• [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:34 ]


    alles heeft een einde

    Lexus schreef:
    (...)

    Precies.

    Je verhaal komt trouwens niet zo geloofwaardig over.


    waarom niet ? is het niet mogelijk dat ik eenn hard leven heb ??? nee ?
    Ach laat maar ! geloof er dan niet in ! en waarom zou ik zoiets doen ?


    alles heeft een einde

    RnBfan schreef:
    (...)

    vooral niet ! ik zit hier gewoon iets te verzinnen ! Ja dat doe ik ! God zeg als je het niet geloofd dan plaats ook geen reactie ! Stel jij een keer in mijn plaats ! God zeg get a life !

    Jup. I'm sure now.

    RnBfan schreef:
    (...)

    waarom niet ? is het niet mogelijk dat ik eenn hard leven heb ??? nee ?
    Ach laat maar ! geloof er dan niet in ! en waarom zou ik zoiets doen ?


    Ik weet niet, het is gewoon de manier waarop je het verteld. Komt gewoon niet geloofwaardig over, maar kan ook aan mij liggen. Om op dat laatste te antwoorden; om reactie's te krijgen, aandacht. Er zijn veel mensen die alleen maar lullen voor aandacht.


    Aan niets denken is ook denken.

    En je weet ook gewoon hoe je alles moet doen, ook al heb je maar zo weinig posts. dus wie van onze gebande, of soon to be gebande users is dit? (cat)

    Oh, get the popcorn.

    Ik ken het probleem, ik heb ook een lichte snor, maar ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Pak een scheermesje, iets van wax-middelen of een pincet en je bent van je snor af.
    Je moeder kan er helemaal niets aan doen. Depressie is niet iets waar je zomaar vanaf komt, geloof me.


    Destroy what destroys you.

    Sorry maar iedere keer een ! werkt behoorlijk op mijn zenuwen en je maakt echt typfoutjes waarvan ik denk, controleer het dan even. Ik maak ook wel eens foutjes maar als ik ze zie dan verbeter ik ze. En van je verhaal snap ik met moeite iets, het is heel naar wat er gebeurd is maar je moeder kan er niks aan doen dat ze depressief was.

    Voor jou lijkt een depressief iemand misschien een aansteller maar sommige mensen hebben daar echt hulp nodig en soms zelfs medicijnen nodig heeft.

    Jij kan toch gewoon contact houden met je broer als hij uit huis gaat?


    Physics is awesome

    Chuggaa schreef:
    Oh, get the popcorn.

    Ik ken het probleem, ik heb ook een lichte snor, maar ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Pak een scheermesje, iets van wax-middelen of een pincet en je bent van je snor af.
    Je moeder kan er helemaal niets aan doen. Depressie is niet iets waar je zomaar vanaf komt, geloof me.


    thnx :) iemand die geen domme reactie geeft :) thnx


    alles heeft een einde

    Nepperd (cat)

    Poltergeist schreef:
    En je weet ook gewoon hoe je alles moet doen, ook al heb je maar zo weinig posts. dus wie van onze gebande, of soon to be gebande users is dit? (cat)



    waarom zou ik geband worden why ??????


    alles heeft een einde

    Poltergeist schreef:
    Nepperd (cat)


    haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Poltergeist schreef:
    En je weet ook gewoon hoe je alles moet doen, ook al heb je maar zo weinig posts. dus wie van onze gebande, of soon to be gebande users is dit? (cat)

    Hale ?? Of misschien Jill ??

    RnBfan schreef:
    (...)


    waarom zou ik geband worden why ??????


    Wil je alsjeblieft hoofdletters gebruiken? Dat zou ik zeer op prijs stellen.


    Physics is awesome

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hale ?? Of misschien Jill ??


    mensen waarom geloven jullie mij niet ? en wie is hale of jill ?


    alles heeft een einde

    Wat is iedereen hier aardig. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hale ?? Of misschien Jill ??


    Hale, forsure.


    Your make-up is terrible