• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne




    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Ja, geweldig." glimlachte ik, maar keek hem toen bedenkelijk aan.
    "Denk je dat ik dat kan? Ik heb nog maar rijles gehad..." vroeg ik onzeker.
    Ik beet licht op mijn lip, terwijl ik nadacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Stom, daar had ik nog niet eens over nagedacht. 'Je kan wel bij mij achterop... Ik denk dat Blue wel twee mensen kan dragen.' Jij weegt tenslotte toch niet zoveel, kan ik nog maar net inslikken.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Ok, klinkt perfect." glimlachte ik. "Dan kleden we ons best eerst nog even om, denk ik."
    Hmm, ik zou maar 1 koffer naar boven moeten sleuren dan. Gelukkig wist ik nog waar ik mijn rijkleren gestopt had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Om eerlijk te zijn voelde ik helemaal niks voor omkleden, dus zeg ik: 'Hoeft niet in mijn geval. Ik ga Blue alvast pakken, oké?' Ik glimlach waterig en loop dan naar de stallen toe. Waarom voel ik me onwillekeurig zo ongemakkelijk bij Nala? Zuchtend open ik Blue's staldeur en voel een natte snuit tegen mijn wang drukken die me uit mijn gedachten haalt. 'Hey,' lach ik en streel met mijn vingers over haar hals. Snel poets ik mijn paard en zadel ik haar op.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik ging me boven omkleden en liep toen naar beneden. Ik nam even een druivensuiker en stak er voor de zekerheid nog enkele in mijn zak.
    Ik liep naar buiten en kuierde op mijn gemak naar de stallen.
    Vintain leek opvallend ongemakkelijk in mijn buurt, maar ik schonk er geen aandacht aan. Nee, nu kon ik dat niet aan.
    Ik ga naar hem toe, terwijl hij met Blue bezig is.
    "Moet ik nog iets doen?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Neh...' zeg ik nadat ik het hoofdstel heb omgedaan. Ik leidt Blue voorzichtig de stal uit, naar buiten. 'Laten we maar gaan. Eh, jij eerst?' opper ik, omdat ik nog nooit met passagiers op een paard heb gereden. 'Heb je dat briefje van Michelle nog? Daar staat waar het is.. ik heb totaal geen richtingsgevoel.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Gelukkig had ik eraan gedacht het mee te nemen. Ik gaf het hem en keek toen onzeker naar Blue.
    "Euhm... hoe gaan we dat doen?" vroeg ik toen twijfelend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik nam Solero aan de hand mee naar buiten, zette mijn voet in de stijgbeugel en steeg daar soepel op, daarna controleerde ik nog een keer de singel. Die kon nog wel een gaatje strakker. Ik wachtte even totdat Michelle ook helemaal goed zat en reed toen het erf af, in de richting die Michelle aangegeven had. Ik hield Solero even in zodat Michelle en ik gezellig naast elkaar kunnen rijden. Stralend kijk ik om me heen. 'Het is hier zo mooi,' zeg ik enthousiast. Ik merk dat Solero het ook al naar zijn zin heeft, zijn oortjes zijn vrolijk naar voren gespits en stapt lekker voorwaarts. 'Heb je hier al veel buitenritten gemaakt?' vraag ik aan Michelle. 'En zijn er hier ook wilde dieren?' Ik hou er van om dieren te spotten in de natuur. Ik kreeg nu nog meer zin in de trektocht met z'n allen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:11 ]


    When you believe your dreams come true

    {Yay, ik reageer morgen c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Als Michelle en Sanne nog op het erf zijn, waarom laten jullie Vintain en Nala ze dan niet zien? :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:45 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Met een stuiterende Allegro onder me hobbel ik achter Sanne aan. Ik moet groote moeite doen om haar niet voorbij te stuiven, dat beest is ineens hyperactief!
    'Ik reed hier bijna elke dag, voordat jullie kwamen. Ik ken de omgeving in ongeveer een straal van een kilometer of wat, en natuulijk de omgeving rond de rivier en het stadje,' vertel ik haar vrolijk, 'Er zijn wel wat wilde dieren, gewoon een aantal die goed tegen droogte kunnen, en in het stadje gaan geruchten over wilde mustangs, vandaar ook mijn idee voor de trektocht.' Grijnzend kijk ik haar aan, ik had er zo'n zin in! Als Luna nu snel terug kwam konden we gelijk weg.
    'Weet je trouwens waar Elena is? Ik heb haar vandaag al een tijdje niet gezien...' zeg ik peinzend tegen Sanne.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Als Luna nu snel terugkwam.. Gemeen XD
    Niet van Michelle hoowr :Y)]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:46 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Haha, stille hint was toch niet zo stil ^^
    Ik wilde trouwens een nieuwe RPG starten, een verhalenRPG (waar iedereen dus langere stukken schrijft) Er moeten niet meer dan tien mensen mee doen, want anders wordt het onoverzichtelijk, maar ik heb geen ideeën :c
    Het moet een RPG worden met veel drama, waar het mogelijk is lange stukken te schijven en het mag niet cliché worden (dus geen internaat/ onbewoont eiland/ dansschool/ fanfiction/ andere dingen die al duizend keer voorgesteld zijn) Dus heeft iemand een idee??
    Mij lijkt het trouwens leuk om met iig deze groep aan die RPG te beginnen (degenen die het ook leuk vinden én er tijd voor hebben), dus vandaar dat ik het hier vertel ^^}

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:02 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [:Y)
    Wel leuk dat Michelle steeds aan Luna denkt ^v^
    Maar die twee uur zijn nog steeds niet voorbij, en dan is er nog geen leuk moment om haar terug te laten komen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Haha, het lijkt me superleuk, maar het probleem is alleen dat ik niet zo veel tijd meer heb met al dat huiswerk ;( Ligt eraan hoe snel de RPG dan gaat :Y)
    En ik heb geen inspi]


    Stop acting normal. It gets bored.