort dingen http://beautygloss.nl adviseren.
    Ik vind die informatie niet goed. Beautygloss is meer voor de pers-dingetjes.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb besloten om ook even mijn o zo geweldige "tips" te geven,

    -Darling, je zit in de puberteit, dus perfectie zal wel even duren, en ja dan is het enige wat "werkt" je gezicht in een foudationpot stoppen, maar dat is niet meteen charmanter.
    -Water drinken, water werkt reinigend dus ook voor je huid.
    -Buitenlucht, van binnenzitten word je huid ook niet vrolijk, al zijn uitlaatgassen niet bepaald voedende gezichtsmaskertjes...
    -Ik denk dat je huid "verstopt" zit (zullen we hem gaan zoeken?) dus inderdaad een cleansing-ding zal kunnen werken, denk aan een tonic. Al hebben een aantal mensen een punt. Er zitten ook weer "slechte" stoffen in die producten, maar ik denk dat als je en biologisch (en nee, dat is niet zweverig) natuurlijk product gebruikt -bijv. Bodyshop, dat het die problemen omzeilt en je er misschien wel baat bij hebt.
    -Je zou maskertjes kunnen proberen, er zijn er genoeg te vinden, ook Do-it-yourself, waar waarschijnlijk het minste rotzooi in zit.
    -Creme's die bij je huidtype passen, die vullen namelijk de ontbrekende stoffen aan, en ondersteunen bijv. huidvernieuwing enz.
    -De meeste mensen op de foto's die jij waarschijnlijk als voorbeeld ziet hebben photoshop/make-up-skills dus is het niet reëel om je daaraan te meten
    -En nu ga je denken: 'Wat weet zij daar nou weer van?' Nou ik besteedde mijn tijd eerst aan beautyblogs lezen (omdat ik het interessant vond) en heb redelijk wat info opgeslagen, van verschillende kanten. Noem me hobbyloos en gestoord, maar nu kwam het enigzins van pas...
    Als je een van deze dingen uit probeert en je de volgende dag wakker word met paarse grassprieten op je gezicht, dan stuur maar een berichtje want dan vergoed ik de "ziektekosten" =)

    You're beautiful in every single way... lalala


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    quotelover schreef:
    Ik heb besloten om ook even mijn o zo geweldige "tips" te geven,

    -Darling, je zit in de puberteit, dus perfectie zal wel even duren, en ja dan is het enige wat "werkt" je gezicht in een foudationpot stoppen, maar dat is niet meteen charmanter.
    -Water drinken, water werkt reinigend dus ook voor je huid.
    -Buitenlucht, van binnenzitten word je huid ook niet vrolijk, al zijn uitlaatgassen niet bepaald voedende gezichtsmaskertjes...
    -Ik denk dat je huid "verstopt" zit (zullen we hem gaan zoeken?) dus inderdaad een cleansing-ding zal kunnen werken, denk aan een tonic. Al hebben een aantal mensen een punt. Er zitten ook weer "slechte" stoffen in die producten, maar ik denk dat als je en biologisch (en nee, dat is niet zweverig) natuurlijk product gebruikt -bijv. Bodyshop, dat het die problemen omzeilt en je er misschien wel baat bij hebt.
    -Je zou maskertjes kunnen proberen, er zijn er genoeg te vinden, ook Do-it-yourself, waar waarschijnlijk het minste rotzooi in zit.
    -Creme's die bij je huidtype passen, die vullen namelijk de ontbrekende stoffen aan, en ondersteunen bijv. huidvernieuwing enz.
    -De meeste mensen op de foto's die jij waarschijnlijk als voorbeeld ziet hebben photoshop/make-up-skills dus is het niet reëel om je daaraan te meten
    -En nu ga je denken: 'Wat weet zij daar nou weer van?' Nou ik besteedde mijn tijd eerst aan beautyblogs lezen (omdat ik het interessant vond) en heb redelijk wat info opgeslagen, van verschillende kanten. Noem me hobbyloos en gestoord, maar nu kwam het enigzins van pas...
    Als je een van deze dingen uit probeert en je de volgende dag wakker word met paarse grassprieten op je gezicht, dan stuur maar een berichtje want dan vergoed ik de "ziektekosten" =)

    You're beautiful in every single way... lalala


    Tonic is vaak te sterk, ze kan beter een mildere cleansing gel of foam of iets in die richting halen en dan daarna ook iets van nachtcrème of moisturizer opdoen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elke ochtend en avond je gezicht wassen met een verzorgingsproduct en water. Altijd je makeup er afhalen. Dag en nachtcreme gebruiken. Eventueel nog iets tegen acne. Dit helpt bij mij heel erg.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Veel water drinken, elke ochtend en avond je gezicht wassen, ook niet met makeup slapen. En om de week je kussen laken verschonen ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lioncourt schreef:
    Honderdvijfentwintig lagen foundation en poeder! *O*


    Life is full of fake people

    Endure schreef:
    (...)

    Tonic is vaak te sterk, ze kan beter een mildere cleansing gel of foam of iets in die richting halen en dan daarna ook iets van nachtcrème of moisturizer opdoen.



    Ja, je hebt gelijk, al moet ik toegeven dat ik het gewoon een geweldig woord vind =) Tonic... *hallelujah* (Zeg er maar niks van...)


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    Lexus schreef:
    (...)

    Daar kijken de meeste denk ik niet naar. Aha. Ik zal het onthouden. Maar ik heb al heeeeeel veel van die dingen gebruikt en ik kan me niet herinneren dat ooit iets ooit gewerkt heeft. Van ganier [wat echt een goed merk is], tot etos dingen, tot kruidvat dingen, niveau dingen, en noem maar op..


    Hmm: daar kyken de meeste mensen indd niet naar (: maar wat Endure zei is wel degelijk waar hoor! (:
    Ik gebruik gewoon Clerasil, maar de doorschynende met het blauwe spul in, het is een heel 'commercieel' ant-puist product etc, maar voor myn huid werkt het perfect :3
    Ik heb byna nooit puistjes meer!
    Je moet denk ik ook gewoon in een product geloven, als je wilt dat het echt werkt.


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Goed wassen met lauw water en geen troep op smeren.


    26 - 02 - '16

    last van puistjes is waarschijnlijk door je puberteit, en dat zal binnen een paar jaar van zelf wel snel verbeteren , verder is het belangrijk dat je je gezicht reinigt 2x per dag met een milde wasgel , en een dag en nachtcreme gebruiken , je kan ook 1keer per week een peeling of scrub aanbrengen dat doet bij mij ook wel veel. Verder neem ik zinkpilletjes ( een soort van voedingsupplement, dus geen echt medicijn) dat is goed voor een jonge huid.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.