• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Luke trekt me mee, en daar ben ik blij om, zelf kon ik namelijk niet los komen. Ik slik een keer. Ik zou echt aangerand kunnen zijn. Hoewel, ik ben aangerand, nog niet verkracht. Het meisje vraagt of het met me gaat en ik zeg dat ik prima ben. We komen in de slaapzaal aan. Ik mompel een dankje tegen Luke en loop dan rechtstreeks naar mijn bed en ga met mijn rug weer naar de rest van de zaal liggen en trek de deken weer tot over mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik schudde mijn gezicht nog steeds tegen zijn schouder, terwijl ik mijn hoofd schudde.
    "Neeee, stop, zo gaan ze nooit weg!" zei ik, maar ik vond het op een vreemde manier leuk dat hij me zo plaagde.


    Sam Jason Night
    Ik moet weer lachen, 'Oke oke, ik stop al,' zeg ik lachend. 'Maar san moet jij je gezicht niet verstoppen. Het kan namelijk nooit lekker liggen zo tegen mijn schouder.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Het ligt heerlijk." mompelde ik met een koppig toontje, maar ik ging toch weer goed liggen. Ik hoopte dat ik niet meer zo heel rood zag.
    "Jij plaaggeest!" bromde ik tegen hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat toch weer goed liggen en zegt dat ik een plaaggeest ben. Ik glimlach onschuldig naar haar, 'Ik zeg alleen maar wat ik zie. Een schattig klein meisje met rode wangetjes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ian? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze is eten (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En iemand voor Les?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik keek hem boos aan... of tenminste probeerde toch, maar op hem kon ik gewoon niet boos zijn.
    "Je ging stoppen!" zei ik, met een zachte por in zijn zij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik moet om twee redenen lachen, om haar woorden en omdat ze me port in mijn zij. Ik pak haar zacht bij haar polsen beet, maar wel zo dat ze me niet meer kan porren in mijn zij. 'Zo, nu kan je me niet meer porren' ik kijk haar grijnzend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk even angstig om en loop half struikelend achter Luke aan. Ik moet wel, want hij heeft me vast. Dan kijk ik naar Leslie. 'Gaat het,' vraag ik haar zachtjes. Ik kijk haar even aan en bijt op mijn lip. Het idee dat hij haar ook wat aan zou doen... Ik slik en zucht opgelucht als we in de slaapzaal zijn. Ik kijk naar Leslie en dan naar Luke. Wat gingen we nu doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Luke trekt me mee, en daar ben ik blij om, zelf kon ik namelijk niet los komen. Ik slik een keer. Ik zou echt aangerand kunnen zijn. Hoewel, ik ben aangerand, nog niet verkracht. Het meisje vraagt of het met me gaat en ik zeg dat ik prima ben. We komen in de slaapzaal aan. Ik mompel een dankje tegen Luke en loop dan rechtstreeks naar mijn bed en ga met mijn rug weer naar de rest van de zaal liggen en trek de deken weer tot over mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk haar even aan en zie hoe ze weer gaat liggen. Ik kijk haar nog eventjes aan. Dat gaat dus niet prima, maar wat had ik dan ook verwacht? Ik weet hoe ik mezelf voel. Ik bijt op mijn lip en slenter langzaam naar mijn bed. Niet wetend of Luke mijn gezelschap wilde en als hij die wilde kwam hij maar zelf naar me toe. Ik ga op mijn bed zitten en trek mijn knieën op en zet mijn voeten op de rand. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en staar naar de grond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Oh, nee?" vroeg ik grijnzend. Ik wist dat het toch niet zou lukken, maar ik kon het niet laten om mijn handen te proberen los te wringen.
    Uiteindelijk wist ik me zo te draaien dat ik zacht met mijn elleboog in zijn ribben kon porren.
    "Zie je wel?" grinnik ik speels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze port uiteindelijk alsnog in mijn zij. 'Zeg me dat je dat niet echt gedaan hebt!' zeg ik met een lach. Ik laat haar polsen los en kijk naar Nala. Dan begin ik haar vanuit het niets te kietelen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:42 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.