• Ik ben nu halverwege de tweede aflevering. En ik vind het pretty eng.
    Of ligt dat aan mij en moet ik er een beetje aan wennen.

    Dus, wat vinden jullie van Doctor Who?

    I know, ik had het het het grote doctor Who-topic kunnen doen, maar dat is een fantopic en ik had geen zin dat topic steeds te zien opduiken in my topics.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben dol op Doctor Who!!!

    Ik ben grote fan en ik vind het helemaal geweldig!!! <3 welk seizoen ben je bezig?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik moet er ook echt eens aan beginnen, het lijkt me erg leuk (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind het op zich niet zo eng, tenzij het over een bepaald iets gaat, dan wel :Y)
    Ik vind het echt een fijn programma. Ik ben nu met mijn zus opnieuw aan het kijken c:

    Ik ben nog helemaal niet ver, maar ik vind het leuk :3


    Caution first, always.

    Ik vind het echt een geweldige serie :3
    En ik vind sommige aflevering nog steeds creepy lol


    As travars

    Harkness schreef:
    Ik ben dol op Doctor Who!!!

    Ik ben grote fan en ik vind het helemaal geweldig!!! <3 welk seizoen ben je bezig?


    Één. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het nog nooit gekeken, maar dat doe ik later wel(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind sommige ook vet eng. (cat) Maar het is wel heel erg leuk. Ik heb alleen die met docter ten en eleven gezien.


    Your make-up is terrible

    Is dat al best een oude serie? Want in dat geval: Awesome. I creeped out by de gasmasker aflevering.
    Als ik een heel andere serie in mijn hoofd heb; Excuse moi. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet de serie echt nog eens helemaal gaan kijken. Ik heb nu alleen nog de aflevering van afgelopen zaterdag gezien. O, en nog een paar van Nine en Ten, maar dat was het wel ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik heb de afleveringen vanaf 1963 xD maar ik heb liever de serie vanaf 2005 die vind ik het best :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Het is soms inderdaad vrij eng, maar het is echt een geweldige serie. :'D



    En je kunt er wel enigszins aan wennen, denk ik, maar net op het moment dat je denkt dat niets je nog bang zal kunnen maken zal er waarschijnlijk weer een nieuw, enger monster opduiken, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The Weeping Angels zijn eng! Verder vond ik The Impossible Planet eng, maar verder heb ik alle afleveringen met open ogen overleefd (; De serie is zekerweten de moeite waard! C:


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    -Bijna 2 maanden later-
    Het is awesome *O* Eng vind ik het niet, maar sommige dingen zijn echt te raar voor woorden :']


    Caution first, always.

    Ik ben geen fan van de weeping angels, maar over het algemeen zijn de afleveringen niet zo eng. En ugh haat aan de Cyberman. Too much noise. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?