• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Maar Serena is niet on.. Dus gaat moeilijk en wil Luca niet met Fee? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Serena Iris Mattews
    Ik zucht en loop dan ook de vrachtwagen uit. Nu zie ik de andere pas echt goed. Ik kijk om me heen en vraag me af waar ik ben. Vast niet meer in de stad waar ik woonde. Ik kijk nog even naar het gebouw en loop dan naar binnen. Ik was bang, maar ook kwaad, kwaad op de mensen die me hier naar toe gebracht hadden. Als ik binnen ben zie ik alleen een jongen die een stuk ouder is als mij. Ik loop naar een muur en ga er tegen aan staan.


    That is a perfect copy of reality.

    [Hoezo ik ben niet on :o]


    That is a perfect copy of reality.

    [Oeps zie het nu pas, haha.. Sorry...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Met wie moet Karin op een kamer met Serena of met Luca, kan niet kiezen, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom gewoon niet alle 4 in een kamer? xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ja, goed idee, kan dat dan?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet niet xd:Y)]


    That is a perfect copy of reality.

    Esmée Nynke Prideaux
    'Dit is inderdaad heel vreemd. Ik begrijp er absoluut niets van, mais ik weet wel dat ik naar huis wil.' Het lijkt wel een soort van hotel, maar waarom zouden wij dan hier zijn? De vriendin van mijn nichtje ging naar een sekte, maar daar lijkt dit ook niet op, want bij haar was alles zoals het vroeger was. Geen mobiel, aparte kleding, paarden met koetsen. Of zijn niet alle sektes zo?
    'Positief bekijk, aangezien we een kamer krijgen, neem ik aan dat we niet zomaar vermoord zullen worden.' Ik zucht en zeg dan heel zachtjes: 'voorlopig.'


    everything, in time

    (Als het mag, you can count Luca in ^^)


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Wie schrijft er dan het volgende stukje?? En soms reageer ik laat want ben bezig. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze gewoon met zijn vieren in een kamer. Punt uit. Zo klaar beslissing gemaakt, haha, dus Karin, Serena, Luca en Fee in een kamer, boh Luca mag met 3 meisjes in een kamer, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lucky Luca xd.]


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik zal wel schrijven ^^ Maar ik zal Fee nog niet vernoemen zodat zij nog zelf kan kiezen?
    En Luca is a lucky bastard.)


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Oke, dan is het nu een kamer met 3, Luca, Karin en Serena dus en Fee kan nog kiezen. :Y) Oke, me happy, haha!]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp