• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O, goshie o goshie. Nala vindt Sam leuk, Sam Naomi.. Toch? Ik vat um steeds minder met dat hele liefdesdrama van jullie :'D
    Sorry XD Ik hou het gwn op Julio en Eleadora XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoi Noa :3

    En jup, dat klopt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Zeker?" fluisterde ik zacht, maar veel verder kon ik niet denken. Mijn hersenen liepen vast.
    God, kijk weg alsjeblieft! Iemand moest de verbinding verbreken. En ik kon het niet. Nee, mijn ogen legen vastgezogen aan zijn prachtige kijkers.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik grinnik en zeg nonchalant, 'Ja hoor, heel zeker.' om de daad bij het woord toe te voegen glimlach ik maar. Op de grond liggen doet geen pijn. Maar als je er eerst op valt, met iemand op je die nog steeds op je ligt kan het wel pijnlijk zijn... Wat het ook is. 'En je hoeft niet te fluisteren hoor,' zeg ik scheef lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    En de gêne verbrak het moment. Weer helemaal zo rood als een tomaat krabbel ik overeind. Ik kijk naar mijn voeten, terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek om hem overeind te helpen.
    "Kom."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze steekt haar hand naar me uit maar in plaats van dat ze mij overeind trekt, trek ik haar per ongeluk naar me toe waardoor ze zowat weer op me ligt. 'Sorry,' zeg ik lachend. En mijn gezicht vertrekt even als ik een steek krijg in mijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nog steeds niemand voor Les? 3:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk haar even aan en zie hoe ze weer gaat liggen. Ik kijk haar nog eventjes aan. Dat gaat dus niet prima, maar wat had ik dan ook verwacht? Ik weet hoe ik mezelf voel. Ik bijt op mijn lip en slenter langzaam naar mijn bed. Niet wetend of Luke mijn gezelschap wilde en als hij die wilde kwam hij maar zelf naar me toe. Ik ga op mijn bed zitten en trek mijn knieën op en zet mijn voeten op de rand. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en staar naar de grond.


    Luke Moore

    Ik ging naast Amy zitten. Ik omhelsde haar en legde mijn hoofd op haar kruin.
    "Niet depri doen, daar word ik ook triest van."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    En weer lig ik op hem. En weer moet ik mezelf tegenhouden.
    Ik bijt op mijn lip. Alleen mijn handen liggen nog tussen ons in en ik leg mijn hoofd even tegen zijn borst om mezelf in toom te houden.
    God, maak het me toch niet zo moeilijk!
    Mijn handen trilden, maar ik verplichtte mezelf te kalmeren.
    Ik rolde van hem af en bleef gewoon naast hem op de grond liggen.
    "Jij weet het een meisje moeilijk te maken, hoor." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kruip tegen hem aan en graaf mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Ik doe niet depri,' fluister ik. Ik sluit mijn ogen en sla mijn armen om hem heen. Dit voelde goed, veilig. Ik open mijn ogen weer en snuif zijn geur op. 'Ik was aan het nadenken.' Ik glimlach even en laat hem langzaam los. Ik kijk hem aan en glimalch even. 'Je hebt haar gered.' Ik kijk naar het meisje dat verstopt ligt onder de dekens. 'En mij misschien ook.' Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik versta haar niet helemaal geloof ik. Zei ze nou dat ik het haar moeilijk maakte? 'Wat maak ik precies moeilijk?' vraag ik dan aan haar. En ik kom moeizaam overeind. Het lukt me ook om te gaan staan. En dit keer steek ik mijn hand uit naar haar terwijl ik haar vragend aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Ik was blij dat we daar waren, anders was ze nu zeker verkracht," zei ik grimmig.
    "Dat ze hun poten thuishouden, ik krijg het daar zo van op mijn heupen! Leer respect hebben, meisjes zijn geen speelgoed," zei ik gefrustreerd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik nam zijn hand aan, maar ging meer op eigen kracht rechtstaan, zodat ik hem geen pijn zou doen.
    "Nee, niets... Laat maar." ik leek wel dronken of zo! Waarom flapte ik alles er steeds uit vandaag?
    Ik sjokte naar mijn bed en ging erop zitten. Ik liet aan Sam de keuze vrij of hij bij mij kwam zitten of terug naar zijn bed ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ij kan het echt niet. Hier zo alleen liggen. Behalve mijn gedachten. Ik heb liever dat mijn eigen gedachten me niet vergezellen. Dan denk ik namelijk teveel na. Ook heb ik het liefst dat mijn gehoor uitgeschakeld word. Ik hoor ze namelijk praten over me. Ik sla een keer in mijn kussen. Ij laat het uit mijn hoofd om tegen de muur te slaan, ik heb liever geen gebroken hand. Ik twijfel erover, en waar ik over twijfel is of ik weg ga uit de slaapzaal of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. Misschien had ik het verkeerd, maar er leek een boos moment op te komen. Ik glimlach en klop hem op zijn borstkas. 'Rustig maar, je kan er niks aandoen.' Ik grijns even en kijk hem aan. 'Je hebt het goed gedaan en jij moet je er geen zorgen over gaan maken, want je kan er niks aanveranderen.' Ik glimlach even en kijk hem aan. Recht in zijn ogen. 'Maak je geen zorgen.' Ik kijk hem aan. 'Jij kan niks veranderen aan hun martelingswijze.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne