• [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:34 ]


    alles heeft een einde

    Aurorae schreef:
    (...)

    Nee, docent moet je niet doen. Die hebben echt niets in de vorm van zwijgplicht. Die kunnen met jouw verhaal overal mee heen en dingen doen die je evt. niet wilt (heb ik gehoord van iemand die dat gedaan had). Als je moet iemand gaat praten - wat ik ook ten zeerste aanraad als dit waar is, moet je dat moet een vertrouwenspresoon of schoolarts doen.

    (Dit is trouwens geen aanval op jou, Fanning, helemaal niet ^^)


    Da's waar ja. Zo had ik er nog helemaal niet over gedacht. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Poltergeist schreef:
    (...)

    jup(cat)



    Mens zeg , jij bent zielig


    alles heeft een einde

    Praat met iemand die je kan helpen.
    En depressie is niet zomaar te helpen dat kan jaren duren voor dat het weg is.
    Als praten niet helpt schrijf het dan op en laat het aan een vertrouwings persoon lezen.

    Praat met iemand, er is altijd wel iemand die je kan spreken, ook al denk je van niet. Denk aan mentors, vertrouwenspersonen op school (als jullie die hebben) of gewoon een hele lieve lelaar(es) die je genoeg vertrouwd om even bij die uit te huilen.
    Verder vind ik dat je alle recht hebt om boos op je moeder te zijn, maar misschien kan je ook proberen het van haar kant te zien? Het is echt geen pretje om in een depressie te zijn.
    Daarnaast wou ik je zeggen: let niet op het gedoe van dat je een fake bent en stiekem een van de gebande personen bent die terug is.


    -

    Op school kun je misschien proberen aansluiting te zoeken bij anderen die alleen staan. Desnoods bij mensen in een andere klas. Je bent nooit alleen, al lijkt dat op dit moment misschien wel zo. Wat je moeder betreft zou ik een keer een rustig moment uitzoeken om eens goed met haar te praten. Ze kan niets aan haar depressie doen, maar je hart luchten kan heel erg prettig zijn.

    En wat die pesters betreft.. je zit op een hele vervelende leeftijd. Ik ben zelf ook een jaar gepest toen ik 14 was. Volgende maand ben ik 19, en ik kan zeggen dat het me veel pijn heeft gedaan maar het me ook veel sterker heeft gemaakt. Je komt er wel uit, meid. Koppie hoog houden. <3


    ars moriendi

    Jullie allemaal zeuren over wat voor reacties er worden gepost, maar ze kijkt niet eens om naar jullie geweldige tips en hulp, die wel heel goed zijn, moet ik toegeven. Het enige waar ze op reageerd is dan iemand die lullig doet. Komt een beetje raar over bij mij en heel herkenbaar van iemand anders trouwens. Lijkt een beetje alsof ze helemaal niets geeft om jullie hulp en medelijden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jullie allemaal zeuren over wat voor reacties er worden gepost, maar ze kijkt niet eens om naar jullie geweldige tips en hulp, die wel heel goed zijn, moet ik toegeven. Het enige waar ze op reageerd is dan iemand die lullig doet. Komt een beetje raar over bij mij en heel herkenbaar van iemand anders trouwens. Lijkt een beetje alsof ze helemaal niets geeft om jullie hulp en medelijden.


    This. Ik voel me een beetje nutteloos dan, als ik vrij goed advies geef (ik heb ervaring met deze situatie) en dat wordt dan genegeerd.


    Destroy what destroys you.

    nevermind

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 14:04 ]


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Jullie allemaal zeuren over wat voor reacties er worden gepost, maar ze kijkt niet eens om naar jullie geweldige tips en hulp, die wel heel goed zijn, moet ik toegeven. Het enige waar ze op reageerd is dan iemand die lullig doet. Komt een beetje raar over bij mij en heel herkenbaar van iemand anders trouwens. Lijkt een beetje alsof ze helemaal niets geeft om jullie hulp en medelijden.

    True. Misschien toch een troll.


    ars moriendi