• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Karen Felicia Millens

    Ik kijk de jongen aan en bijt op mijn lip en kijk dan weer naar Serena en pak haar hand vast en geef er een bemoedigend kneepje in. 'Ik laat je niet alleen.' zeg ik dan zacht en kijk dan weer naar de jongen. 'Ik ga echt niet met die creeps mee hoor.' zeg ik dan standvastig en kijk weer naar de mannen waarna er mij een aantal woedend aankijken. En kijk dan weer naar de jongen en dan weer naar de mannen en zucht. 'Oke, misschien is het toch handig mee te werken.' zeg ik dan zacht als ik de mannen goed bekeken heb, daar wil je echt geen problemen mee. Ik sta op en hou Serena's hand nog steeds vast. 'Kom.' zeg ik dan zacht tegen haar en kijk dan weer de jongen aan en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sinds wanneer ijt je op je lip? Xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Oeps, te snel getypt.. Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Esmée Nynke Prideaux
    'Oh, zut! Die had ik helemaal niet gezien.' Tot zover mijn weg-ren plan.
    'Delen jullie een kamer?' vraagt de man vanuit zijn luie stoel. Ik kijk verbaasd naar Andrew. Zou dat mogen, jongen - meisje? De man zegt er niets van en zonder het met Andrew te overleggen zeg ik: 'Oui, graag.' Jammer Andrew, je zit aan me vast. Ik wil nu eenmaal liever geen kamer delen met iemand die ik niet ken, tenzij het met dat andere Franse meisje is.
    'Naam.' Ik moet even nadenken wat de man bedoelt, aangezien hij geen complete zinnen praat en dat voor mij soms wel moeilijk te begrijpen is.
    'Andrew en Esmée.' Nog voor ik uitgepraten ben, begint de man alweer.
    'Tweede verdieping, eerste kamer rechts, kamer 201.'


    everything, in time

    Andrew Simons

    En blijkbaar deel ik nu ook nog eens een kamer met haar. Ik kijk verbaast van Esmée en neem dan de sleutel aan. Met Esmée loop ik naar de liften en druk op het knopje 2e verdieping. Na een paar seconde zijn we boven en kunnen we naar onze kamer lopen. 'Dit is zo vreemd.' Zucht ik niet begrijpend.

    [DID I FREAKING MISS IT? Kan iemand me een samenvatting geven? Ik ga zo wel eten.]


    help

    [ Je hebt niet veel gemist!
    Mensen worden op dit moment gedwongen uit de vrachtwagen te stappen en moeten met zijn 2'en in één kamer verblijven. De mensen daar hebben echt zo'n 'i don't care' houding'. Luca heeft btw tegen je gepraat, zie vorige blz!]


    everything, in time

    [Okaay, thanks. Ik weet niet echt hoe ik moet inspringen... :/ Wil er iemand bij Finn op de kamer? Hij is heel erg grimmig en brutaal. ^^]


    help

    Broadfields > Bagoly. ^^


    everything, in time

    Ophelia Alfie D'Auvèrte.
    Vanaf dat de vrachtwagen, of de bus, stopt en de achterklep opengaat, staat Ophelia op. Ze let niet echt meer op de rest en kijkt de mannen alleen maar met een woeste blik aan. Ze is bang, dat is waar, maar haar koppigheid overheerst haar angst en één van de bewapende mannen fronst zijn wenkbrauwen. Half hinkend loopt Fee op de mannen af en doet haar mond open om iets te zeggen, maar veel kans krijgt ze niet. Ze wordt bij een ander meisje gezet en naar een of andere kamer gestuurd.


    Kandidaten? ^^


    help

    Ik had gedacht dat Luca en Ophelia bij elkaar op de kamer zouden komen, ghehehe..


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ik had gedacht dat Luca en Ophelia bij elkaar op de kamer zouden komen, ghehehe..


    Luca is proefpersoon. :/

    *kijkt heel erg hartgebroken*


    help

    Ik was trouwens aan het hopen op een hersenspoeler. *wbw* Maar ik denk dat Spence daarmee bezig is. xd


    help

    Gallymogger schreef:
    Ik was trouwens aan het hopen op een hersenspoeler. *wbw* Maar ik denk dat Spence daarmee bezig is. xd


    Haha, we will see ;p

    Anyway, anyone who wants to talk to Spencer


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Everyone can try to get Liam ^^]