• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne




    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Zayngasm schreef:
    [Oke, even melden: ik heb net achtste groepers huilen niet gekeken en ik heb 3/4 van de film gejankt.]


    [Die is zooooo zielig! Als je die geconcentreerd kijkt dan ;S
    Ik moest de eerste keer alleen ff op het eind huilen, omdat ik in een jankbui was door de film en door dat laatste stukje moest ik denken aan mijn lievelingspony die ook veel te jong is ingeslapen. De tweede keer dat ik um keek was maar half geconcentreerd met een vriendin en internet erbij :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha, ik heb 'm net nog een keer gekeken met een vriendin en toen moest ik maar één keer huilen. Zij ook trouwens.]


    I can't define who I am.

    [Snap ik wel. Hij is heel zielugh]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik glimalach naar Sanne als haar paardje er ineens op een record tempo vandoor draaft. Ik spoor Allegro een klein beetje aan en ook hij gaat er vrolijk vandoor. Als ik weer naast Sanne rijdt laat ik de teugels wat korter zodat Allegro zijn hals kan strekken en genietend neem ik de omgeving in me op. Een roofvogel vliegt over het prachtige landschap, op zoek naar een prooi en ergens onder een steen schiet net een hagedis weg, bang voor het harde gestamp van de hoeven van onze paarden.
    'Ik denk dat Elena ons briefje wel heeft gevonden, anders bel ik haar even wanneer we in het stadje zijn, zodat ze in ieder geval weet waar we zijn,' zeg ik tegen Sanne. Dan buig ik ietsje af naar rechts, richting de rivier. Daar is schaduw, en een beetje koelte is wel prettig in dit hete landschap.
    'Ik ga even iets dichter bij de bomen rijden, anders ben ik gesmolten voordat we er zijn,' zeg ik dan lachend tegen Sanne. Ook Allegro heeft het warm, ondanks het feit dat hij wel gewend is aan deze temperatuur.

    {OMG ik had gisteren zo'n heerlijke paardrijles!!! Ik mocht op mn verzorgpaard rijden en we reden de halve les zonder zadel. We mochten helemaal weten wat we wilden doen dus op een gegeven moment zat iedereen achterstevoren op zn paard ^^ Ik heb ook een stukje gegalloppeerd, dat was geweldig!!! Totdat hij plotseling stopte en ik op zn schoft knalde ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Haha, das k*t als je zo naar voren knalt :P
    Ik had vorige week een leukere les als gisteren, maar gisteren was ook wel weer leerzamer.. Dus ik heb weer goed gereden :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [En toen reageerde niemand meer. LOL. Dan komt Luna pas heeeel laat terug ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja, Femke is dood ofzo (zip)]


    I can't define who I am.

    [xD Ik heb ff bij een topic waar ze wel veel reageert gevraagd of ze hier wil posten ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Oeps, had niet door dat het mijn beurt is xD}

    Nala
    Ik keek gewoon rustig om me heen. De omgeving was prachtig en rustgevend. Ik voelde me anders sinds vandaag. Het verdriet zat er nog steeds, maar ik had het gevoel dat ik al de eerste stap naar het verwerken had gezet. Het deed nog steeds pijn, een pijn die ik probeerde te negeren, maar nu had ik tenminste hoop op het einde van de pijn... Ooit.
    Ik zuchtte zacht, terwijl ik nog steeds om me heen keek. Mijn leven zou nooit meer hetzelfde worden, maar misschien was dat wel een goed iets. Misschien werd het wel beter. Al was het best moeilijk om dit nu te geloven.
    Ik zocht in mijn zak naar de druivensuiker en nam er eentje, toen keerde ik me naar Elena en Vintain.
    "Iemand een druivensuiker?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, daarom ben ik gwn een tussenpersoon tussen dit topic en het andere XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Haha lol, sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar er zijn een paar problemen (zowel met het internet modem als op school ^^) Dus ik reageer iets minder deze week en miss ook volgende week ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Balen.. Wattizzur dan op school, of mag ik dat niet vragen? Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen ^^
    Okeey, jammer ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    'Iemand druivensuiker?' hoor ik heel random achter me. Ik schud van nee maar besef dat ze dat misschien niet ziet. 'Nee bedankt,' zeg ik, en ben blij dat ze niet kan zien of ik glimlach of niet. De weg lijkt veels te lang en het is voor het eerst dat ik nu al zin heb om naar huis te gaan. Maar aangezien ik niet kan draven of galopperen (ten eerste heb ik dan weer het gevoel dat Nala daar te fragiel voor is, ten tweede weet ik sowieso niet of dat wel veilig zou zijn met twee personen... Nala had tenslotte geen stijgbeugels en ze zat niet in een zadel, maar op Blue's rug) gaat het er niet sneller op. Ik tuur in de verte om ook maar een glimp op te vangen van het dorp, maar het blijft één en al natuur. 'Moeten we nog ergens afslaan ofzo?' vraag ik aan niemand in het bijzonder, maar natuurlijk is de vraag eigenlijk aan Nala gericht: zij heeft het blaadje.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Nee, hoor. We moeten gewoon de rivier volgen en die komt in het dorpje uit." zei ik zacht.
    De sfeer zat hier helemaal verkeerd, maar ik wist niet hoe ik hem zou kunnen veranderen. Eigenlijk had ik nu al weer zin om me om te draaien en weg te gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Eey Guyz,
    Ik heb het gevoel dat deze RPG een beetje dood loopt... Er zit een beetje te weinig vaart in naar mijn mening, want er wordt heel weinig gereageerd. Dus mij lijkt het een goed idee dat of iedereen zich voorneemt wat vaker te gaan reageren, of dat we het gewoon stilleggen en ermee stoppen. Aan jullie de keuze, ik sta voor beide opties open. Als jullie nog andere ideeën hebben kunnen jullie ze gerust vertellen, maar volgens mij zijn dit de enige twee oplossingen...
    Ik ga uit van de meeste stemmen gelden, dus als de meeste mensen kiezen voor stoppen, stoppen we. En als de meesten kiezen voor doorgaan doen we dat.
    Mee eens??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page