• Ik liep net naar de hamsterkooi naast mijn bed om Snoozer welterusten te zeggen zoals ik al twee jaar lang iedere dag doe. Ze lag nog in haar sok. Niet vreemd, want ze word al oud en sliep steeds langer en vaker. Ik blies nog even op haar sok om haar wakker te maken. Dat is het teken waar ze altijd op reageert, dan komt ze altijd even uit haar sok om op mijn hand te klimmen. Vandaag echter niet.

    Nouja, daar werd ik nerveus van dus ik boog me voorover om de sok te bestuderen. En toen ik diep adem haalde rook ik heel vaag een geur die ik herkende: De geur van een beginnend ontbindingsproces.

    Nouja, toen wist ik al wat er gebeurd was. Ik heb haar sok nog even opgepakt om eraan te luisteren en eraan te voelen. Maar Snoozer was dus overleden.

    Ze ligt in haar sok, waar ze altijd slaapt en voor zover ik kan voelen ligt ze zoals gewoonlijk opgekruld in een bolletje. Afgaand op de vage geur en het feit dat ze al stijf is, vermoed ik dat ze, nadat ze de hele afgelopen nacht had gerend s'ochtends haar sok is ingekropen en al vrij snel rustig in haar slaap is gestorven.


    I haz a fuds!


    En zo ben ik na twee jaar een hele lieve en kleine vriendin kwijt, de eerste en de laatste persoon die ik zag op een dag. Ze vond het leuk om te spelen en ze heeft een aantal truukjes gevonden om te kunnen spelen wanneer ze wilde. En ondanks het feit dat er het grootste deel van haar leven wat mankeerde aan haar oog was ze een lieve en speelse hamster.

    Ik heb Snoozer op een vrij unieke manier ontmoet: Ik was bij iemand thuis die de jonkies van zijn hamsters verkocht, en Snoozer was de eerste die op mijn hand kroop. Ze was zo brutaal om gelijk haar lunchpakketje in de vervoerbak te spugen. Dat was de reden dat ik haar koos. Sindsdien heb ik een flink aantal topics aangemaakt over Snoozer en haar rare streken, de rare streken die ik ga missen.


    Hoeveel hamsters houden van ps3en?


    Aan alles moet een einde komen. Snoozer is geboren in december 2010, en gestorven op 3 september 2012. Ik zal haar missen.


    Nomnomnom, plastic pony neus! OMNOMNOM


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet Snoozer ):
    Sterkte Alwin!

    (huil) are Snoozer. Gelukkig dat ie tenminste een gelukkig leven bij je heeft gehad <3

    Ik weet hoe het is om een hamster te verliezen en ik leef met je mee (flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Naawh. Dat is echt stom. Gecondoleerd en succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aw dat vind ik echt erg voor je Alwin. (no_chears)
    Heel veel sterkte!
    No more awesome topics of Snoozer :c

    nawh, dat is echt heel stom. Succes!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee, niet Snoozer! (no_chears) Dat is echt niet leuk. Het is natuurlijk wel fijn dat ze op een natuurlijke (en hopelijk pijnloze) manier is gestorven, maar dat maakt het niet minder heftig. Volgens mij kende half Quizlet die hamster wel. In ieder geval; heel veel sterkte ermee en gecondoleerd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sterkte

    Ik kreeg even een brok in mijn keel. Je wist haar altijd zo leuk bij dingen te betrekken. Ik vind het echt heel erg voor je ):


    26 - 02 - '16

    JackyD schreef:
    Je mag trots zijn op het feit dat ze 2 jaar is geworden, niet alle hamsters doen dat. Ik heb ook hamsters gehad en hun dood vinden was zo vreselijk. Sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee ,niet Snoozer D:. R.I.P Snoozer arme hamster (2jaar dat is best wel oud. Hamsters van mij oude vriendin werden maar 2 maanden):c

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:00 ]


    Shoganai i ne~

    Snoozer D: Aww, Alwin, dat is echt heel erg kut voor je. Snoozer was een hamsterheldin en een voorbeeld voor alle hamsters. Sterkte!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    CyberLord schreef:
    Naawh. Dat is echt stom. Gecondoleerd en succes!

    Sterkte! <3


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Aww, arme Snoozer! Gecondoleerd :c
    Maar dit is wel een hele mooi topic om haar vaarwel te zeggen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:37 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Audacity schreef:
    D:
    Nooo...



    Die kleine, gekke hamster zullen we niet vergeten :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.