• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Let me guess, zeker nog steeds niemand voor Les?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tja, ik moet nog steeds wachten op Ian.... *zucht* :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Op een Gevaarvrije ontsnapping zou ik niet rekenen. Risico's moeten genomen worden, hoe raken we anders buiten. Niet. Dus rissico's zijn er om te riskeren."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ze is offline ): dus dan kan je lang wachten :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk weg van Luke en Amy. Shippingname, Luky, Lumy, Ake. Ik zucht ik staar naar het plafond. Iedereen hier heeft iemand. Behalve ik. En dat voet klote. En eenzaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik moet verschrikkelijk nodig plassen. Maar ik wil niet alleen gaan. Ik zucht en kom half overeid en loop dan gewoon richting Luke. Ik kijk hem aan en zeg dan, 'Zou ik je heel even kunnen lenen? Je zei toch dat ik voor alles naar je toe kon komen.. Ik heb je nodig.' dan zie en hoor ik Amy aan. Rot voor haar. Moet vast moeilijk zijn als je ouders geen geld hebben. Ach ja, een dode vader en een moeder die je niet meer wilt is ook niet alles.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Dus of ik zie mijn ouders weet of ik ga dood?' Ik zucht. 'Leuk vooruitzicht...' Ik laat me weer achterover vallen en ska mijn handen weer voor mijn gezicht. 'Waarin ik? Hebbe mijn ouders niet genoeg pijn?' Ik snik. 'Hadden ze het niet al zwaar genoeg? Wat heb ik te bieden? Ze kunnen geen geld krijgen, want dat hebben mijn ouders niet.' Ik bijt op mijn lip. Misschien... Mijn vader was al bijna depressief... Misschien... Ik wil er niet aandenken. hij pleegt geen zelfmoord! Ik kijk naar het meisje. Ze kwam op een perfect moment. 'Ja ga maar.' Ik draai me op mijn zij en sluit mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Les neemt gewoon het heft in eigen handen. Hoi Luke :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Deem wil je reageren met Ian. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Alweer een quote dan maar.. ;S
    I don't like Leslies lonelyness..]

    Julio Martinéz
    De muziek neemt me helemaal mee, laat me mijn pijn vergeten, vooral nu er niemand toe staat te kijken hoe ik het doe. Kan ik me helemaal inleven, lijkt het bijna alsof ik weer in Spanje sta.. Natuurlijk kan ik niet álle pijn vergeten en kan ik ook niet alle bewegingen maken, niet helemaal vergeten waar ik ben, maar de verleiding om me helemaal over te geven aan de muziek en de zachte armen van Eleadora, de pijn gewoon weg te bijten, is groot. Toch weersta ik hem. Ik weet nu eenmaal wat de beste compromis is tussen wat ik wil en wat er het beste is voor mijn lichaam.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Alweer een quote dan maar.. ;S
    I don't like Leslies lonelyness..]

    (...)


    [Hahah :3 het komt heus wel goed met haar ^^ ze heeft gewoon ren klote dag ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja hoor. Uhm. Waar staat je reactie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zal zo Met Luke reageren maar ik heb het even druk!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Blz 2. :Y) This is kind of awkward....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp