• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Demi1309> coockies]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Drew Anderson

    Spencer vroeg of ik hier al lang werkte. Ik knik. 'Ja ongeveer een jaar nu. '
    Ik twijfel even. 'Niet dat dit nu als een vrijwilligers baantje zie. Ik heb het geld hard nodig. ' ik zucht en stop voor de kamer naast die vab mij. 'Hier is het'

    Andrew Simons

    Ik frons verontschuldigend. 'Sorry, dat was niet erg taktisch vab me. ' ik zucht en schuif wat naar haar toe. 'Wat denk je dat ze met ons zullen doen? ' ik snapte dat meisjes zoals zij ontvoerd worden. Mooi en jongem. Maar eeb jongen als ik? Wat hadden ze aan mij?

    Spencer Elle Bellisario
    'Ja, ongeveer een jaar,' antwoordt Liam. Hij lijkt even te twijfelen voordat hij verder praat. 'Niet dat dit nu als een vrijwilligersbaantje zie. Ik heb het geld hard nodig'. Hij blijft staan voor een deur. 'Hier is het'. Ik glimlach lichtjes. 'Bedankt voor de kamer,' glimlach ik. 'Mijn kamergenote is nogal raar, en ze snurkt,' voeg ik er aan toe. Ik vraag me af hoe hij achter het bestaan is gekomen van deze sekte. Voor ik hier kwam had ik er nog nooit van gehoord. 'Mag ik vragen wat voor een werk je doen?' vraag ik aarzelend. 'Want ik heb je nog nooit les zien geven, of in de eetzaal zien staan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Esmée Nynke Prideaux
    'Sorry, dat was niet erg tactisch van me,' verontschuldigt hij zich en schuift wat naar me toe. Dat kun je wel zeggen. Ik kan de jongen nu veel beter zien, ook al is het nog altijd donker. Aan de manier waarop hij zit, kan ik zien dat hij redelijk lang is.
    'Wat denk je dat ze met ons zullen doen?' O, nog een vraag waar ik niet over na wil denken. Ik schud zachtjes mijn hoofd en haal dan mijn schouders op.
    'Ik weet het niet, maar als ze ons de keuze zouden geven om het wel of niet te weten, dan zou ik er alsnog voor kiezen om het niet te weten. Voor je het weet worden we,' ik stop even met praten en slik. 'Vermoord,' fluister ik een stuk zachter, enkel voor Andrew hoorbaar. 'Zou jij dat wel van tevoren willen weten?'


    everything, in time

    Liam Drew Anderson

    Ik had die vraag kunnen verwachten maar ik was toxh licht verbaast.
    'Ik hoop voor jou dat je sat niet achter komt en als ik het je zou vertellen...'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben niet trots op wat ik en zij hier doen. ' met fje woorden
    loop ik weg naar mijn eigen kamer. Ik wilde er niet over praten. Ik haat mijn werk en ik haat die sekte.
    ik doe mijn bril af en wrijf in mijn ogen voor ik voor de spiegel ga staan. Waarom
    niet gewoon een kleur?

    Andrew Simons

    Ik zucht en denk over haar vraag na. 'Ja.' Zeg ik dan. 'Dat zou ik willen weten. Dan kan ik
    met opgeheven hoofd mijn lot tegemoed lopen. Als ik dan toch zou streven dan geef ik ze niet
    de voldoening om mijn angst te zien. ' ik kijk haar aan. 'Of is dat vreemd?'

    Esmée Nynke Prideaux
    Andrew zucht en lijkt even na te denken over mijn vraag.
    'Ja,' stelt hij dan vast. 'Dat zou ik willen weten. Dan kan ik met opgeheven hoofd mijn lot tegemoet lopen. Als ik dan toch zou sterven, geef ik ze niet de voldoening om mijn angst te zien.' Ik kantel mijn hoofd zijn kant op als ik merk dat hij mij ook aankijkt.
    'Of is dat vreemd?' Ik lach kort zachtjes, omdat hij het aan mij vraagt.
    'Deze hele situatie is vreemd, maar ik vind het moedig van je. Misschien kunnen jongens dat gewoon beter, hun angst opzij zetten. Ik zou het echt niet kunnen. Het idee alleen al.' God, wat verlang ik nu naar huis. Zouden ze ons al missen?
    Ik trek mijn knieën op, sla mijn armen eromheen en laat mijn kin op mijn knieën rusten terwijl ik op mijn lip bijt om niet te gaan huilen.
    'Ik ben echt ontzettend bang,' beken ik dan zachtjes. 'Wat als we onze familie nooit meer zien?'


    everything, in time

    Andrew Simons

    'Deze hele situatie is vreemd, maar ik vind het moedig van je. Misschien kunnen jongens dat gewoon beter, hun angst opzij zetten. Ik zou het echt niet kunnen. Het idee alleen al.' Ik grinnik en knik. 'Wie weet.' Ze trekt haar benen op en leunt erop met haar kin. 'Ik ben echt ontzettend bang, 'Wat als we onze familie nooit meer zien?' Ik weet niet goed wat ik moet doen. Haar troosten? Zeggen dat alles goed komt. 'We zijn allemaal bang.' Fluister ik en leg een hand op haar schouder. 'Maar je bent echt niet alleen.' Voeg ik er nog wat zachter aan toe.

