• Vandaag moet ik mijn 'zomertaak' inleveren. Die heb ik moeten maken omdat ik veel afwezig was door mijn chronische pijn, beetje kansloos aangezien mijn cijfers gewoon boven de 7 liggen :')
    Dus ik hoor tussen 9 en 12 of ik over ben naar het tweede jaar .. zo niet, dan stop ik direct met de opleiding. Buh. Ik hoop het echt ..
    (no_chears)


    Ik ben overrrrrrrrr.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 15:13 ]


    To infinity and beyond •

    Oew, succes! Ik hoop voor je dat je over bent!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Duimen, wel laten weten of je over bent of niet! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik zal voor je duimen(:
    good luck <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En? *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    En? *O*


    Zoals mijn school zo vaak doet, komen ze afspraken niet na. Ik zou 't horen tussen half 9 en 12. Niks gehoord .. dus rond 3 uur ben ik er naartoe gelopen en heb gevraagd of ik nog wat hoor of niet. 'Nee we sturen je vanavond een mailtje' Erg persoonlijk weer ..


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    (...)

    Zoals mijn school zo vaak doet, komen ze afspraken niet na. Ik zou 't horen tussen half 9 en 12. Niks gehoord .. dus rond 3 uur ben ik er naartoe gelopen en heb gevraagd of ik nog wat hoor of niet. 'Nee we sturen je vanavond een mailtje' Erg persoonlijk weer ..



    Dat slaat echt nergens op o.o''

    Anyway, succes!


    He's a lion. Who Can Talk.

    Whahahaha xD Toen ik je titel last zag ik mijn usernaam staan! De rol van nerveus is al bezet :P


    Haha, maar ontopic: Heel veel succes, het komt vast allemaal wel goed ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ora schreef:
    (...)

    Zoals mijn school zo vaak doet, komen ze afspraken niet na. Ik zou 't horen tussen half 9 en 12. Niks gehoord .. dus rond 3 uur ben ik er naartoe gelopen en heb gevraagd of ik nog wat hoor of niet. 'Nee we sturen je vanavond een mailtje' Erg persoonlijk weer ..

    oke ik zou zoizo nu weg gaan, dit kan tog niet ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben overrrrrrrrr.


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    Ik ben overrrrrrrrr.

    gefeliciteerd!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gefeliciteerd! ;D


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd meid!

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd ^^!


    He's a lion. Who Can Talk.

    Feline schreef:
    Gefeliciteerd! ;D


    You are beautiful, you are love.

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury