• Ik ben bezig met het opruimen van mijn kast, iemand tips?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Alles uit de kast trekken en dan eens serieus nadenken wat je nog echt aantrekt en wat niet.
    Works for me.:Y)

    Alles weggooien wat je meer dan een jaar niet hebt gedragen.


    I am an idiot, I move.

    Lioncourt schreef:
    Alles uit de kast trekken en dan eens serieus nadenken wat je nog echt aantrekt en wat niet.
    Works for me.:Y)

    Pak een schep. Schep 3 scheppen kleding uit de kast. Steek je kast in de fik en koop een nieuwe. Stop de 3 scheppen kleding in de nieuwe kast.

    Problem solved


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon bedenken of je iets nog gaat dragen of niet. Zo niet gooi je het weg, zo wel hou je het. En bij twijfel altijd weg gooien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Gewoon bedenken of je iets nog gaat dragen of niet. Zo niet gooi je het weg, zo wel hou je het. En bij twijfel altijd weg gooien.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CyberLord schreef:
    Gewoon bedenken of je iets nog gaat dragen of niet. Zo niet gooi je het weg, zo wel hou je het. En bij twijfel altijd weg gooien.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mordin schreef:
    Pak een schep. Schep 3 scheppen kleding uit de kast. Steek je kast in de fik en koop een nieuwe. Stop de 3 scheppen kleding in de nieuwe kast.

    Problem solved

    Is this really going to work? I'll try! haha.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lioncourt schreef:
    Alles uit de kast trekken en dan eens serieus nadenken wat je nog echt aantrekt en wat niet.
    Works for me.:Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    CyberLord schreef:
    Gewoon bedenken of je iets nog gaat dragen of niet. Zo niet gooi je het weg, zo wel hou je het. En bij twijfel altijd weg gooien.

    bij twijfel hou ik het altijd en dan ga ik er iets nieuws van maken. $


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    bij twijfel hou ik het altijd en dan ga ik er iets nieuws van maken. $

    Dat kun je ook doen, dat is ook een goede optie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat kun je ook doen, dat is ook een goede optie.

    Yes, ik heb toch nog wel eens goede ideeën. Haha. Nee, ik vind het gewoon leuk om het dan tot iets anders te maken, zodat niemand anders het heeft. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Alles eruit, sorteren, terug erin.
    Ik vind eht serieus een stomme vraag die je stelt, hoe wil je anders je kast uitmesten? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alles bij langs, draag je iets niet meer? Weg! Bij twijfel hou ik sommige dingen meestal nog even. Alles netjes opgevouwd terug leggen en klaar.


    You are beautiful, you are love.

    Dankjewel allemaal ik ben klaar met het uitmesten van mijn kast en heb ongeveer 1/3 weggegooid! :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.