    Esmée Nynke Prideaux
    'We zijn allemaal bang,' fluistert Andrew en hij legt voorzichtig een hand op mijn schouder. Normaal gesproken zou ik dat absoluut niet pikken van een vreemde, maar we zitten nu allemaal in hetzelfde schuitje dus het lijkt me dat iedereen in deze vrachtwagen wel oké is.
    'Maar je bent echt niet alleen,' fluistert hij nog zachter. Ik hef mijn hoofd weer op en kijk hem glimlachend aan. 'Dat is waar. We zijn met een best grote groep, als het alleen die twee kerels zijn, moeten we ze best aankunnen.'
    Omdat ik onderweg was naar mijn balletles, heb ik niet meer aan dan een joggingbroek met een tanktopje aan. Niet zo handig, want ik heb het nu maar koud in de vrachtwagen.
    Omdat Andrews hand best warm is op mijn huid, kruip ik onbewust iets dichter naar hem toe. Het is gewoon mijn lichaam dat de warmte opzoekt.


    everything, in time

    Andrew Simons

    'Dat is waar. We zijn met een best grote groep, als het alleen die twee kerels zijn, moeten we ze best aankunnen.' Ik knik instemmend. Haar huid was koud vergeleken mijn hand en ik merkte dat ze dichter tegen me aan ging zitten. 'Heb je het koud?' Vraag ik zacht en trek mijn vest uit. Ik had het niet koud en ook niet warm gewoon normaal dus mijn vest kon ik best missen. 'Hier.' Ik help haar hem aan te trekken en glimlach dan voorzichtig.

    (Euh, wanneer komen ze op de sekte aan? Want ik verveel me best wel wat :'D)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Excitatio schreef:
    (Euh, wanneer komen ze op de sekte aan? Want ik verveel me best wel wat :'D)


    help

    Spencer Elle Bellisario
    'Ik hoop voor jou dat je daar niet achter komt en als ik het je zou vertellen...' Liam schudt zijn hoofd. 'Ik ben niet trots op wat ik en zij hier doen'. Nadat hij dat heeft gezegd loopt hij weg. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen na. Hij vindt zijn werk verschrikkelijk en hij vindt het ook niet leuk wat ze hier doen, waarom werkt hij hier dan? Verward schud ik mijn hoofd waarna ik met de sleutel de deur open. Als ik zie hoe leeg en kaal de kamer is rolt er een zucht over mijn volle lippen en laat ik me op het bed vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Max
    Blijkbaar is het Andrew toch opgevallen dat ik dichterbij ben komen zitten, want hij vraagt of ik het koud heb en reikt mij zijn vest. Ik wil nog zeggen dat hij dat niet voor me hoeft te doen, maar hij helpt me al om het vest aan te trekken. Omdat hij het voor kort zelf nog aan heeft gehad, is het vest extra warm. Heerlijk, die warmte en ik kijk Andrew daarom dankbaar aan.
    'Merci, maar als je het koud krijgt moet je het zeggen, dan krijg je hem direct terug.' Het verbaasd me dat hij zo vriendelijk tegen me is, aangezien ik hem nog maar net ken. Aan de andere kant zal het misschien zo zijn omdat we allemaal hetzelfde doormaken, het heeft nu geen enkele zin om ruzie te maken en het is alleen maar fijn dat je iemand hebt om mee te praten. We hadden ook allemaal individueel ontvoerd kunnen worden.
    'Wat was jij eigenlijk aan het doen voor die twee mannen je eh, kwamen storen?' vraag ik zachtjes, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik anderen van streek maak. Het vest ruikt echt lekker, dat wil zeggen dat Andrew we lekkere lichaamsgeur heeft, of een goede aftershave.


    everything, in time

    Andrew Simons

    Ik knik. 'Ja is goed maar jij hebt mijn vest nu harder nodig. ' ik glimlach wat verlegen. Ik leun mwt mijn hoofd tegen de zijkant van de auto. Mwt een klap komt de auto tot stilstand en ik kijk op. Een mannen stem zegt dat als we mee werkeb er geen gewonden vallen. Ik grom wat scheldwoorden en sta dan op. 'Kom' zeg ik zacht.

    Mensen attention!!! Ik wil dit topic aan iemand overdragen, kandidaten??


    Sidera nostra contrahent solem lunamque